Gå til innhold

Er du opptatt av mote og klær?


Gjest SoccerPlayer

  

74 stemmer

  1. 1. Bruker du mye penger på klær?

    • Ja (Kvinne)
      34
    • Nei (Kvinne)
      29
    • Ja (Mann)
      3
    • Nei (Mann)
      8


Anbefalte innlegg

Gjest SoccerPlayer

Skal innrømme at jeg er det og bruker litt mye penger på klær. Har blitt kalt homo pga det, hvorfor er det sånn? Hvorfor kan ikke folk godta att menn også kan like klær og mote?

Hvor opptatt er du? og hvor mye penger bruker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Timber

Ikke opptatt av mote overhode. Og aner aldri hva som er in.

Men jeg er opptatt av klær likevel. At de skal være av god kvalitet og funksjonelle til mitt bruk. Noe penger går det av og til, kommer an på hva som må byttes ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, mote interesserer meg midt i ryggen. Så lenge det ikke skriker 70-tallet eller et annet sært tiår, så går jeg med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann og er ikke opptatt av mote: "Boys have swagger, men have style, gentlemen have character"

Endret av Maximillian Cohen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinne og veldig lite opptatt av mote ogg klær.

Kjøper gjerne rimelige klær (ikke opptatt av merke), men betaler mer om det er noe jeg virkelig liker. Blir gjerne sånn at jeg har masse hverdagsklær og kjøper mer pyntet ettersom anledningene dukker opp. Da tenker jeg praktisk og finner gjerne ting som kan brukes senere og passer til flere ting (og kan pyntes opp eller ned).



Anonymous poster hash: bd4cb...2a5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kvinne liker jeg å se bra ut, og velger klær deretter, men opptatt av mote, nei, aner ikke hva som er mote halvparten av tiden. Holder meg til classic/casual classic



Anonymous poster hash: f5aab...385
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her føler jeg absolutt at spørsmålet må deles, å være opptatt av klær og stil og det å være opptatt av mote er ikke det samme.. Ja jeg er opptatt av klær, hvordan jeg kler meg forteller noe om meg. Personlig stil i utrykk, og kreativitet jo da absolutt.. Men å gå fra det til å være opptatt av mote og det å brenne av flest 1000 lapper i måneden på det nyeste, det hippeste og følge moten samme hvor grusom den enn måtte være er ikke meg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal innrømme at jeg er det og bruker litt mye penger på klær. Har blitt kalt homo pga det, hvorfor er det sånn? Hvorfor kan ikke folk godta att menn også kan like klær og mote?

Hvor opptatt er du? og hvor mye penger bruker du?

Om du blir kalt homo for å kle deg anstendig vanker du i feil mijøer min venn :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser moteblader i ny og en og får med meg de nyeste trendene, men velger aldri klær kun basert på hva som er det hotteste innen motebilde akkurat nå. Kvalitet, passform, snitt og farger som kler meg prioriteres først :)

Anonymous poster hash: dc81c...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får med meg de nyeste trendene og er vel kanskje generelt litt mer interessert enn de fleste, men det skjer forsatt ikke at jeg svir av 600kr på en tskjorte når jeg vet at H&M selger omtrent en helt lik, i samme stoff til en brøkdel av prisen. Jeg har heller valgt å investere i en varm ullgenser, en fin kjole som kan brukes til både fest og hverdag og sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke opptatt av mote?? Nei vel, så du bruker den mønstrete fleecegenseren du elsket og kjøpte i 1992 fremdeles? Selvfølgelig er dere opptatt av mote, det er de fleste fordi de fleste vil gli inn i mengden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke opptatt av mote?? Nei vel, så du bruker den mønstrete fleecegenseren du elsket og kjøpte i 1992 fremdeles? Selvfølgelig er dere opptatt av mote, det er de fleste fordi de fleste vil gli inn i mengden.

Man er ikke nødvendigvis opptatt av mote (som i å følge med på hva som er trendy, nytt og "hot" i moteverdenen) selv om man er opptatt av å ta seg godt ut og kle seg bra.

Anonymous poster hash: dc81c...7ee

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke opptatt av mote?? Nei vel, så du bruker den mønstrete fleecegenseren du elsket og kjøpte i 1992 fremdeles? Selvfølgelig er dere opptatt av mote, det er de fleste fordi de fleste vil gli inn i mengden.

Faktisk har jeg og bruker jeg ting i klesskapet mitt som er godt over 9 år gammelt.. Jeg gir en god f i mote og siste skrik så Vær så snill å snakk for deg selv her i tråden, du har jo tydeligvis 0 peiling på hva andre gjør og ikke gjør. At du er så utrolig opptatt av å passe inn at du må gå i siste skrik uansett om det ser helt jævlig ut betyr ikke nødvendigvis at andre velger å se slik ut eller være så usikker.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei. Jeg er kvinne, men forsvinnende lite interessert i mote. Har klær i skapet som er 10-15 år gamle som jeg enda bruker, og velger som oftest ut fra komfort og hva som er praktisk og god kvalitet (tilbringer mye av dagen sittende på lesesal eller ute i skogen med bikkja, da er ikke mote og stil det som opptar meg mest...), men det er klart at jeg blir litt påvirket av trendene, for de gangene jeg må kjøpe nye klær, så må jeg nødvendigvis kjøpe det som er tilgjengelig i butikkene. Men ettersom jeg tar godt vare på klær og aldri vokser ut av dem, så kan det altså godt hende du finner meg i de samme klærne om 10 år også...

Ser dog ikke noe negativt ved menn som har interesse for klær, så lenge det ikke tar overhånd. Generelt er det vel en del menn som burde hatt litt større interesse for klær, og mange kvinner som burde brukt litt mindre tid og penger på sånt ;)



Anonymous poster hash: 471de...64c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Awzm me

Ja, jeg er opptatt av klær, kjøper ofte nye. Elsker å finne nye "skatter" i butikker som ikke er så veldig dyre, som h&m og cubus osv, for å ikke bruke så altfor mye penger, blir gjerne et par nye plagg i uken, selv om det sikkert må bli slutt på det snart, da jeg snart skal studere, men tviler ikke på at jeg kommer til å bytte ut et par middager for et par klesplagg..

Om jeg har på et antrekk jeg ikke liker så veldig mye, eller jeg ikke synes er så veldig fint sammen, så klør det i hendene etter å bytte. For eksempel da jeg hadde måtte ta fly tidlig om morgenen en gang, jeg tok på noe komfortabelt, da jeg kom på flyplassen skiftet jeg siden det var for varmt å ha "kose"klærne, jeg tok opp det første jeg fikk tak i, i kofferten for å ikke dra opp alt. Jeg merket jeg var litt misfornøyd, og skulle ikke hjem med en gang, etter bare en halvtime så holdt jeg på å klikke, det var overhodet ikke min stil, ikke fint satt sammen, jeg måtte rett og slett bare gå inn på en annen butikk og kjøpe noe som var mer "meg", rakk såvidt det som egentlig var planen den dagen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk har jeg og bruker jeg ting i klesskapet mitt som er godt over 9 år gammelt.. Jeg gir en god f i mote og siste skrik så Vær så snill å snakk for deg selv her i tråden, du har jo tydeligvis 0 peiling på hva andre gjør og ikke gjør. At du er så utrolig opptatt av å passe inn at du må gå i siste skrik uansett om det ser helt jævlig ut betyr ikke nødvendigvis at andre velger å se slik ut eller være så usikker.

DU har ikke særlig peiling du heller når du tror at jeg går i siste skrik, hvor har jeg skrevet det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...