Gå til innhold

Gruer meg til profesjonsstudium...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har kommet inn på et profesjonsstudium, og har i grunnen bare gledet meg tidligere. Men nå begynner jeg å grue meg...

Hva om jeg ikke kommer til å utføre det kliniske arbeidet godt nok? Hva om jeg ikke er dyktig nok?

Er det vanlig å ha slike bekymringer?

Anonym poster: f78437a46f968487e306c6ad880ea99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sakone

Det er veldig vanlig å ha slike bekymringer, så ikke stress for mye over det.

Jeg her helt sikker på at om du legger inn innsats og hardt arbeid kommer det til å gå strålende :)

Selv begynner jeg på Master i regnskap og revisjon. Jeg har 2 bachelorgrader fra før, men dette blir første gang jeg skal ta fatt på en master. Så merker at jeg selv også er litt nærvøs. Men så lenge jeg har motivasjonen og legger inn hardt arbeid har jeg 100% tro på at jeg kommer til å gjøre det sterkt.

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker akkurat det samme! :S

Har jobbet for dette så lenge, og har gledet meg så mye, og nå har jeg full panikk...

Anonym poster: 2cf3d11ebdbb43ef3afac6660fb25ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nervøs selv for andre året på bachelorgraden min. At man er litt spent og nervøs viser nok bare at man skjønner hva man går inn i, og vet at det krever at en tar ansvar. Du er garantert ikke alene av de du begynner med :)

Anonym poster: 2571acd6166a78d466e53a260f2b9bc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått et profesjonsstudium (medisin), og tror disse tankene er veldig vanlige. Men husk at du er der for å lære. Det forventes ikke at du kan alt på forhånd. Alle gjør noen feil i begynnelsen, men det fine er at du da har noen som kan veilede deg slik at du lærer deg den riktige måten å gjøre ting på. Våg å be om hjelp og si at du er usikker slik at noen kan hjelpe deg. Det farligste er folk som tror de kan alt.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...