Gå til innhold

Hva er det frekkeste du har opplevd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sonans, ja, men ikke Stavanger.

Det var ganske kjipt. Var litt fristet til å ta igjen ved å le av den elendige rettskrivingen hans, men i stedet hevet jeg meg over det da jeg, i motsetning til ham, skjønner at ikke alle kan være gode i alt.

Tydeligvis noe som går igjen hos sonans. jeg opplevde akkurat det samme i stavanger.

jeg gadd heller ikke si noe på det. læreren var elendig i å lære bort matten, vi hadde en annen lærer på oppfriskning kurset, han var kjempe flink og jeg skjønte alt. men den dårlige mattelæreren var helt fantastisk i historie. han var den jeg lærte mest av i alle fagene, synd han var så elendig på matten.. bortkastet penger- samme med norsken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minpin

Tydeligvis noe som går igjen hos sonans. jeg opplevde akkurat det samme i stavanger.

jeg gadd heller ikke si noe på det. læreren var elendig i å lære bort matten, vi hadde en annen lærer på oppfriskning kurset, han var kjempe flink og jeg skjønte alt. men den dårlige mattelæreren var helt fantastisk i historie. han var den jeg lærte mest av i alle fagene, synd han var så elendig på matten.. bortkastet penger- samme med norsken..

Så irriterende. Han jeg hadde var flink, men til tider litt nedlatende og altfor utålmodig.

Men nå skal jeg ikke ødelegge tråden, altså. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kar jeg begynte å bli seriøs med tok med seg to andre jenter hjem fra fylla og hadde trekant i rommet ved siden av.

Tenkte ikke over det to gang en gang før jeg pakket sakene og dro for godt. :P

Anonymous poster hash: 5bb16...0fc

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av topp ti forrige uke, må være da jeg sto å venta på bussen i høljregnet. Bussen kommer i en voldsom fart, og deiser inn i busslomma å rett ned i en megastor vanndam, så jeg ble våt fra tær til bryst, bokstavelig talt gjennomvåt.
Kommer inn på bussen å spørr om han fikk med deg at han nettopp dusja ned hele meg.
Sjåføren ser tomt på meg å svarer "Hvor skal du?"
Jeg prøver igjen å sier "Du deiser opp i dammen her å spyler ned hele meg, jeg kan vel få et lite "beklager"?
Sjåføren svarer "Hvor skal du spurte jeg!?"
Sentrum for helvete tenkte jeg stille for meg selv , og røsker til meg billetten.
Makan..

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden? Hadde jeg solgt ballonger og sett det, hadde jeg sagt at hun pent fikk vente som alle andre. For ei fittekjerring.

Ja det kvinnfolket er ikke god, ble ganske sint , men dessverre stakk hun før jeg rakk å gi henne en preken . OG datteren min var svært lei seg fordi det var den siste MLP ballongen og den var av Rainbow Dash som er favoritt ponnien til vesla:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble oppringt av Falcken for noen år siden og de ville at jeg skulle kjøpe et eller annet tilbud de hadde. Jeg kjører ikke bil og bilen står i min samboers navn og når jeg sa flere ganger at dette kan ikke jeg bestemme fordi det er ikke min bil, så sa damen i andre enden: klarer du ikke å tenke selv? Jeg ble helt satt ut og angrer på at jeg ikke slengte på røret og klaget til bedriften.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Evans

Dette er mange år siden, men jeg ble oppringt av foreningen for krybbedød eller krybbedødforeningen eller noe lignende.

De ønsker at jeg skulle støtte de hver måned, men på den tiden var det slunket i kassa så jeg sa pent nei. Da ble jeg utskjelt uten like. Jeg var et grusomt menneske som ikke ville støtte de, og hadde jeg ikke barn kanskje? Kjente jeg ingen som hadde barn? Og gudameg så forferdelig slem og grusom jeg var som ikke ville støtte de. Hun rett og slett skjelte meg sikkelig ut på telefonen. Det endte meg at jeg la på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mange år siden, men jeg ble oppringt av foreningen for krybbedød eller krybbedødforeningen eller noe lignende.

De ønsker at jeg skulle støtte de hver måned, men på den tiden var det slunket i kassa så jeg sa pent nei. Da ble jeg utskjelt uten like. Jeg var et grusomt menneske som ikke ville støtte de, og hadde jeg ikke barn kanskje? Kjente jeg ingen som hadde barn? Og gudameg så forferdelig slem og grusom jeg var som ikke ville støtte de. Hun rett og slett skjelte meg sikkelig ut på telefonen. Det endte meg at jeg la på.

Jeg ble ringt opp av dem da eldste var rundt seks uker. Fikk omtrent samme leksa og et "Håper babyen din ikke dør, da!".

Jeg klagde for å si det sånn.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Jeg ble ringt opp av dem da eldste var rundt seks uker. Fikk omtrent samme leksa og et "Håper babyen din ikke dør, da!".

Jeg klagde for å si det sånn.

