Gå til innhold

From flab to fab!


silverdoe

Anbefalte innlegg

Hei hei :vinke:

Følger fortsatt med deg, er bare suuperdårlig på å legge igjen ord!

Så heldig du er som har tredemølle, det kunne jeg virkelig ha tenkt meg selv også!! Hva slags mølle har dere kjøpt? :) Lykke lykke til med prosjekt Slankekrigen sammen med mannen - det er lettere når man er to, og iallefall når man har konkurranseinstinkt i tillegg!! :jepp: Og så kan dere jo motivere, og inspirere hverandre! :)

Heihei! Kjekt at du følger med! :jepp:

Tredemølle var heilt supert å få i hus! No kan eg springe medan guten sover, veeeldig greit :jepp: Kjøpte ei slik frå XXL: http://xxl.no/Root/Trening-%26-helse/Trimapparater/Tredem%C3%B8lle/425-Runner-Tredem%C3%B8lle/p/1084391_1_Style Ikkje den mest avanserte på markedet, men rimelig og MEIR enn god nok for vårt formål ;) Vi er ikkje sååå spreke enda :fnise:

Det var veldig fint å få med mannen på laget, det hjelper mykje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Andre veke gjennomført, og denne veka vann mannen min :) Eg gjekk ned 500 gram, enda på 5,3 kg :) Godt fornøgd! Mannen min gjekk ned over 1 kg, men han la på seg 900 gram forrige veke, så ja..eg har foreløpig tatt av meir enn han likevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig smart med konkurranse!

Lykke til :)

Tusen takk! :) Sist gong vi hadde konkurranse gjekk eg ned 12,5 kg (det var før vi vart kjæraster), så eg har trua! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går starta eg på bolk 2 av løpeprogrammet. Eg trudde nesten eg skulle dø, men eg klarte å gjennomføre økta :P Eg er i superdårleg form :fnise: 7 min jogging, 3 min gåing x3 :)

I dag har eg gått ein halvtimes trilletur i fineveret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre økt på tredemølla denne veka, og det gjekk litt lettare i dag :) Gjekk 5 min til oppvarming, jogga 7, gjekk 3 (x3) og nedtrapping 3 minutt. Totalt 38 minutt, 3,5 km og 250 kcal :) Eg joggar veldig sakte da, berre 6,5km/t. Eg har alltid vore tung og treig i kroppen, også då eg var sprekare for nokre år sidan. Då klarte eg å trene meg opp til å jogge i 8 km/t. Venninna mi, ei lita snerten dame, jogga i vei i 12 km/t :P

Men eg tenker som så at eg får ta det i små steg..først trene meg opp til å jogge ein halvtimes tid i 6,5km/t, og så etterkvart auke farta i det små :) Det blir vel lettare dess lettare eg sjølv også blir, tenker eg :)

Ja, og så tok eg 30 sit ups og 12 damearmhevingar.. Og gjekk ca 35 minutt trilletur tidlegare i dag :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stillstand denne veka, men eg vann likevel, for mannen min gjekk om 500 gram :P Note to self: ikkje pannekakemiddag dagen før innveiing :fnise:

Eg er likevel godt fornøgd med veka, og det er mange positive ting eg kan ramse opp:

- Vi har ikkje drukke brus på heile veka, og det er bra til å vere oss! :)

- Vi åt muffins og donuts på mandag, men ellers har vi klart oss utan kveldskosen (og det er også bra til å vere oss!) :)

- Eg har baka brød dei siste par vekene, med linfrø, solsikkekjerner, rugmjøl og grovkveite.

- Eg har brukt Soft Light på skivene, i staden for Bremykt som eg vanlegvis brukar. Halve kcalantallet og feittinnhaldet!

- Eg har hatt agurk og paprika på kalkunpålegget mitt.

- Eg har gått trilletur kvar dag.

- Og eg har trena 3 gongar på tredemølla :tommelsmil:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! Jeg har ikke merket at du hadde denne dagboken (eller har jeg??)! :) Følger jgerne med videre!

Jeg er inne i en tung studieperiode, så har vært maximalt usunn! Hufff..Har nok gått opp en del denne uken, ja..Men når neste uke er over (som er eksamenslesningsuke) så blir det nok lettere! Gleder meg til å føle meg mer sunn igjen.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! Jeg har ikke merket at du hadde denne dagboken (eller har jeg??)! :) Følger jgerne med videre!

