Gå til innhold

Magen er mye større enn resten av kroppen


anneira

Anbefalte innlegg

Kroppen er jeg helt "greit" fornøyd med, bortsett fra magen som er veldig stor i forhold til resten av kroppen... noe jeg kan spise/trene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tren ryggen :) Jeg har ekstremt svai rygg, det gjør jo at jeg ser gravid ut, når jeg normalt egentlig er tynn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tren kjernemuskulatur. Da strammer du "korsettet" som holder tarmer og mage inne.



Anonymous poster hash: e94d1...ab7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeiHade

Gå ned i vekt. Folk legger på seg på forskjellige steder. Ditt sted er rundt magen. Skal du gå ned i vekt må du spise mindre enn du forbrenner. Regn ut hva du forbrenner og juster deretter.

Endret av HeiHade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Tren ryggen :) Jeg har ekstremt svai rygg, det gjør jo at jeg ser gravid ut, når jeg normalt egentlig er tynn :P

Det har jeg også. Men jeg tror ikke det er dette svaret TS vil ha. Vi med svai i rygg vil få en "mage", uansett hvor slanke vi er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jeg også. Men jeg tror ikke det er dette svaret TS vil ha. Vi med svai i rygg vil få en "mage", uansett hvor slanke vi er.

Nope

Anonymous poster hash: 0ae09...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er magen oppblåst pga av noe du spiser som du ikke tåler?

Jeg har vært plaget med det i mange år.

Jeg kuttet ut melk, gluten og annet mat som gjør magen oppblåst. Har ganske stram mage nå :)



Anonymous poster hash: 48f94...c8a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er magen oppblåst pga av noe du spiser som du ikke tåler?

Jeg har vært plaget med det i mange år.

Jeg kuttet ut melk, gluten og annet mat som gjør magen oppblåst. Har ganske stram mage nå :)

Anonymous poster hash: 48f94...c8a

Jeg vet ikke, jeg har prøvd litt forskjellig ting. Men det er mest fett tror jeg. Kanskje litt oppblåst, men ikke veldig. og jeg promper ikke spesielt mye, så vet ikke om den står ut fordi den er oppblåst heller.. den er litt "deigete"... Jeg sykler en del nå. Kan det hjelpe tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, jeg har prøvd litt forskjellig ting. Men det er mest fett tror jeg. Kanskje litt oppblåst, men ikke veldig. og jeg promper ikke spesielt mye, så vet ikke om den står ut fordi den er oppblåst heller.. den er litt "deigete"... Jeg sykler en del nå. Kan det hjelpe tro?

Sykling får i gang fettforbrenningen i hele kroppen, men om du begynner å trene styrke på magen, vil den bli mindre og mer definert :)

Anonymous poster hash: 8cc05...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...