Gå til innhold

29-årig mann- har jeg sjans på damer mellom 40-50?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en av de mange gutta som tenner på damer som er eldre enn meg selv. Drømmen er å oppleve et eventyr med ei på den alderen.. Noe sier meg at damer i den alderen er lite positive til min alder, når det gjelder sex..

Har jeg rett, eller finnes det håp for fantasien min?



Anonymous poster hash: d0c4a...138
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På generelt grunnlag vil jeg gå ut i fra at de aller fleste kvinnfolk som eier et snev av eleganse vil ha seg frabedt sex med en som likesågodt kunne vært sønnen sin. Det er moralskt forkastelig, ikke minst billig og faktisk et stykke kvalmt.

Noe sier meg at du er seksuelt uerfaren, stemmer dette?

Jeg vil mye heller anbefale deg å finne deg noen på egen alder ;)



Anonymous poster hash: 56fd8...f6d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan fint ha sjangs på damer som er 10-15-20 år eldre enn deg, om du møter den rette. Husk at ingen dame er lik. Bare fordi du møter en dame som ikke liker yngre menn betyr ikke det at alle damer er sånn. Det fins damer som liker yngre menn, men ikke alle damer er sånn heller.



Anonymous poster hash: 5367c...e3e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi damer er alle forskjellige. Men vil ikke akkurat kalle dette for classy oppførsel, da. Får være måte på.



Anonymous poster hash: 56fd8...f6d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har du, ingen tvil.

Naboen min, en flott kvinne 42 år, deiter en mann som er 22 år.

Hun er flott, jeg liker henne, hun har et vakkert smil og flotte øyner.

Hun er lærer, massør, yoga instruktør.

Ble slutt for henne med en jevnaldrende for et år.

Skulle ønske jeg var singel, og hun var min......

Men det skjer ikke......

Vi er er gode venner og hun fortalte meg om sin unge elsker, hun møter i Oslo, reiser dit fra Kr. sand.....krever litt.



Anonymous poster hash: dfa31...a05
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg er en av de mange gutta som tenner på damer som er eldre enn meg selv. Drømmen er å oppleve et eventyr med ei på den alderen.. Noe sier meg at damer i den alderen er lite positive til min alder, når det gjelder sex..

Har jeg rett, eller finnes det håp for fantasien min?

Anonymous poster hash: d0c4a...138

Beklager, - det er ikke så veldig mange av oss som finner det så fryktelig tennende å fungere som tilfredsstillelse av en 29-årings uforløste fantasifetish om å knulle en middelaldrende kvinne.

Undtertegnede tilhører den delen av kvinner som ikke takker ja til å forløse din fantasi.

Men, finner du en kvinne med et fetishpreg knyttet til å knulle menn på din alder så skal ikke jeg blande meg i hva dere gjør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan gjerne ha en kjæreste som er yngre enn meg, da er alderen likegyldig. Dog vil jeg tørre å påstå at de fleste kvinner ikke ønsker å bli pult FORDI de er gamle.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du er på alder med mine sønner så et slikt forhold hadde vært totalt uaktuelt - en plass går grensen.

Husk at mange i den alderen har barn i 20-årene - selv om det ikke virker å være noe hindring for en del menn. Kvinner tror jeg er sjeldnere.



Anonymous poster hash: 5d48b...4e6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, - det er ikke så veldig mange av oss som finner det så fryktelig tennende å fungere som tilfredsstillelse av en 29-årings uforløste fantasifetish om å knulle en middelaldrende kvinne.

Undtertegnede tilhører den delen av kvinner som ikke takker ja til å forløse din fantasi.

Men, finner du en kvinne med et fetishpreg knyttet til å knulle menn på din alder så skal ikke jeg blande meg i hva dere gjør.

Samme her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de mange gutta som tenner på damer som er eldre enn meg selv. Drømmen er å oppleve et eventyr med ei på den alderen.. Noe sier meg at damer i den alderen er lite positive til min alder, når det gjelder sex..

Har jeg rett, eller finnes det håp for fantasien min?

Anonymous poster hash: d0c4a...138

Det finnes selvfølgelig muligheter. Jeg tror du må være 100% ærlig angående hva du er ute etter, og så må du lete. Bruk cupido eller andre steder hvor som man kan komme i kontakt. Meld deg på dansekurs, gå steder der du treffer litt eldre damer. Dersom kjemien stemmer så blir det fort en affære. Gå og finn dama, ikke vent på at dama skal finne deg, da skjer det mest sannsynlig ingenting.

Lykke til mann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gjerne ha en kjæreste som er yngre enn meg, da er alderen likegyldig. Dog vil jeg tørre å påstå at de fleste kvinner ikke ønsker å bli pult FORDI de er gamle.