Jeg er inne i en tung studieperiode, så har vært maximalt usunn! Hufff..Har nok gått opp en del denne uken, ja..Men når neste uke er over (som er eksamenslesningsuke) så blir det nok lettere! Gleder meg til å føle meg mer sunn igjen.... :)

Det er veldig kjekt viss du vil følge med vidare :jepp: Det går litt opp og ned her også, ang. sunnhet :) Denne veka har vore sånn grei, men kunne vore betre (men også dårlegare!) :P Når har du eksamen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegedag, og ned 800 gram! :tommelsmil: Vog 4,5, og er veldig fornøgd med det :) Eg er også vekas vinner, sjølv om mannen min også gjekk ned :) Men han gjekk ned "berre" 600 gram :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens treningsøkt gjennomført :tommelsmil: 3,6km og ca 250 kcal. Blir inga trening i helga, og i går var eg for lat til å trene, så denne vekas økter blir i dag (gjennomført), torsdag og fredag (rolig økt).

Og så må eg prøve å få til nokre trilleturar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke deg! Kanskje jeg også skal lage meg treningsdagbok :-)

JA, det syns eg! :jepp: Då skal eg følge med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ferdig med dagens treningsøkt! :tommelsmil: 38 minutt, ca 250 kcal, ca 3,6 km :) Fordelen med tredemølle er at det kan gjerast ganske likt frå gong til gong :) Neste veke skal eg prøve å auke i programmet, jogge 9 minutt, gå 1 minutt. Då kjem eg mest sannsynleg til å dø, men eg skal prøve likevel :)

I morgon blir det ei roleg økt :)

Og det er vel LITT trening å dra ein 1-åring på akebrett rundtomkring i nesten ein time?? :P Kjekt er det i alle fall :)

I morgon er det forresten vegedag..eg trur eg har lagt på meg, har ein stygg følelse av det.. Har drukke kakao tre gongar denne veka..og Pepsi Max..og Coca Cola! Og ete popcorn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke den eneste som har skeiet litt ut med kostholdet denne uken, hvis det er noen trøst. ;-)

Bra å presse seg når du trener! Nytter ikke å drive med pusetrening hvis man er ute etter resultater. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke den eneste som har skeiet litt ut med kostholdet denne uken, hvis det er noen trøst. ;-)

Bra å presse seg når du trener! Nytter ikke å drive med pusetrening hvis man er ute etter resultater. ;-)

Ja, det trøster litt :fnise:

Litt pressing må nok til ja :) Eg ser alltid ut som eit bombenedslag etter trening - våt av sveitte, raud som ein hummar i ansiktet..skjønner ikkje desse jentene på treningssentera som sminkar seg FØR trening og ser likedan ut etter trening :P

---------------------------------

Eg gjekk trilletur også i dag - bra! Var ute ca 1 time, men det var inkludert ein tur i butikken. Sjølve turen er på ca 35 minutt :) (Men ein går og står på butikken også, så det er jo ikkje heilt utan virkning da :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, nei der sier du noe! Jeg har i alle fall aldri sminket meg før trening. Nå bruker jeg bare mascara da, så hadde ikke gjort noe sånn sett, men ser ikke poenget. Det som derimot er tullete er hvis man bruker foundation, pudder, lipliner osv. osv. Hehe, som om noen bryr seg om hvordan andre ser ut når man er og trener! ;)

Så flink du har vært!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei der sier du noe! Jeg har i alle fall aldri sminket meg før trening. Nå bruker jeg bare mascara da, så hadde ikke gjort noe sånn sett, men ser ikke poenget. Det som derimot er tullete er hvis man bruker foundation, pudder, lipliner osv. osv. Hehe, som om noen bryr seg om hvordan andre ser ut når man er og trener! ;)

Så flink du har vært!

Ja, eg kan også driste meg til mascara før trening, men det KAN renne..eg blir så sveitt at det ser ut som som eg har dusja :fnise: Trening er ikkje akkurat rette tidspunktet for oppdolling :P

Tusen takk! Du er flink du også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegedag i dag, og då var det (som forventa) OPP 300 gram. Ikkje all verda ille det, altså, eg er ikkje knust og vonbroten :P Mannen min gjekk opp 400 gram, så eg er framleis vekas vinnar, sjølv om det ikkje akkurat føles ut som det :fnise:

I dag trilla eg til butikken, og etterpå leika vi med akebrett, så eg har vore i aktivitet i litt over 1 time. Men det blir ikkje trening i dag, fordi eg må rydde..vi får besøk seinare, og mannen min blir litt amper når her er for rotete..så eg må benytte anledninga no når guten sover :) Kanskje eg får trena på søndag, men eg tviler..trur vi skal i selskap både laurdag og søndag. Jaja, ny veke startar på mandag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er vekta nå, ift til når du starta med denne dagboka? Håper det ikke gjør noe at jeg spør, er bare nysgjerrig :) Dumpa innom førstesiden på boka di, ser du laga deg ei oversikt med vekt/mål, hadde vært gøy å se målene dine nå, etter ett år med trilling og trening :)

Ellers goood helg -- og kos deg med lørdag og utskeielser i morgen!! :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...