Gå til innhold

Den kjipe følelsen når ferien er over og man må tilbake på jobb.. Hvordan gjør prosessen minst mulig kjip?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hvor vanlig dette er, men jeg blir ALLTID skikkelig deppa dagen før jeg må tilbake til jobb etter ferie eller langfri. Nesten litt fylleangstfølelse - gruer meg, har vondt i magen, blir trist over at ferien er over, tenker at det er så himla lenge til neste sommerferie osv.. Vet jo at man kommer relativt fort inn i jobbmodus igjen, men den første uka eller 2 er ekstremt tunge og vansklige.

Hvordan gjør dere andre det for at det mørke sinnet ikke skal ødelegge helt jobbstarten igjen??



Anonymous poster hash: dc014...2d2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er student, og jeg elsker tanken på at jeg straks begynner på studiet igjen! Et nytt meningsfullt år. Livet føles bare litt på "vent" hele sommeren, selv om at jeg jobber de fleste ukene.



Anonymous poster hash: f749d...80e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det godt, man jobber jo vekk nesten hele livet sitt så man har råd til å leve. Er egentlig ganske sykt. Sommerferier er en påminner om at man er fanget i jobb.



Anonymous poster hash: d02fc...a7c
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vær glad du har en jobb :) Vi vil motta oppsigelser i morgen alle sammen i min bedrift grunnet nedleggelse. Den situasjonen skal du være glad du ikke er i. Gå på jobb du, smil og vær glad, for jobben du har, og for inntekten du vet kommer neste måned, og neste måned, og neste, og neste :)



Anonymous poster hash: c4785...171
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på samme måte som deg TS.

Ikke orket noen ting i dag, kun en uggen følelse i kroppen og nesten litt deppa ja.



Anonymous poster hash: 9f49d...09b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sprer ferien utover året for å unngå den følelsen. Skjønner at det er kjipt hvis et er et år til neste ferie.