Gå til innhold

Flere som sliter med lukeparkering?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor tror du det? Det er et faktum at kvinner er dårligere til dette enn menn.

http://m.db.no/2009/12/22/nyheter/parkering/trafikk/9628604/?www=1

https://m.youtube.com/watch?v=Wa_PB5rY8Wo

Anonymous poster hash: fef29...247

I den første linken var det noen forbehold.

Den andre linken beviser nada. En tilfeldig video lagt ut på youtube? Pleace!

Anonymous poster hash: f7a66...f41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I den første linken var det noen forbehold.

Den andre linken beviser nada. En tilfeldig video lagt ut på youtube? Please!

Anonymous poster hash: f7a66...f41

*Rettet skrivefeil.

Anonymous poster hash: f7a66...f41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her! Jeg fikk stå! Lappen kom i posten nå :) Men sensor sa at jeg hadde den dårligste parkeringen han har sett på lenge hehe.

Anonymous poster hash: a2a38...6ed

Gratulerer så mye med lappen, ts! :duskedame:

Anonymous poster hash: f7a66...f41

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du så aggressiv? Alle kan ikke være like flink som deg vet du...

Anonymous poster hash: d2a52...f89

Har aldri påstått noe annet???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som kun bruker speilene når man rygger burde ikke ha lappen. Man mister totalt oversikt da det er mye vanskeligere å fokusere på tre forskjellige steder i stedet for to. Når man ser i et speil mister man fokus på de to andre og man ser bare en liten del av trafikkbildet. Man får uansett ikke med seg hva som skjer foran bilen når man fokuserer i sidespeilene. Ved å snu seg fram og tilbake får man mye større oversikt over trafikkbildet og man slipper å se ting speilvendt.

Pisspreik, øv deg på rygging om du virkelig mener det der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært så bombastisk du var da.. Husk du har også dødsoner du ikke ser i speilene. Og kommer det en liten unge løpende og du kjører på barnet så er det ikke så tøft å slå seg på brystet at man kun skal se i speilene.

Hahahaha.. Da burde foreldrene hatt mer kontroll på ungen.. Man løper ikke på en parkeringsplass...

En parkeringsplass er ingen lekeplass. Unger skal leies på parkeringsplasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahahaha.. Da burde foreldrene hatt mer kontroll på ungen.. Man løper ikke på en parkeringsplass...

En parkeringsplass er ingen lekeplass. Unger skal leies på parkeringsplasser.

Så unger foreldrene ikke har kontroll over er det helt greit å kjøre på? :klo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Hahahaha.. Da burde foreldrene hatt mer kontroll på ungen.. Man løper ikke på en parkeringsplass...

En parkeringsplass er ingen lekeplass. Unger skal leies på parkeringsplasser.

ting gir så sykt mye mer mening etter du fikk deg avatar

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer det ganske greit hvis jeg har luka på min venstre side, men har jeg den på høyre side blir det mye rot og da håper jeg at ingen ser meg. :fnise:



Anonymous poster hash: 7d2c7...b77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha.. Da burde foreldrene hatt mer kontroll på ungen.. Man løper ikke på en parkeringsplass...

En parkeringsplass er ingen lekeplass. Unger skal leies på parkeringsplasser.

Alle er jo enige i det du skriver der, men det gjør jo ikke at man ikke skal se etter. Jeg er mann og lukeparkerer uten problemer i det hele tatt, så jeg er sikkert akseptert av deg, men jeg tillater meg også å dobbeltsjekke at jeg ikke meier ned noen unger. Det er mange steder folk helst ikke bør stå, men jeg prøver likevel å unngå å kveste dem.

Spørs selvsagt hvor man er, man trenger ikke snu seg hele jævla tiden. Men det er meningsløst å konsekvent rygge bare ved hjelp av speil for å tøffe seg.

Anonymous poster hash: 30106...37e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pisspreik, øv deg på rygging om du virkelig mener det der..

Kom tilbake når du har lukeparkert med en leddbuss og fortell meg hva som er pisspreik.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ting gir så sykt mye mer mening etter du fikk deg avatar

Har ingen avatar, har et bilde av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så unger foreldrene ikke har kontroll over er det helt greit å kjøre på? :klo:

Det er selvfølgelig ikke greit å rygge på noen, hvor i svarte f*** har jeg sagt at det er greit?

At du klarer å tenke at det er OK sier litt om deg.

Eneste det burde være greit å kjøre på er syklister som gjør dumme ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom tilbake når du har lukeparkert med en leddbuss og fortell meg hva som er pisspreik.

Du mener du snur deg og legger armen bak passasjersettet når du parkerer leddbuss? hahah..

Bruker nok speiler da ja.. Funker meget dårlig å snu seg :P

Hvorfor foreslår du man skal parkere en trekkvogn med semitrailer?

Hvorfor i alle dager skulle jeg kjørt en leddbuss forresten? Har vi ikke nye landsmenn til det? (Uavhengig av hvor stort brudd på nasjonal sikkerhet det er... o.O)

Endret av AndreasBR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle er jo enige i det du skriver der, men det gjør jo ikke at man ikke skal se etter. Jeg er mann og lukeparkerer uten problemer i det hele tatt, så jeg er sikkert akseptert av deg, men jeg tillater meg også å dobbeltsjekke at jeg ikke meier ned noen unger. Det er mange steder folk helst ikke bør stå, men jeg prøver likevel å unngå å kveste dem.

Spørs selvsagt hvor man er, man trenger ikke snu seg hele jævla tiden. Men det er meningsløst å konsekvent rygge bare ved hjelp av speil for å tøffe seg.

Anonymous poster hash: 30106...37e

Jeg sjekker da virkelig også at jeg ikke meier ned noen unger. Men jeg forventer at foreldre holder styr på ungene sine.

Skulle en unge bli påkjørt på en parkeringsplass er det 2 personer som har skylda. Moren og faren til ungen.

Man behøver ikke snu seg og legge armen bak passasjersetett i det hele tatt. jeg sier jo ikke at man IKKE skal vri h odet mer enn 90 grader... wtf..

Jeg rygger 99/100 ganger KUN med speil. Den andre metoden er å legge armen bak passasjersetets hodestøtte og snu seg helt.. da har man NULL kontroll på hva som er foran seg, og det er MYE lettere å meie ned noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp.

Du er ikke den skarpeste eller? kanskje komme til poenget ditt?

Du tør jo ikke engang ha bilde av deg så... ja..

Feig ja..

"

  • Alder:Alder ukjent
  • Bursdag:Bursdag ukjent"
Endret av AndreasBR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Du er ikke den skarpeste eller? kanskje komme til poenget ditt?

Du tør jo ikke engang ha bilde av deg så... ja..

Feig ja..

"

  • Alder:Alder ukjent
  • Bursdag:Bursdag ukjent"

En ting kan du hvertfall være 100% sikker på. Jeg er skarpere enn du noen gang kommer til å bli.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer det ganske greit hvis jeg har luka på min venstre side, men har jeg den på høyre side blir det mye rot og da håper jeg at ingen ser meg. :fnise:

Anonymous poster hash: 7d2c7...b77

For meg er det omvendt. Lettere om luken er på høyre side, og det er jo der den vanligvis er.

Anonymous poster hash: f7a66...f41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...