Jeg ringte ikke opp igjen og klagde, men de ringte en måned senere. Da sa jeg i fra hvordan personen som ringte sist hadde oppført seg - de fikk ikke noen penger da heller.

Tror det var ett eller annet med denne foreningen for sånn ca 8 år siden eller noe sånt. Mener å huske at jeg leste noe om at de fulgte med på hvem som nettopp hadde fått barn og ringte disse, fordi de da var i en "sårbar" situasjon. Har ingen kilder på dette, men mener å huske at jeg hørte det da jeg klagde til venner og bekjente over denne telefonsamtalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte ikke opp igjen og klagde, men de ringte en måned senere. Da sa jeg i fra hvordan personen som ringte sist hadde oppført seg - de fikk ikke noen penger da heller.

Tror det var ett eller annet med denne foreningen for sånn ca 8 år siden eller noe sånt. Mener å huske at jeg leste noe om at de fulgte med på hvem som nettopp hadde fått barn og ringte disse, fordi de da var i en "sårbar" situasjon. Har ingen kilder på dette, men mener å huske at jeg hørte det da jeg klagde til venner og bekjente over denne telefonsamtalen.

De kjøper informasjon av bl.a liberoklubben og lignende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

De kjøper informasjon av bl.a liberoklubben og lignende.

ja, da var det rett da. Kan vel ikke nekte de det, men syns det ikke er en helt grei metode...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, syns det er mange frekke folk her på kg. Var en frekk kjerring som var frekk 7/6/2013 kl 12:50, og en annen drittkjerring 28/12/2013 kl 17:51. Jeg har elefantminne og glemmer ALDRI.

Ellers har jeg en jobb der kundene kan være ganske ille. Blir ofte kalt fitte, hore, etc. Ikke bare jeg, men alle jeg jobber med.

Anonymous poster hash: 10378...384

Hva var det som var så frekt på disse nevnte tidene da? Er det det eneste du har opplevd av frekkhet verdt nok til å poste i en slik tråd?

Kan ikke være rare elefantminnet på deg (som du påpeker støtt) siden du ikke har opplevd verre situasjoner enn de du nevner her iallefall....

Anonymous poster hash: a4f7d...2bb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde kjøpt en del møbler på salg. Siden vi ikke hadde henger med, så avtalte vi med butikken at de ble hentet dagen etterpå. Jeg betalte varene der og da. Bare for å forsikre meg at jeg fikk kuppet jeg hadde gjort.

Dette var i ferietiden, vi skulle ha gjester en uke etterpå. Før vi hentet møbler, kjørte vi vekk noe, og stuet vekk noe av de gamle møblene.

Kommer på butikken, så er møblene borte. Selger går rundt og ser, går på kontoret osv. Kommer tilbake, og forteller at en annen selger hadde solgt til noen andre.!!!!

Ba de hente de, men det ville de i alle fall ikke. De tilbød meg pengene tilbake. Nei takk. Ble mye styr ut av dette. Vi satt uten møbler hjemme og i butikken.

Enden på alt var at de måtte kontakte en annen butikk, de hadde noe, en annen butikk hadde noe, så ble de sendt over landet med bil. Det skjedde etter at jeg tok kontakt med forbrukerkontoret. Så dette ble dyrt for de

Så kjørte jeg på en bil. Snø og glatt, så jeg skled inn i forskjermen, fortsatt og tok siden, der var det kun skrapt opp.Fyren skulle ta takst, så kontakte meg. Var ganske ny bil han hadde. Etter noen dager , ringte han. Prisen var jo sjokkerende, men det var min skyld. Fikk kopi av taksten i posten. Så kommer det telefon om at han ville ha pengene direkte inn på konto. Stusset, og spurte om han ikke skulle fikse bilen? Jo, men han hadde fått en kamerat til å skulle ta det. Jeg betalte.

Gikk en mnd, så treffer jeg en venn på en kafe. La ut om at han hadde kjørt på en bil bakfra. Den sto på verksted nå, så jeg får vel en stor reg.mente han

Jeg spør hvilke bil osv.....så syns jeg det begynner å demre for meg. Hadde han ikke omtrent samme navn han jeg skled inni?Han forteller om skade det var fra før på bilen osv. Nå ringer alarmen hos meg.

Dagen etter drar på verkstedet. Jeg spør rett ut hva de skal gjøre med den bilen. Forklaring: Han ble påkjørt bakfra, og da smalt han inni en annen bil foran.

Jeg sier ikke noe, venter tre dager. Drar å ser på bilen som står parkert ved huset til eier. Ringer verkstedet, og sier det rett ut. Jeg tror jeg er svindlet. Jeg må bare spørre om det er eier som betaler verksted? Nei, det er forsikringssak. BINGO

Så ringer jeg forsikringen. Jo, der kom det. Først fikk han masse penger av meg, så bakte han min skade inn i den nye som forsikringen dekket.

