Gå til innhold

Cornflakes


cornflake_girl

Anbefalte innlegg

Jeg og! For har ikke tid til å være syk da heller hehe. Men, da har jeg hvertfall litt mer åpent program enn nå :/

Håper du slipper! Jeg krysser fingre!

Hallo! :blomst:

Godt det ikke bare er meg som har forvillet meg inn i denne verden vi ikke vil bekjenne oss til, nemlig dagbokverden ;)

Hahaha ja, det kan du si... :laugh: Ser at du er en flinkere dagbokskribent enn jeg er, da! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ting endrer så fort når man er et sånt der type menneske som både begynner å le og gråte fortere enn de fleste andre...

Men, er veldig fornøyd med at dagen i dag har vært finfin, på tross av at det ikke akkurat har skjedd noe spesielt som skulle tilsi en finfin dag. Men da er det jo nesten enda bedre ;)

Vært på jobb, og det var superkos. Er ikke så mye å gjøre om dagen, så blir mye prating og tulling med verdens beste kollegaer, en time på vaffelspising, en time ute i sola for å bable og slikt noe :P Dessuten blir det endelig tid til skriving - mye favourite part av jobben. I like it! :nigo:

Warning: politikkpreik

Dessuten la FNs klimapanel frem første del av IPCCs femte rapport. Ikke at DET var hyggelig lesning - men håper og tror at dette kan pushe tvilerne over på rett side. Hundrevis av verdens fremste forskere tar jo ikke feil, vi er faktisk nødt til å forholde oss til de faktaene som kommer frem. Jeg håper Paris2015 vil legge premissene i denne rapporten tilgrunn for avtalen som skal utarbeides, og krysser alt jeg har for at det eksisterer politisk vilje her i verden til å gjøre et forsøk på å forvalte det fineste vi har på en bedre måte enn vi gjør i dag.

Også HÅPER jeg virkelig at vi får en avklaring på hvilke partier som skal inn i regjering på mandag - nå er jeg LEI av å vente og se teite artikler om at Erna har med seg sukkertøy til regjeringsforhandlingene. GI MEG POLITIKKEN DERE VIL FØRE! Arg. Driter i hva dere spiser og at dere har hyggelige dager.

Politikkpreik over

Eeeneste bittelille nedturen er at jeg må ha kjip hjemmefredag fordi jeg MÅ tidlig opp og skrive oppgave - og det å dra på feste og ta "en øl" det funker rett og slett ikke. Jeg er en svak sjel :glare:

Er det noen som har noen tips til ålreite, hjernedøde filmer man kan se på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Apropos klimaskeptikere:

Think not igrunnen. Men jeg er jo mer skeptisk generelt til verdens tilstand enn du :P

Fikk du forøvrig med deg den artikkel(serien?) i Morgenblandet for noen måneder siden om hets og trusler mot klimaforskere - og hvordan de nå sensurerer seg selv for å unngå drapstrusler osv?

Det sier jo litt om debattklimaet- og premissene der i gården.......syke greier.

Jeg digger og skriving mest av alt - vi har visst veldig mange like favoritthobbyer :fnise:

Hjernedød film.......mmmmmmmmmmm...............................ingen forslag altså. Sårri......jeg ser jo omtrent aldri filmer lengre, bare serier............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos klimaskeptikere:

Think not igrunnen. Men jeg er jo mer skeptisk generelt til verdens tilstand enn du :P

Fikk du forøvrig med deg den artikkel(serien?) i Morgenblandet for noen måneder siden om hets og trusler mot klimaforskere - og hvordan de nå sensurerer seg selv for å unngå drapstrusler osv?

Det sier jo litt om debattklimaet- og premissene der i gården.......syke greier.

Jeg digger og skriving mest av alt - vi har visst veldig mange like favoritthobbyer :fnise:

Hjernedød film.......mmmmmmmmmmm...............................ingen forslag altså. Sårri......jeg ser jo omtrent aldri filmer lengre, bare serier............

Hm. Kanskje skepsisen kommer snikende litt etter litt, nå har jo du vært i gamet et par år lengre enn meg, så om en sånn... 3-6 år så har ikke jeg trua lengre heller!

Liker dog å tro på at "joooooda, dere søte, fantastikse, fjortisser som vil redde verden, DET GÅR ANN!" (for det GJØR jo det. Det må bare gjøres på en litt annen måte enn jeg sier til disse søte kidsa).

Nei, den så jeg ikke?!? Men overrasker igrunn ikke. Det er jo helt hinsides. Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg når jeg tenker på sånt, får lyst til å løpe naken rundt i gatene og skrike "hva skjeeeer med verden! Ta dere sammen!", men tror ikke det hadde hjulpet så mye :P

Hahahaha! Ja, tenk det du. Vi burde nok bli bestiser.

Men da har du kanskje noen serietips, da? :nigo:

Morgenblandet faktisk. Blaaaaaaaadet.

