Gå til innhold

Bruke handicap-toalett fordi man har med seg barnevogn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så det er liksom greit å la en barnevogn med baby stå igjen ubevoktet utenfor et travelt kjøpesentertoalett? Hadde det enda vært plass til å ta den med inn til båsene så skulle jeg vært enig. Men tipper det hadde blitt godt mottatt å bakse hele vognen inn, ta opp plass foran 2-3 båser og et par vasker. Da tar jeg heller med vognen inn på HC-toalettet og tar opp kun det éne toalettet, som det sjelden er andre på, i de 2-3 minuttene det tar gitt. Anonymous poster hash: 0da72...9d8

Ta opp så mye plass?

Hvor stor vogn har du?

Anonymous poster hash: d5b37...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner at du bor på landet... Eller hadde du satt igjen vogna med babyen utenfor toalettene på Oslo City f.eks? Eller på Oslo S? Eller på Gardermoen?

Anonymous poster hash: 0c0fc...d25

Tenker tilbake på 70-tallet når man satte vognen (med baby) utenfor butikken når man gikk inn for å handle :D Og sikkerheten var et dinglende plasthjerte hvor det sto "Ikke rør meg". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke noe problem med det. Bedre å bruke HC doen enn å skulle la barnevognen stå på utsiden mens man bruker den vanlige damedoen.. Joda en kan sikkert ta med seg babyen inn, men det blir jo litt stress :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...