Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

27 grader i stua i dag mot 34 i går. Jeg pleide dø i 27 grader før, nå er det befriende... :fnise:



Anonymous poster hash: 33e56...732
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det regn og torden som skulle komme ble det ikke noe av i dag heller. Sol og atter sol. Men om to dager skal det bli bedre. Hørt den før?



Anonymous poster hash: 2dd7c...37f
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bor dere som svarer her? Det er vanskelig å vite hvor dere befinner dere. I Oslo i dag var det langt varmere enn meterologene hadde spådd.<br />Det var ikke 22 grader, men nærmere 29.<br />Heldigvis var det vind, men høy luftfuktighet.

Anonymous poster hash: 85189...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bor dere som svarer her? Det er vanskelig å vite hvor dere befinner dere. I Oslo i dag var det langt varmere enn meterologene hadde spådd.<br />Det var ikke 22 grader, men nærmere 29.<br />Heldigvis var det vind, men høy luftfuktighet.

Anonymous poster hash: 85189...af3

Bor i Oslo, og har kokt i tre måneder. Var noen timer med lykke i går, men det ble kortvarig :)

Anonymous poster hash: 2dd7c...37f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 grader inne kl snart middnatt. :spy: Deppa. Sov så godt (s)om det er mulig alle sammen.

Drøm søtt. :regn:



Anonymous poster hash: 33e56...732
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Jeg skjønner meg ikke på værmeldingen! I dag melder både Yr og Storm at det skal være overskyet i Trondheim hele dagen. Men... sol. Den steiker som før. De har meldt regn og torden i flere dager, men det har ikke skjedd. Ikke en dråpe regn. Sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gi meg høst. NÅ.

Anonymous poster hash: 90853...122

Hvis det blir som i fjor tar det halvannen måned til. Tar jo tid å kjøle ned en luft som er fullstendig overopphetet :P Men jeg lurer også på hvor det blir av alle skyene fra værmeldingen. Noen som har sett dem?

Anonymous poster hash: 2dd7c...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det blir som i fjor tar det halvannen måned til. Tar jo tid å kjøle ned en luft som er fullstendig overopphetet :P Men jeg lurer også på hvor det blir av alle skyene fra værmeldingen. Noen som har sett dem? Anonymous poster hash: 2dd7c...37f

Åååå :-( husker jeg gikk å venter og ventet på høsten i fjor. Håper høsten kommer i midten av august...eller i morgen ;-) Hehe.

Anonymous poster hash: 90853...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal det være maks 22-23 grader hver dag helt frem til 6. august iflg storm (Oslo). Noen her som tror en tøddel på det :P



Anonymous poster hash: 2dd7c...37f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her høljer det ned nå:-D måtte ta på meg genser :-D fantastisk!

Anonymous poster hash: 90853...122

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her høljer det ned nå:-D måtte ta på meg genser :-D fantastisk!

Anonymous poster hash: 90853...122

Duh, så "heldig" jeg er som aldri ser snurten til alt dette regnet som meldes :P Fortsatt kokvarmt og sol her, men i dag er det mer vind som gjør det lettere å overleve. Og så er vi en dag nærmere vinter :)

Anonymous poster hash: 2dd7c...37f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fortsatt sol og varmt, men det blåser! Jeg har satt opp gjennomtrekk så gardinene til tider står omtrent rett ut, helt herlig! Og det gikk an å sitte på verandaen når det blåser såpass friskt, selv om det er sol omtrent hele tiden, kun en og annen sky. Og ja, vi er en dag nærmere høsten. :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fremdeles varmt, men vidunderlig vindfullt! Snart er det august og dette går rette veien....fatt mot, godtfolk! :tommelopp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG! Regn og levelig temperatur, fikk til og med sove uten vifte i natt. Har allerede rukket å få kjeft av omtrent alle jeg kjenner fordi jeg storgleder meg over mer regn meldt den neste uken. :hoppendeglad::hoppendeglad::hoppendeglad:



Anonymous poster hash: 85608...c48
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG! Regn og levelig temperatur, fikk til og med sove uten vifte i natt. Har allerede rukket å få kjeft av omtrent alle jeg kjenner fordi jeg storgleder meg over mer regn meldt den neste uken. :hoppendeglad::hoppendeglad::hoppendeglad:

Anonymous poster hash: 85608...c48

Hvor ER alt dette regnet det snakkes om? I hvert fall ikke her. Men absolutt bedre temperatur enn det har vært, det begynner å nærme seg levelig. Neste uke skal det opp igjen i 27 grader så jeg... men jeg nyter øyeblikket med tilnærmet behagelig temperatur.

Anonymous poster hash: 2dd7c...37f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor ER alt dette regnet det snakkes om? I hvert fall ikke her. Men absolutt bedre temperatur enn det har vært, det begynner å nærme seg levelig. Neste uke skal det opp igjen i 27 grader så jeg... men jeg nyter øyeblikket med tilnærmet behagelig temperatur. Anonymous poster hash: 2dd7c...37f

Bergen <3 her regnet det vertfall rikelig i dag, det er SÅ herlig. Gleder meg så utrolig til høst jeg nå!

Anonymous poster hash: 90853...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fryser på føttene!! Så nå har jeg gått og tatt på meg TØFLENE MINE!! :hjerte: :hjerte: Det er jammen meg lenge siden sist. Jeg har fortsatt shorts og singlet på, men å som jeg har savnet tøfler. :hjerte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bor dere som svarer her? Det er vanskelig å vite hvor dere befinner dere. I Oslo i dag var det langt varmere enn meterologene hadde spådd.<br />Det var ikke 22 grader, men nærmere 29.<br />Heldigvis var det vind, men høy luftfuktighet.

Anonymous poster hash: 85189...af3

Vestlandet, nærmere bestemt Stavanger.

Hvor ER alt dette regnet det snakkes om? I hvert fall ikke her. Men absolutt bedre temperatur enn det har vært, det begynner å nærme seg levelig. Neste uke skal det opp igjen i 27 grader så jeg... men jeg nyter øyeblikket med tilnærmet behagelig temperatur.

Anonymous poster hash: 2dd7c...37f

Skaff deg en flybillett og kom hit, i dag var det en deilig, sval vind, og jeg kunne bruke trenchcoaten min for første gang på lenge uten å smelte.

Nå er det å håpe på en skikkelig kald, sur høst, etterfulgt av vinter med lavtrykk fra Sibir. Blir det snø til jul, skal jeg ha juletre i ettromsen for første gang. :Nikke:

Anonymous poster hash: 85608...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sittet klart som ett egg hele dagen i påvente at det er meldt regn i dag.

Ikke en eneste regndråpe å se og klokka er seks.

*skuffet* :rasende:



Anonymous poster hash: 08a22...a56
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...