Det la jeg ikke merke til engang.. :P

Endret av cornflake_girl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Hm. Kanskje skepsisen kommer snikende litt etter litt, nå har jo du vært i gamet et par år lengre enn meg, så om en sånn... 3-6 år så har ikke jeg trua lengre heller!

Liker dog å tro på at "joooooda, dere søte, fantastikse, fjortisser som vil redde verden, DET GÅR ANN!" (for det GJØR jo det. Det må bare gjøres på en litt annen måte enn jeg sier til disse søte kidsa).

Nei, den så jeg ikke?!? Men overrasker igrunn ikke. Det er jo helt hinsides. Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg når jeg tenker på sånt, får lyst til å løpe naken rundt i gatene og skrike "hva skjeeeer med verden! Ta dere sammen!", men tror ikke det hadde hjulpet så mye :P

Hahahaha! Ja, tenk det du. Vi burde nok bli bestiser.

Men da har du kanskje noen serietips, da? :nigo:

Det la jeg ikke merke til engang.. :P

"Lengre i gamet" eller, "realist fra helvete som alltid finner en hindring i horisonten" :fnise:

Fikk faktisk spørsmål om mine "redde verden ønsker" i et intervju ei gang for lenge siden(den plassen du veit hvor man redder verden fra humanitære kriser og har "hvordan bruke kondom riktig 1-2-3" fremvisning på en og samme gang :ler: ) - og jeg tror de likte det veldig nedtona svaret mitt: "Det har jeg gitt opp for lenge siden". Haha......

JEG HAR MANGE SERIER Å ANBEFALE! :skya:

Du av alle MÅ jo se In Treatment.

Og så må du se Luther, fordi han er så sinnsykt - unnskyld språket - liggbar.

Så ser jeg nå på Ray Donovan som er ganske gøy, særs liggbar han og.

Jeg gråter jo hver gang Breaking Bad er over - jeg ser liksom alt på rappen fordi jeg blir helt hekta.

Sex Feet Under er supertrist, så den må du egentlig ikke se - men tipper du allerede har sett alt.

The Wire, men den er ikke så "lett" å se på - litt lange sekvenser.

Entourage er jo hjernedødt, men gøy og underholdende. Arrested Development og egentlig.

Black Books er morsomt og teit.

Shameless, britisk variant er SUPERMEGAUBERGØY!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eller som Frank Gallagher ville sagt:

"Make poverty history, cheaper drugs now" :fnise:

http://www.youtube.com/watch?v=J06VW2PcpsQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Lengre i gamet" eller, "realist fra helvete som alltid finner en hindring i horisonten" :fnise:

Fikk faktisk spørsmål om mine "redde verden ønsker" i et intervju ei gang for lenge siden(den plassen du veit hvor man redder verden fra humanitære kriser og har "hvordan bruke kondom riktig 1-2-3" fremvisning på en og samme gang :ler: ) - og jeg tror de likte det veldig nedtona svaret mitt: "Det har jeg gitt opp for lenge siden". Haha......

JEG HAR MANGE SERIER Å ANBEFALE! :skya:

Du av alle MÅ jo se In Treatment.

Og så må du se Luther, fordi han er så sinnsykt - unnskyld språket - liggbar.

Så ser jeg nå på Ray Donovan som er ganske gøy, særs liggbar han og.

Jeg gråter jo hver gang Breaking Bad er over - jeg ser liksom alt på rappen fordi jeg blir helt hekta.

Sex Feet Under er supertrist, så den må du egentlig ikke se - men tipper du allerede har sett alt.

The Wire, men den er ikke så "lett" å se på - litt lange sekvenser.

Entourage er jo hjernedødt, men gøy og underholdende. Arrested Development og egentlig.

Black Books er morsomt og teit.

Shameless, britisk variant er SUPERMEGAUBERGØY!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eller som Frank Gallagher ville sagt:

"Make poverty history, cheaper drugs now" :fnise:

http://www.youtube.com/watch?v=J06VW2PcpsQ

Hahaha! Jeg kaaan liksom ikke bli sånn. Ikke før om noen år ihvertfall :P Kanke drepe illusjonene til idealistiske små herlige kids som er fremtidens redning! (Og DET tror jeg faktisk på ;) )

Det er undervurdert med riktig kondombruk når man skal redde verden. Og nei, er ikke ironisk. Så jeg liker særs godt at man på visse steder TAR ANSVAR og deler ut slikt, med kleine slagord og klein demo! :D

Har sett mange av de! Eeeeelsker seff in treatment, og six feet under (Claire <3), og breaking bad, og the wire er FAB! Så, ut av de resterende - hvem bør jeg vie kvelden til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Dette er en trist dag i norsk historie. Har politisk kjærlighetssorg.

Skulle faktisk akkurat til å skrive inn en kommentar her til deg om det.

Fikk en drøss meldinger av en kamerat som lurte på hvordan ministerkabalen skulle se ut nå.....

