Gå til innhold

Oslo bussterminal


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det den terminalen som ligger like bortenfor Oslo S?

Anonymous poster hash: 0526a...ea9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fint. Da vet jeg i allefall hvor det er. Hvis man skal ta bussen til Ahus, går den direkte til Ahus fra Oslo?

Anonymous poster hash: 0526a...ea9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.ruter.no

Ja. men det står ikke hvor den stopper, bare AT den stopper på Ahus. Hvis det er 15 holdeplasser før det, sitter jeg på nåler

Anonymous poster hash: 0526a...ea9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går ingen direktebuss, og bussene har 20+ stopp mellom de to. Buss 401 stopper på færre stopp enn buss 411, men det er fortsatt mange. Vet ikke hvorfor det er et problem med mange stopp på veien, men det har jeg ikke noe med heller. For å reise direkte er det dessverre ikke så mange andre alternativer enn taxi.

Det beste alternativet for å få færrest mulig stopp (av de jeg kan tenke meg) er å ta toget til Strømmen (lokaltoget mot Lillestrøm) og derfra buss 361 i retning Grorud T. Det innebærer riktignok å bytte kollektivmiddel, men da skal du av på fjerde stoppet fra Strømmen fremfor 20-30 stopp. Så er det noen stopp med toget i tillegg, jeg vet ikke hvordan det er for deg. Alt i alt blir det i hvert fall færre stopp. Merk at dette er en litt kronglete reisevei, nevner det bare siden jeg får inntrykk av at kollektivtransport neppe er en personlig favoritt. En annen mulighet er tog direkte til Lillestrøm og buss derfra mot Ahus, da skal du av på det tiende stoppet. Og det skal mye til at den faktisk stopper på alle, altså.

Hvis du bruker ruteplanleggeren på ruter.no trykker du forresten på "soner/trasé"-knappen på søkeresultatet for å få opp alle holdeplasser.



Anonymous poster hash: 412c8...6ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 27 holdeplasser fra bussterminalen til Ahus med buss 401.

Det høres lenge ut hvis du sitter på nåler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint. Da vet jeg i allefall hvor det er. Hvis man skal ta bussen til Ahus, går den direkte til Ahus fra Oslo?

Anonymous poster hash: 0526a...ea9

Jepp, da kan du ta buss 411, den det står Lillestrøm Bussterminal på. Stopper ved A-hus.

Anonymous poster hash: 9298a...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...