Gå til innhold

Greit at en ung voksen mann liker jenter på 16-18?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mener ikke å være frekk nå. Var barnet planlagt? Mtp. at det gikk så rask tid.

Anonymous poster hash: f342f...152

Snart far til tvillinger: Ikke planlagt, men heller ikke "ikke planlagt".

Det gikk litt fort, men vi er trygge på hverandre og elsker hverandre.

Dette kan fordømmes, det har vi opplevd, selv om det avtar nå - tror det er fordi hun er gravid og folk velger å holde seg i "skinnet".

Men som jeg skrev tidligere........kjærligheten er stor, man velger den ikke, den oppstår......jeg valgte å si JA.......selv om hun er yngre enn meg. Jeg angrer ikke, ikke hun heller.

Trenger ingen "feedback" på mine skriverier, i hvert fall ikke fordømmende skriverier, om at jeg er en gris etc, Jeg er ikke det.

Anonymous poster hash: 70ba8...494

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er selv i slutten av 20-åra, litt umoden og ser mye yngre ut. Jeg tenner aller mest på jenter som er i slutten av tenåra eller maks 20-21 år.

Jeg har faktisk aldri vært sammen med noen, eller hatt sex med noen som har vært mer enn 1 år yngre enn meg, til nå..

Men jeg drømmer altså mest om jentene på vgs-alder. Dette er kanskje ikke uvanlig for menn?

Det jeg dog er usikker på er om jeg bare anser som denne aldersforskjellen som idèell for all framtid (f.eks at jeg som 35-åring tenner på de som er 23-25), og at jeg ikke for alltid tenner på 16-åringer og blir ansett som en gammel gris.. Om dere skjønner?

Jeg innser forøvrig at et forhold ikke er ideellt med tanke på hvilke faser i livet man er i. Men er det skikkelig fy-fy å ha et seksuelt forhold til en jente på denne alderen?

Og vær så snill og ikke døm meg for hardt..

Anonymous poster hash: 957e8...c03

Stakkars deg, på jakt etter din tapte ungdom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 43 år og samboer med en nydelig jenta på 19 år jeg elsker alt over her på jord. Vi har vært sammen i ca. 8 mnd. nå og hun er gravid (tvillinger på vei) :hug:Anonymous poster hash: 70ba8...494

Jeg er 19, pappa er 39. Herregud. Tenk at du har knulla ei jente som kunne vært ditt eget barn og appåtil så skal du ha barn med henne. Stakkars henne, hun kommer til å angre så sykt når hun blir voksen. Jeg ville hvertfall ikke hatt sex med en gammel gris eldre enn faren min.

Anonymous poster hash: d5561...a13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 19, pappa er 39. Herregud. Tenk at du har knulla ei jente som kunne vært ditt eget barn og appåtil så skal du ha barn med henne. Stakkars henne, hun kommer til å angre så sykt når hun blir voksen. Jeg ville hvertfall ikke hatt sex med en gammel gris eldre enn faren min.

Anonymous poster hash: d5561...a13

Jeg som ung gutt hadde sex med en dame på min mors alder. Begge hadde en fantastisk opplevelse. Vi møtes fortsatt 15 år etter, ikke for sex men for praten. Det var en herlig tid :danse:

Anonymous poster hash: 5f2a6...fad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg faktisk rister på hodet av alle de her mannfolkene som faktisk renner rundt og tror de har en reel sjanse på de unge jentene. At de ikke ser hvor forraktet den der interessen deres er av ungjentene. Skjerp dere karer, dere driter dere ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg faktisk rister på hodet av alle de her mannfolkene som faktisk renner rundt og tror de har en reel sjanse på de unge jentene. At de ikke ser hvor forraktet den der interessen deres er av ungjentene. Skjerp dere karer, dere driter dere ut.

Da bør du realitetsorientere deg litt. Det er mange unge jenter som i en periode av livet er interessert i voksne menn. Det går jo som regel over, men det er ikke noe vits i å late som om det ikke eksisterer. Slike forhold holder jo som regel ikke, men som en ren seksuell erfaring så kan det sikkert funke. Likevel innbiller jeg meg vel at den yngste bør være 20 år eller mer for at man skal være sikker på at det er er veloverveid valg fra hennes side.

