Gå til innhold

Overraske typen når jeg kommer hjem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I morgen kommer jeg hjem fra en jentetur og jeg gleder meg skikkelig til å se typen igjen. Jeg har lyst til å kaste meg over han i det jeg kommer hjem.

Men jeg har litt lyst til å overraske han litt, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre? Noe spennende, nytt og sexy. Kanskje ta litt kontroll, jeg vet ikke.

Noen tips?

Anonymous poster hash: 4cf4f...b15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menn kan like om du er veldig dominant. Forlang at han legger seg i senga uten å bevege på seg. Hold hendene hans fast mens du tar deg av forspillet. Etterhvert slipper du hendene hans, hvor du tvinger de vekk om han begynner å ta på deg. Det slår alltid an her :danse:



Anonymous poster hash: 8b4d1...40f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn kan like om du er veldig dominant. Forlang at han legger seg i senga uten å bevege på seg. Hold hendene hans fast mens du tar deg av forspillet. Etterhvert slipper du hendene hans, hvor du tvinger de vekk om han begynner å ta på deg. Det slår alltid an her :danse:

Anonymous poster hash: 8b4d1...40f

Hmm.. Det er jo en god idé :)

Anonymous poster hash: 4cf4f...b15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen kommer jeg hjem fra en jentetur og jeg gleder meg skikkelig til å se typen igjen. Jeg har lyst til å kaste meg over han i det jeg kommer hjem.

Men jeg har litt lyst til å overraske han litt, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre? Noe spennende, nytt og sexy. Kanskje ta litt kontroll, jeg vet ikke.

Noen tips?

Anonymous poster hash: 4cf4f...b15

Spør om han lyst på 3-kant med deg og en ekstra mann........ikke sikkert at det er en overraskelse, men om han tenner på det, er det digg.

Du vil jo ha det som plommen i egget...........4 hender, 2 tunger, 2 k.....

Men, men..........tenker bare for meg selv, dette hadde jeg satt pris på.

Anonymous poster hash: 60dea...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...