Gå til innhold

Skryte- og motivasjonstråd, har du trent i dag?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I dag fikk jeg løpt litt i Oslo... oh my god! Det var deilig men frustrerende! Jeg skjlnner ikke at folk som bor i sentrum får løpt! Det var jo tusen mennesker og biler og lyskryss! Nei takke meg til "bondelandet"! :-) i morgen er det hjem fra norway cup - og da gleder jeg meg til å trwne hver dag! Jeg lover herved på tro og ære at neste uke skal jeg klokke inn sju økter - starting from tomorrow! :-D (løp foressten i bare 40 min i dag - var veldig varmt og klamt for en nordnorsk sjel! )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fjelltur på 11,5 km, 1050 moh, dvs. jeg gikk ca. 500 moh. Sliten, så det ble 30 min. i IR-badstu. Deilig følelse etterpå. :)

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekket ut joggeformen etter fødsel for 10 dager siden og startet forsiktig med 5 km som gikk lekende lett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Uchiha Madbrah

Klarte å skade ryggen forrige uke så tok en uke med pause.

Tilbake nå. 1t 30m styrke.

Feelsgoodman.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Slenger meg på denne tråden jeg, i håp om å bli litt sprekere og strammere (selv om jeg hater å trene). Så i dag har jeg begynt på Dag 1, 30 days shred... Kjempeslitsomt, og klarte ikke å følge alt til punkt og prikke heller. Kjenner at det "murrer" i lårene nå, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timers tur fra leiligheten og opp til Grefsenkollen og ned igjen.

Og crossfit.

WOD'en vi kjørte i dag var:

5*5 sumo DL (men jeg kjørte squats)

Også:

Sugardaddy

21 DL

400 m løp

15 DL

400 m løp

9 DL

400 m løp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har trent styrke på treningsstudioet nå og satser på at været tillater et par timer på sykkelen i ettermiddag/kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...