Anonymous poster hash: 873fa...e54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 43 år og samboer med en nydelig jenta på 19 år jeg elsker alt over her på jord. Vi har vært sammen i ca. 8 mnd. nå og hun er gravid (tvillinger på vei) :hug:

Anonymous poster hash: 70ba8...494

Og hun er etnisk norsk? :fnise:

Anonymous poster hash: efe01...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg faktisk rister på hodet av alle de her mannfolkene som faktisk renner rundt og tror de har en reel sjanse på de unge jentene. At de ikke ser hvor forraktet den der interessen deres er av ungjentene. Skjerp dere karer, dere driter dere ut.

Så lenge yngre damer legger seg etter meg, kommer jeg til å utnytte dette så lenge det varer

Anonymous poster hash: 5f2a6...fad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg faktisk rister på hodet av alle de her mannfolkene som faktisk renner rundt og tror de har en reel sjanse på de unge jentene. At de ikke ser hvor forraktet den der interessen deres er av ungjentene. Skjerp dere karer, dere driter dere ut.

Jeg tror du er på bærtur ute på vidda et sted..

Anonymous poster hash: 957e8...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge yngre damer legger seg etter meg, kommer jeg til å utnytte dette så lenge det varer

Anonymous poster hash: 5f2a6...fad

Akkurat!!!

Anonymous poster hash: 3e0e5...060

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bør du realitetsorientere deg litt. Det er mange unge jenter som i en periode av livet er interessert i voksne menn.
Voksne menn ja. Voksne menn går ikke etter jenter på 16-19 år, spesielt ikke hvis de er fra 25 år og oppover. Da regner jeg faktisk med at de ikke er riktig ferdig utviklet i hodet og heller ikke helt med i verden. Ingenting er noe mer kleint enn en "voksen mann" på 30+ som tror at han er så kul og skal henge med jenter på 16+ år.00 Enda verre er det hvis det er en mann på 40+ eller kanskje 50+ som tror han har sjangs på en på 19...skjeddee meg. Jeg trodde han var gal. Hvorfor ville jeg være sammen med en som, når jeg er 60, ville vært over 80+ eller 90+ og kanskje til og med sengeliggende? Oppegående jenter er ikke så dumme.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksne menn ja. Voksne menn går ikke etter jenter på 16-19 år, spesielt ikke hvis de er fra 25 år og oppover. Da regner jeg faktisk med at de ikke er riktig ferdig utviklet i hodet og heller ikke helt med i verden. Ingenting er noe mer kleint enn en "voksen mann" på 30+ som tror at han er så kul og skal henge med jenter på 16+ år.00 Enda verre er det hvis det er en mann på 40+ eller kanskje 50+ som tror han har sjangs på en på 19...skjeddee meg. Jeg trodde han var gal. Hvorfor ville jeg være sammen med en som, når jeg er 60, ville vært over 80+ eller 90+ og kanskje til og med sengeliggende? Oppegående jenter er ikke så dumme.

Ei på 19 og en på 50 har svært lite til felles. Begge innser nok at et ordentlig kjæresteforhold aldri vil gå. Det betyr imidlertid ikke at de ikke kan ha et velfungerende seksuellt forhold. Og hvis de har det... hva er da galt om begge er fornøyde med det? Eller avviser du at det i det hele tatt kan skje?

Anonymous poster hash: 873fa...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei på 19 og en på 50 har svært lite til felles. Begge innser nok at et ordentlig kjæresteforhold aldri vil gå. Det betyr imidlertid ikke at de ikke kan ha et velfungerende seksuellt forhold. Og hvis de har det... hva er da galt om begge er fornøyde med det? Eller avviser du at det i det hele tatt kan skje?

Anonymous poster hash: 873fa...e54

Selvfølgelig kan det skje og har skjedd, men sannsynligheten er ikke stor. De fleste jenter ønsker seg en kjæreste ikke en knullekompis. Og de som faktisk vil ha en knullekompis, velger seg neppe en på 50 hvis de er 19 år selv.

Anonymous poster hash: 9b460...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig kan det skje og har skjedd, men sannsynligheten er ikke stor. De fleste jenter ønsker seg en kjæreste ikke en knullekompis. Og de som faktisk vil ha en knullekompis, velger seg neppe en på 50 hvis de er 19 år selv.