Jeg stemmer for Gjeddis som utviklingsminister :hjerter:

Tror Høyre føler de sitter med katta i sekken nå asså. Usj asså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff... PLIS, la meg meg slippe Gjedda i regjering!!! Da tror jeg faktisk at jeg må flytte ut av lendet, det klarer jeg ikke forholde meg til tror jeg... Og Aina Steneresen... *grøss*

Jaaaa! Snille åffårno, kan vi ikke sammen legge en worst-case-scenario kabal? Så får vi en opptur den dagen den ordentlig kommer? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Uff... PLIS, la meg meg slippe Gjedda i regjering!!! Da tror jeg faktisk at jeg må flytte ut av lendet, det klarer jeg ikke forholde meg til tror jeg... Og Aina Steneresen... *grøss*

Jaaaa! Snille åffårno, kan vi ikke sammen legge en worst-case-scenario kabal? Så får vi en opptur den dagen den ordentlig kommer? :D

Fikk et forslag av han kompisen min til aktuelle statsråder da: Hanekamhaug, Schanke, Søviknes, Tom Sterri :skratte:

Litt slemt å sette Hanekamhaug i samme båt som de da, hun er jo ikke så gal. Vi bytter henne ut med det alltid empatiske sjarmtrollet..................ååååårh, han derre steinrike med den røde topplua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk et forslag av han kompisen min til aktuelle statsråder da: Hanekamhaug, Schanke, Søviknes, Tom Sterri :skratte:

Litt slemt å sette Hanekamhaug i samme båt som de da, hun er jo ikke så gal. Vi bytter henne ut med det alltid empatiske sjarmtrollet..................ååååårh, han derre steinrike med den røde topplua.

Thon! Haha.

Ja, det tror jeg blir stas.

Altså: Gjedda, Schance, Søviknes, Sterri, Thon, Hagen (kom han inn på tinget...?), og min personlig favoritt - Tom Staale (men synes å huske at han (takkoglov) ikke kom inn).

Synes ikke det er såååå slemt å sette Hanekamhaug i samme bås. Hørt henne i en debatt hvor hun heftig forsvarte å la kvinner selge sex på linje med andre serviceyrker. Så da dumpet hun laaangt ned på min liste.

Gah.

Og nei, Høyre er nok ikke suuuperfornøyde, selv om de er flinke til å late som! :P

Endret av cornflake_girl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest åffårno

Thon! Haha.

Ja, det tror jeg blir stas.

Altså: Gjedda, Schance, Søviknes, Sterri, Thon, Hagen (kom han inn på tinget...?), og min personlig favoritt - Tom Staale (men synes å huske at han (takkoglov) ikke kom inn).

Synes ikke det er såååå slemt å sette Hanekamhaug i samme bås. Hørt henne i en debatt hvor hun heftig forsvarte å la kvinner selge sex på linje med andre serviceyrker. Så da dumpet hun laaangt ned på min liste.

Gah.

Og nei, Høyre er nok ikke suuuperfornøyde, selv om de er flinke til å late som! :P

Vi glemte jo ei veldig viktig her(jevner ut kjønnsbalansen og) - hun derre Aina....."andre nasjonaliteters flagg ødelegger min 17.mai" dama.....Stenersen?

Aina Stenersen. Hun får være inkluderingsminister&sjef i BLD - så kan hun passe på at ingens 17.maier noensinne igjen blir ødelagt av de slemme barna i skoletoget :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi glemte jo ei veldig viktig her(jevner ut kjønnsbalansen og) - hun derre Aina....."andre nasjonaliteters flagg ødelegger min 17.mai" dama.....Stenersen?

Aina Stenersen. Hun får være inkluderingsminister&sjef i BLD - så kan hun passe på at ingens 17.maier noensinne igjen blir ødelagt av de slemme barna i skoletoget :jolie:

Ja, jeg tror BLD er rett plass. 8. mai i år uttalte hun følgende: "jeg er en kapitalistisk feminist. Sex bør kunne selges som andre serviceyrker - utvid horisonten!". Så hun blir kurant i BLD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Ja, jeg tror BLD er rett plass. 8. mai i år uttalte hun følgende: "jeg er en kapitalistisk feminist. Sex bør kunne selges som andre serviceyrker - utvid horisonten!". Så hun blir kurant i BLD.

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?????????????????????????????????

Hahahahahahaha!

Altså, jeg pleier å være forsiktig med å henge ut folkevalgte(og spesielt med tanke på netthets kvinner må finne seg i) - jeg har stor respekt for jobben nesten hver og en av de gjør - men faen heller;

OL i dum som et brød på hun derre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?????????????????????????????????

Hahahahahahaha!

Altså, jeg pleier å være forsiktig med å henge ut folkevalgte(og spesielt med tanke på netthets kvinner må finne seg i) - jeg har stor respekt for jobben nesten hver og en av de gjør - men faen heller;

OL i dum som et brød på hun derre.

I kid you not

http://www.dagbladet.no/2013/03/08/nyheter/froken_x/8_mars/innenriks/prostitusjon/26129747/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...