Gå til innhold

stygge folk er mindre utro


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ganske sikker på at det er omvendt. De stygge vil være mer ute etter bekreftelse og vil gripe sjansen når den byr seg en sjelden gang. De pene vil være vant til å si nei.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskning viser at lave menn og tykke menn er sjeldnere utro...det samme gjelder menn med gjennmsnittlig eller liten penis. Pene mennesker er også generelt sett oftere egoister - de har jo gjennom hele evolusjonen vært de som profiterer på sosial ulikhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen tro på at mindre pene mennesker har noe bedre moral, men de pene får vel sannsynligvis flere tilbud og dermed flere muligheter til å være utro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen tro på at mindre pene mennesker har noe bedre moral, men de pene får vel sannsynligvis flere tilbud og dermed flere muligheter til å være utro.

Tilbud og mulighet er faktorer som spiller inn i høy grad.

Det var forresten en forskning som viste at maktmennesker var mer utro, men så viser det seg at forskeren som sto bak var en svindler.

De viktigste faktorene er vel moral, selvdisiplin og personlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som en sa her oppe, de pene er mer vant til å si nei. Jeg har selv fått ganske mange tilbud, men klarer helt fint å takke nei. Venninnen min som er stygg? Hun hiver seg på alle hun møter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stygge jenter må, generelt, ta mer initiativ, og vet derfor at de kan få det de vil ha -> mer utro.

Dette gjelder selvfølgelig alle stygge mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker slik at, stygge mennesker kanskje lett tar imot tilbud når de først får det og "vil" være utro. Men et pent menneske som hele tiden får tilbud har enklere for å være utro i et moment of weakness.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shirelle

Er ganske sikker på at det er omvendt. De stygge vil være mer ute etter bekreftelse og vil gripe sjansen når den byr seg en sjelden gang. De pene vil være vant til å si nei.

tenkte jeg og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D_flatmajor

Det spørs om de har ligget med mange før de gikk inn i et forhold. Det er dette som avgjør hvorvidt man er utro, har jeg lært. Begynn nå ikke å dra inn uvesentligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shirelle

Det spørs om de har ligget med mange før de gikk inn i et forhold. Det er dette som avgjør hvorvidt man er utro, har jeg lært. Begynn nå ikke å dra inn uvesentligheter.

mener du det er større sjanse for at en person har vært utro hvis han har ligget med mange før forholdet, eller hvis personen ikke har ligget med mange før forholdet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mener du at det virker logisk fordi stygge mennesker er mer usikre på seg selv og ikke tør/vil være utro når de har partner, mens attraktive mennesker er mer utro fordi de vet de kan få seg en ny partner?

Jeg tror vel egentlig at de som er utro ikke er spesielt fornøyd med forholdet sitt/føler de mangler noe i forholdet/ikke bryr seg spesielt om konsekvensene eller hvem de sårer/kanskje er usikre på partneren sin, om h*n virkelig ønsker dem eller en annen grunn som ikke har med utseende å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskning viser at lave menn og tykke menn er sjeldnere utro...det samme gjelder menn med gjennmsnittlig eller liten penis. Pene mennesker er også generelt sett oftere egoister - de har jo gjennom hele evolusjonen vært de som profiterer på sosial ulikhet.

Selvoppholdelsesdrift tenker jeg - de har sannsynligvis slitt lenger for å komme i et forhold. Det er vel mindre fristende å sabotere ved å være utro når risikoen er nye måneder / år uten noenting...

Endret av Flair
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som blir ansett som stygge har sannsynligvis større bekreftelsesbehov enn de såkalt pene, så jeg tror det er omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er ganske sikker på at det er omvendt. De stygge vil være mer ute etter bekreftelse og vil gripe sjansen når den byr seg en sjelden gang. De pene vil være vant til å si nei.

Gratulerer. Du har truffet spikeren på hodet :)

Jeg får av og til komplimenter av det motsatte kjønn for å kle meg pent og se bra ut. Om det hadde vært omvendt, at jeg fikk svært få slike kommentarer, så tror jeg fristelsene ville virket sterkere inn på meg når de først kom enn slik jeg har det nå.

Så min teori er at det er omvendt. Pene mennesker har mindre lett for å være utro eller mindre pene. Men hva som er pent og ikke pent er relativt og det er som sagt bare en teori jeg personlig har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stygge jenter må, generelt, ta mer initiativ, og vet derfor at de kan få det de vil ha -> mer utro.

Dette gjelder selvfølgelig alle stygge mennesker.

Stygge jenter har lettere for å få seg no enn stygge gutter. Stygge gutter er sjelden utro, fordi de ikke har noen å være utro mot.

Og skulle de få seg dame, så får de stort sett ingen tilbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskning viser at lave menn og tykke menn er sjeldnere utro...det samme gjelder menn med gjennmsnittlig eller liten penis. Pene mennesker er også generelt sett oftere egoister - de har jo gjennom hele evolusjonen vært de som profiterer på sosial ulikhet.

Hehe, kjenner meg igjen her ja. Er en over middels pen kvinne i slutten av 20-årene, gift, og har i løpet av de siste to årene vært utro med fire menn -alle gifte, kjekke, slanke og fra 189-195 cm, gjennomsnittlig og og over gjennomsnittlig utstyrt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kjenner meg igjen her ja. Er en over middels pen kvinne i slutten av 20-årene, gift, og har i løpet av de siste to årene vært utro med fire menn -alle gifte, kjekke, slanke og fra 189-195 cm, gjennomsnittlig og og over gjennomsnittlig utstyrt. :fnise:

Du er kul ass :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...