Sikkert ikke de fleste, men det likevel mange unge jenter ønsker å "teste" en voksen mann. Hvorfor det er slik aner jeg ikke, men det har sikkert noe med trygghet og erfaring å gjøre, og kanskje også et ønske om å gjøre noe "forbudt".

Anonymous poster hash: 873fa...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv i slutten av 20-åra, litt umoden og ser mye yngre ut. Jeg tenner aller mest på jenter som er i slutten av tenåra eller maks 20-21 år.

Jeg har faktisk aldri vært sammen med noen, eller hatt sex med noen som har vært mer enn 1 år yngre enn meg, til nå..

Men jeg drømmer altså mest om jentene på vgs-alder. Dette er kanskje ikke uvanlig for menn?

Det jeg dog er usikker på er om jeg bare anser som denne aldersforskjellen som idèell for all framtid (f.eks at jeg som 35-åring tenner på de som er 23-25), og at jeg ikke for alltid tenner på 16-åringer og blir ansett som en gammel gris.. Om dere skjønner?

Jeg innser forøvrig at et forhold ikke er ideellt med tanke på hvilke faser i livet man er i. Men er det skikkelig fy-fy å ha et seksuelt forhold til en jente på denne alderen?

Og vær så snill og ikke døm meg for hardt..

Anonymous poster hash: 957e8...c03

Det er naturlig å tenne på jenter i den alderen, men jeg synes de er for unge til deg. Jeg forsto ikke helt hva du mente med for alltid å like den alderforskjellen. Du vil neppe like 16 åringer nå, og 26 åringer om 10 år. Du vil mest sannsynlig like 16 åringer hele tiden.

Hva du liker å se på er en ting, men synes du skal velge kjæreste som passer deg i alder. Jeg hadde ikke likt om datteren min hadde kommet med en mann som bort i mot kunne vært faren hennes.

Synd du liker jenter og ikke kvinner.

Anonymous poster hash: 9b460...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg er 43 år og samboer med en nydelig jenta på 19 år jeg elsker alt over her på jord. Vi har vært sammen i ca. 8 mnd. nå og hun er gravid (tvillinger på vei) :hug:

Anonymous poster hash: 70ba8...494

stakkars jente. Du har ldelagt livet hennes. 19 år og venter tvillinger. For en grusom sjebne. Den dagen det blir slutt, og det blir det, kommer hun til å slite med å finne en ny.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg som ung gutt hadde sex med en dame på min mors alder. Begge hadde en fantastisk opplevelse. Vi møtes fortsatt 15 år etter, ikke for sex men for praten. Det var en herlig tid :danse:Anonymous poster hash: 5f2a6...fad

Og du ser ikke forskjellen på å ha sex med en eldre person, og å vente tvillinger med en?

Anonymous poster hash: d5561...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regnet egentlig med det.

Hvilke valg folk tar som ungdommer er ikke representativt for deres generelle smak, eller din generelle verdi. Som regel er det ganske tilfeldig. Du er ikke 17 år lenger, og slik er det. At en jente på 17 er villig til å ha sex med deg tar deg ikke tilbake i tid. Ei heller bekrefter det din verdi - det er mer bekreftende for din attraktivitet om en jente på 25 har sex med deg, da de er mer selektive.

Jeg vet ikke hvordan man "fikser" din tankegang, jeg vet mange har den. Men det er noe å vite i alle fall.

Anonymous poster hash: b9b80...067

Er lett å fikse det, er bare å få gjennomgjort det man aldri fikk til i tenåra.

Ikke akkurat overraskende..

Anonymous poster hash: 09f0b...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske mange skiller seg etter alt fra to år til tjue. Hvordan mener du det vil være verre for par med stor aldersforskjell enn for jevnaldrende?

Dette gjelder kun for par som surfer på en bølge av forelskelse, og ingenting annet. Par som bruker forelskelsestiden til å utvikle dyp kjærlighet til hverandre holder så det rekker. Hvordan kan du påstå at det er ene og alene hennes alder som tenner ham? Hva vet du om det?

Fordi hun sa at han tenner mest på 18 åringer, om det er sant eller ei for du spørre henne selv om.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian

Hahaha 16-17 åringer er jo bare jentunger. De likte jeg når jeg var tenåring selv. 18+ er nam nam.

Tenker du sånn fordi jenter på 18+ oftere er på pillen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...