La oss si det slik, det ble oppgjør så det holdt. Politianmeldt osv



Anonymous poster hash: c3e49...af9
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte et brett med jordbær på tilbud på Coop. Og jeg kjøpte det siste brettet som var igjen. Forlot handevognen et lite minutt for å hente brød jeg hadde glemt å putte i vognen. Når jeg kom tilbake til handlevognen min hadde noen tatt brettet med jordbær. Gikk tilbake til fruktdisken for å sjekke om noen ansatte hadde lagt det tilbake der. Men der lå det ikke, så da hadde det vært en frekk medkunde som hadde sikret seg jordbærene...



Anonymous poster hash: d3fe7...f48
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, syns det er mange frekke folk her på kg. Var en frekk kjerring som var frekk 7/6/2013 kl 12:50, og en annen drittkjerring 28/12/2013 kl 17:51. Jeg har elefantminne og glemmer ALDRI.

Ellers har jeg en jobb der kundene kan være ganske ille. Blir ofte kalt fitte, hore, etc. Ikke bare jeg, men alle jeg jobber med.

Anonymous poster hash: 10378...384

Grunnen til at folk var frekke med deg 7. juni 2013 var jo at du sa utrolig stygge ting om Chris O'Neill. Jammen var du frekk sjæl også.

Anonymous poster hash: 9d792...81b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte et brett med jordbær på tilbud på Coop. Og jeg kjøpte det siste brettet som var igjen. Forlot handevognen et lite minutt for å hente brød jeg hadde glemt å putte i vognen. Når jeg kom tilbake til handlevognen min hadde noen tatt brettet med jordbær. Gikk tilbake til fruktdisken for å sjekke om noen ansatte hadde lagt det tilbake der. Men der lå det ikke, så da hadde det vært en frekk medkunde som hadde sikret seg jordbærene...

Anonymous poster hash: d3fe7...f48

Haha, nordmenn og jordbær, altså! Det er så mye frekk oppførsel rundt de jordbærene.

Jeg synes det er frekt å ta HELE brettet når det er det siste som er igjen. Enda frekkere er det å ta jordbær fra en annens handlevogn. Og hverdagsfrekkheten går på å toppe sin egen kurv så den plutselig veier 6-700 gram, om den skal veie 500 gram i utgangspunktet. I praksis å stjele 200 gram jordbær, og dermed må noen andre nøye seg med slunken kurv. Folk er som gribber! Skulle tro vi var tiggere som ikke eide nåla i veggen hele gjengen. Fysj.

Anonymous poster hash: 58889...d2c

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vet ikke om det er det frekkeste jeg har opplevd, men det var uansett veldig frekt. Jeg gikk innom Nikita og spurte hva det ville koste å ta etterveksten. Frisøren sa "ca. i underkant av 750kr", og det hørtes ut som en fair pris, så jeg bestilte time. Da jeg etter timen skulle betale, så ble prisen 1450kr!! Jeg ble helt paff og klarte ikke å si noe. Måtte ringe mamma som var på det samme senteret og få henne til å betale det jeg manglet. Angrer veldig i dag på at jeg ikke sa noe til frisøren, men jeg er veldig feig på sånt...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke det frekkeste jeg har opplevd, men her om dagen på jobb var det en kunde som knipset og ropte på meg, sånn -knips- "Du! Hit!" -knips- foran familien sin. Det var bare dem og meg i butikken, og jeg var ikke så langt unna at et vanlig "Hei" ville blitt overhørt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nordmenn og jordbær, altså! Det er så mye frekk oppførsel rundt de jordbærene.

Jeg synes det er frekt å ta HELE brettet når det er det siste som er igjen. Enda frekkere er det å ta jordbær fra en annens handlevogn. Og hverdagsfrekkheten går på å toppe sin egen kurv så den plutselig veier 6-700 gram, om den skal veie 500 gram i utgangspunktet. I praksis å stjele 200 gram jordbær, og dermed må noen andre nøye seg med slunken kurv. Folk er som gribber! Skulle tro vi var tiggere som ikke eide nåla i veggen hele gjengen. Fysj.

Anonymous poster hash: 58889...d2c

Det her var til halv pris. Så og si alle som kjøpte før meg tok hele brett. Holdt ikke med noen få kurver for meg da jeg skulle lage jordbærsylte av alt sammen, som skulle brukes til et vaffelsalg for idrettsforeningen.

Følte ikke noe forpliktelse for de som kom etter. Først til mølla..

Anonymous poster hash: d3fe7...f48

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte ikke opp igjen og klagde, men de ringte en måned senere. Da sa jeg i fra hvordan personen som ringte sist hadde oppført seg - de fikk ikke noen penger da heller.

Tror det var ett eller annet med denne foreningen for sånn ca 8 år siden eller noe sånt. Mener å huske at jeg leste noe om at de fulgte med på hvem som nettopp hadde fått barn og ringte disse, fordi de da var i en "sårbar" situasjon. Har ingen kilder på dette, men mener å huske at jeg hørte det da jeg klagde til venner og bekjente over denne telefonsamtalen.

Stemmer nok det, eldste min er rundt den alderen, og det ble et salig styr og en oppvask rundt måten de snakket til nybakte mødre på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...