Gå til innhold

Noen som har prøvd Belly Bandit?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, noen som har prøvd Belly Bandit eller lignende produkter? Virker det faktisk? Mange kjendiser sverger til slike produkter, men jeg må innrømme at jeg ikke har troa på en så enkel løsning!

http://www.babyloftet.no/produkt/belly-bandit-tummy-tucker/belly-bandit-bamboo

Anonymous poster hash: e9fd3...1a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg brukte noe liknende etter forrige fødsel. Det var veldig behagelig faktisk, støttet godt rundt magen den første tiden. Vet ikke om beltet hjalp på, men jeg var hvertfall raskt tilbake til samme midje /hoftemål som jeg hadde før fødselen. Må nevnes at jeg ikke hadde veldig mye å gå ned etter fødselen heller, og begynte med magefølelsen etc etter seks uker. Brukte beltet opp til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det virker litt tullete å gå rundt med det der. De fleste blir gradvis slanke igjen etter fødsel så lenge de ikke propper i seg mat og snop.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at man orker å ta på seg noe sånt etter fødsel.

Jeg syntes tvert om det var deilig å ha på noe støttende rundt magen, noe som holdt 'deigen' på plass inntill mine egne magemuskler kom litt i gang i gjen. Begynte vel å bruke det 4-5 dager etter fødselen, men kunne godt begynt før.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg brukte etter sist fødsel.. Tok den faktisk på 3 timer etter fødselen :ler: Synes den ga god støtte, hadde hatt en del bekkenproblemer i svangerskapet. Magen trakk seg fort sammen denne gangen, til tross for at det var 3. fødsel. Gikk fortere nå enn de andre gangene, enda magen var større denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...