Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.


pusilus

Anbefalte innlegg

Hei, her har det jo blitt ny dagbok! :goodbye:

Håper som mange før meg at det ikke tar for lang tid før du er over i den delen av forumet du helst vil være. :klemmer:

Her ble det også en liiiiiten dupp i dag, bare 3,5 timer. :gjeiper:

Ha ei flott ny uke, Pusilus! :hug:

Endret av Nilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Boobla :hug:

Gossip og Lucky, kvelden i går var så perfekt den kunne være når ting ble som de ble.

Hei på deg Nilla :goodbye: Jeg tenkte jeg skulle prøve meg på en ny dagbok, så får vi se hvor lenge jeg har den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pusilus!

Godt å se deg i ny dagbok, og jeg håper også at den blir kort :Nikke:

Hva laga du til middag på fredag? Hørtes ut som en deilig kveld i går kveld :hjerte: Håper søndagen også har vært fin :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kvir meg til den uken som kommer, mange forandringer på jobb som kommer til å kreve mer konsentrasjon enn det jeg har til overs for tiden. Tankene mine er nok viet litt for mye til MA-en, medisiner og legebesøk, men det er så utrolig vanskelig å la de tankene ligge igjen hjemme. Det går bare ikke sånn som ting er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gode klemmer jenter :hug: Dere er gode å ha.

Hei Pusilus!

Godt å se deg i ny dagbok, og jeg håper også at den blir kort :Nikke:

Hva laga du til middag på fredag? Hørtes ut som en deilig kveld i går kveld :hjerte: Håper søndagen også har vært fin :klemmer:

Jeg lagde green Curry Chicken :spise: Ikke et eneste riskorn igjen :nigo:

Søndagen var fin den, men nervene kom ut på kvelden :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde green Curry Chicken :spise: Ikke et eneste riskorn igjen :nigo:

Ymmy! :sikle:

Jeg har vært innom ny-boka di tidligere og jeg trodde jeg hadde lagt igjen et lite spor. Men hadde visst ikke det... :rodme:

Håper virkelig uka di blir bedre enn du frykter, Pusilus-vennen! :troest:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må følge med deg videre, jeg også. Krysser alt jeg har for at du kan flytte denne boka for godt ganske kjapt! :klemmer:

Hvordan er veien fremover nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missiw :goodbye:

Jeg har lagt ned litt krefter i tankevirksomhet, og innstilt meg på at jeg får ta tingene som de kommer og gjør noe med det jeg kan påvirke ;)

Legene, sykepleiene og bioingeniørene på fertilitetsklinikken får ta resten.

Må følge med deg videre, jeg også. Krysser alt jeg har for at du kan flytte denne boka for godt ganske kjapt! :klemmer:

Hvordan er veien fremover nå?

:vinke:

Koselig å se deg :klem: LilleKnirk begynner å bli stor jo, håper dere trives.

Jeg er i gang med medisineringen til nytt fryseforsøk, så får vi se i neste uke om ett av embryoene våre overlever tiningen :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Koselig å se deg :klem: LilleKnirk begynner å bli stor jo, håper dere trives.

Jeg er i gang med medisineringen til nytt fryseforsøk, så får vi se i neste uke om ett av embryoene våre overlever tiningen :pls:

Vi trives, selv om det kan virke som trassalderen har kommet tidlig... :sjenert:

Utrolig spennende! Krysser fingrene for at ett eller flere overlever mange måneder etter tining! :jepp: Hvor mange tiner de opp? Og hvor mange setter de inn dersom flere overlever?

Skjønner at dere går inn i dette med blandede følelser etter hva dere har opplevd. Ta godt vare på hverandre! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tidlig trassalder ja, det har vel mini-v til venninnen min også et snev av og mini-v er 15 mnd ;)

De tiner opp ett og ett, hvis det første overlever blir det siste embryoet i fryseren en stund til. De setter inn kun ett om gangen.

Nå har nervene roet seg litt, og jeg kan samle meg litt i forhold til jobb og få tatt unna litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Mirabella :klemmer:

****

For et vær det er for tiden :daane: Sludd, snø, regn, haggel og vind. I går var jeg ute å gikk en tur med ei venninne, vi måtte klamre oss til hverandre en stund for ikke å blåse av sted..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff da :( Blåser rimelig bra her om dagen også, men heldigvis ikke noe nedbør da, så snøen blåser rett og slett bort :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å krysse alt jeg har for dette fryseforsøket :pls: Vil så gjerne at du skal lykkes denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Coriander :klem:

**********

Hvorfor er det slik at en ganske god dag følges av en av de som er helt på bunn? Det var da ikke slik før før jeg mistet, så hvorfor skal det være slik nå? Er jeg storforlangen når jeg ønsker å ha flere gode dager etter hverandre? Jeg bare spør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en helgeklem. Har ikke vært innom på et par dager, og håper at du fikk unna uka uten alt for mye slit.

Leit å høre at det er litt tunge dager for tida, det er viktig å få det ut - håper det snart blir sjeldnere leie dager - og i stedet mange lette, fine dager!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...