Gå til innhold

Vis oss dine kreasjoner!


Stueloff

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte ikke nødvendigvis at den var laget der, men jeg er litt usikker på om de i det hele tatt lærte/lærer filigran på de andre skolene, så siden du skrev at du hadde gått gull og sølv så tenkte jeg automatisk Valle når jeg så at du postet bilde av en sølje.

Jeg gikk også der, var derfor jeg lurte.

Ok. Tok du svennebrev?

De lærer litt filigran i VK1, men den delen er laber i forhold til i Valle. Har jeg i allefall hørt fra folk som har gått der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker holdningen ;) Jeg strikker et sjal i alpakka. Fikk et som min mor har strikket, og fant ut at jeg skulle lage et selv.

He he :)

Beunder folk som kan strikke. Rette masker går fint, i en halv time. Så kan jeg sitte der og ikke huske hvordan man strikker. Merkelig følelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kake jeg og en vennine lagde til en felles venn. Vi lærte ganske mye av denne kaken. Bland annet å ikke ha sjokolademousse med biter i som underlag til fondant. Smakte godt, men ble litt vel bulkete.

post-50513-0-70972500-1345580867_thumb.j

Det var en kakekonkurranse med maritimt tema. Hva er vel mer naturlig enn å lage fiskekaker(ja, av hyse) med ekte krabbeklør, melisglasur og sjokoladestrø ;)

post-50513-0-00405400-1345581017_thumb.j

Alle mødre fortjener en kake som hennes manns venner kommer å spiser opp ;) Denne lagde jeg til min mor på morsdagen.

post-50513-0-32982600-1345581304_thumb.j

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Her var det mye fint da!

Gjelder denne tråden malerier også? Det er det jeg bedriver litt av min kreative fritid med nemlig...

Her er en link da hvis noen vil titte:) http://meretesatelie.blogspot.com :rolleyes:

Så flink du er! Liker veldig godt Gasellen og trærne/skogen du lager. ^^ (kom ikke på bedre måte å beskrive maleriene på)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Tok du svennebrev?

De lærer litt filigran i VK1, men den delen er laber i forhold til i Valle. Har jeg i allefall hørt fra folk som har gått der.

Gullsmed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er! Liker veldig godt Gasellen og trærne/skogen du lager. ^^ (kom ikke på bedre måte å beskrive maleriene på)

Tusen takk for det :) Jeg sliter litt med å gi navn på maleriene mine..vanskelig. hehe.. :P men skjønte hvilke du mente. Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-40103-0-61789200-1337112811_thumb.j

Ikke mitt eget design, men alle de andre bildene er for store til å laste opp og jeg orker ikke å styre med det nå. Det meste på flickr-profilen min er mitt eget design, med mindre jeg sier noe annet. Jeg broderer mye forskjellig, fra morsomt til mer seriøst til fan art osv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babylue i ull, med egenkomponerte ører. Veldig fornøyd. :nigo:

IMAG0216.jpg

Endret av ^^Belle^^
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

awww. Så fin. Er det til eget barn eller til noen andre?

Det er til babyen som kommer i januar. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lilleGrethe: Noe sier meg at du har veldig god tålmodighet, så mange deler! :O Kjempeflotte ting!

Takk! Det skal litt tålmodighet til, ja. Jeg har forresten nettopp oppdatert både facebook og nettsiden med nye bilder, så ta gjerne en titt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult initiativ! Må si jeg kjenner meg litt ego siden jeg stort sett lager ting til meg selv :gjeiper: . Jeg syr altså klær, og det er så moro å lage noe ingen andre har! Skulle gjerne lært meg mye mer ;) Legger ved bilder av det siste prosjektet. Flere bilder her: http://www.wannabee.no/detail/138/

:goodbye:

post-58241-0-45852700-1346160277_thumb.j

post-58241-0-55790400-1346160291_thumb.j

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Michelet

Her var det mye fint da!

Gjelder denne tråden malerier også? Det er det jeg bedriver litt av min kreative fritid med nemlig...

Her er en link da hvis noen vil titte:) http://meretesatelie.blogspot.com :rolleyes:

Nydelige bilder! Selger du mange av bildene dine eller er det mest gaver og til eget hjem?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Er kanskje spesielt stolt av denne. Her er litt flere. :)

Anonym poster: f7420226df289cc34fa0643e5237cc82

Jeg tenkte med en gang "æsj, hva faen..hva gjør en fisk der.." også bladde jeg lenger ned og så at det er en KAKE! :hakeslepp:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...