Jeg helt enig med deg. Jeg er nesten førti, og tenner sjelden på yngre menn, men jeg skal ikke se bort fra at jeg kan komme til å gjøre et unntak en gang dersom den seksuelle kjemien er til stede. Så lenge det ikke er ens barn, så spiller det da ingen rolle om det nesten kunne ha vært det.

Jeg har ellers en oppegående, vakker venninne på førti som har funnet seg en tolv år yngre kjæreste. Det hadde nok ikke vært aktuelt for meg, men jeg ser ikke noe problematisk i at andre gjør det.

PS: Du mente vel ikke likegyldig, men "uten betydning"...?

Anonymous poster hash: 8ed47...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På generelt grunnlag vil jeg gå ut i fra at de aller fleste kvinnfolk som eier et snev av eleganse vil ha seg frabedt sex med en som likesågodt kunne vært sønnen sin. Det er moralskt forkastelig, ikke minst billig og faktisk et stykke kvalmt.

Noe sier meg at du er seksuelt uerfaren, stemmer dette?

Jeg vil mye heller anbefale deg å finne deg noen på egen alder ;)

Anonymous poster hash: 56fd8...f6d

Absurd å se hvor mye folk klarer å få seg til å definere som umoralsk ;).

Anonymous poster hash: 8ed47...22f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har du uten tvil.

Et par venner av meg har den samme rutinen gående.

"Du har barn i ungdomskolen? Det er vel ikke mulig??"

"Du er 45??" *Uttrykker sjokk"

Så bestill en taxi.



Anonymous poster hash: 0252e...d08
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartbeat

Ei på 40 er jo bare 11 år eldre enn deg :) Mange som er sammen med eldre kvinner. Har selv vært sammen med både mye yngre og mye eldre.

Så lenge begge er voksne ser jeg ikke problemet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv holdt på med en som er 9 år eldre enn meg, og eksen hans var rundt 15 år eldre enn han igjen. Synes ikke aldersforskjell er så nøye som mange skal ha det til. Fungerer man sammen på ett eller annet vis så ja, hvorfor ikke? Ikke sikkert det fungerer i lengden pga store aldersforskjeller og ambisjoner men slik er det jo alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gjerne ha en kjæreste som er yngre enn meg, da er alderen likegyldig. Dog vil jeg tørre å påstå at de fleste kvinner ikke ønsker å bli pult FORDI de er gamle.

det kommer nok an på hvor gamle de er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå får dere slutte snerpingen, damer. TS er 29, det er ikke SÅ ungt. Jeg er 42, hadde nettopp sex med en på 33. Tenkte ikke over at han var yngre enn meg en gang.

Men vet ikke om jeg ville likt å bli sett på som en moden kvinne. Jeg ser på meg selv som ung for alderen, er slank og har ikke forfalt ennå.



Anonymous poster hash: cb251...f80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Nå får dere slutte snerpingen, damer. TS er 29, det er ikke SÅ ungt. Jeg er 42, hadde nettopp sex med en på 33. Tenkte ikke over at han var yngre enn meg en gang.

Men vet ikke om jeg ville likt å bli sett på som en moden kvinne. Jeg ser på meg selv som ung for alderen, er slank og har ikke forfalt ennå.

Anonymous poster hash: cb251...f80

Det har ikke noe med hverken 'snerping' eller å ikke se ung ut.

Det har derimot alt å gjøre med at det kun er det faktum at du er såpass mye eldre enn ham som tenner.

- den preferansen en ren avtenning for noen av oss. Undertegnede inkludert.

Tenningsmekanismen synes være at hun er 10-20 år eldre enn ham, - så hvem vil bli knullet fordi de er 'gamle kjerringer mellom 40 og 50'?

Og hva trigger TS ved at kvinnen er 10-20 år eldre enn ham?

Det vet vi ikke, men jeg tillater meg å ha bittelitt tvil til om hennes personlighet er den faktor som vil ha overordnet betydning.

Ikke et vondt ord om ditt eget valg, men vennligst respektere at ikke alle andre har det samme tenningsmønster relatert til såpass mye yngre menn.

Og det gjør dem ikke snerpete. De har bare et annet tenningsmønster enn deg.

Jeg er en av de mange gutta som tenner på damer som er eldre enn meg selv. Drømmen er å oppleve et eventyr med ei på den alderen.. Noe sier meg at damer i den alderen er lite positive til min alder, når det gjelder sex..

Har jeg rett, eller finnes det håp for fantasien min?

Anonymous poster hash: d0c4a...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for sex? Tja, kanskje.

Jeg er midt i 40-åra og har en skikkelig crush på en på 31. Argh, det er bare frustrerende, for det er selvfølgelig umulig at det kan bli noe mellom oss :(



Anonymous poster hash: 09fc0...55e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...