Gå til innhold

Greit at en ung voksen mann liker jenter på 16-18?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er selv i slutten av 20-åra, litt umoden og ser mye yngre ut. Jeg tenner aller mest på jenter som er i slutten av tenåra eller maks 20-21 år.

Jeg har faktisk aldri vært sammen med noen, eller hatt sex med noen som har vært mer enn 1 år yngre enn meg, til nå..

Men jeg drømmer altså mest om jentene på vgs-alder. Dette er kanskje ikke uvanlig for menn?

Det jeg dog er usikker på er om jeg bare anser som denne aldersforskjellen som idèell for all framtid (f.eks at jeg som 35-åring tenner på de som er 23-25), og at jeg ikke for alltid tenner på 16-åringer og blir ansett som en gammel gris.. Om dere skjønner?

Jeg innser forøvrig at et forhold ikke er ideellt med tanke på hvilke faser i livet man er i. Men er det skikkelig fy-fy å ha et seksuelt forhold til en jente på denne alderen?

Og vær så snill og ikke døm meg for hardt..



Anonymous poster hash: 957e8...c03
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det å tenne på dem er normalt. Det å utelukkende tenne på dem ville jeg syntes er spesielt. Selvsagt er det endel kvinner som legger på seg osv. utover men en kvinne i tyveårene er fortsatt fysisk attraktiv og har i tillegg vokst litt mer inn i seg selv - mesteparten av verdens supermodeller er jo 24-25.

Om du vil beholde dette synet vet jeg ikke, det kommer an på årsaken.

De fleste (attraktive) menn jeg kjenner rundt 30 tenner på attraktive kvinner i alle aldre, hovedsakelig kvinner unge 18+.

Dersom noen er overfiksert på en viss alder handler det som regel ikke om utseende i seg selv, men en fiksering på et visst segment. Jeg kjenner et par fyrer som faktisk har vedkjent seg dette. De dro ikke jentene da de selv var 17 og de vil gjerne få dem. Selv i voksen alder handler det om å realisere det som aldri skjedde da.

Det er jo dette "school girl" fantasien handler om for voksne menn. Det er ikke bare det at en jente er pen eller litt forbudt, det er en av jentene de gjerne skulle hatt sex med da de selv var 17.

Jeg synes ikke det er noe galt eller "feil" men av erfaring er det nok greit å tenke over hvorfor du er så fiksert på et visst segment. Akkurat vgs, så ungt som er lovlig og to år oppover, er jo veldig smalt.

Jeg er i begynnelse av tyveårene selv, men ser yngre ut. Jeg opplever oppmerksomhet fra eldre menn ganske ofte og det er ikke unormalt, men jeg kan lett identifisere de som enten har en midtlivskrise eller vil gjenoppleve sine yngre år, og dem er det mange av. Selv da jeg mistet jomfrudommen som 17åring til en på 25 var det et poeng for ham at han hadde hatt en så ung jente. De mennene som fokuserer så konsekvent på alder skyr jeg unna nå. Ikke fordi det er "ekkelt" men fordi det er noen mekanismer bak som handler mer om fetish og en viss bakgrunn en ekte tenning.



Anonymous poster hash: b9b80...067
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Hahaha 16-17 åringer er jo bare jentunger. De likte jeg når jeg var tenåring selv. 18+ er nam nam.

Endret av Baby_Blue
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor forskjell på 16 og 18 synes jeg. Det kan godt bli et varig par av en på 18 og en på 30. Men hvis du finner en ny 18-åring etter to år er det verre. Kanskje du kan vente et par år og se om du liker 20-åringer da :)



Anonymous poster hash: 797c2...cca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lov det, bare du ikke utnytter disse småjentene. En 16-åring har nettopp blitt ferdig med ungdomsskolen, bor på pikerommet hos mor og far og er neppe i stand til å foreta de beste valgene hva angår partner.



Anonymous poster hash: 0e69e...e2d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor forskjell på 16 og 18 synes jeg.

Anonymous poster hash: 797c2...cca

Mentalitetsmessig er det ikke stor forskjell på 16 og 18. Begge er purunge og under utvikling. Det handler mer om 18 er myndig, ansett som mer voksent og noe mer sosialt akseptabelt. Men det er kun to år som skiller dem. Den viktigste utviklingen skjer opp igjennom tenårene og tyveårene.

Veldig mange personaliserer sine utsagn utifra valgene de selv tok, men når man er 18 er man som regel ikke moden til å oppretteholde et skikkelig forhold, langt mindre med en på 30.

Anonymous poster hash: b9b80...067

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt ekkelt. Jeg er 17 selv og verken jeg eller mine venninner kunne tenkt oss en mann på din alder



Anonymous poster hash: 54409...4d8
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er greit. La jentene være sammen med personer på deres egen alder.



Anonymous poster hash: b5c97...116
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mentalitetsmessig er det ikke stor forskjell på 16 og 18. Begge er purunge og under utvikling. Det handler mer om 18 er myndig, ansett som mer voksent og noe mer sosialt akseptabelt. Men det er kun to år som skiller dem. Den viktigste utviklingen skjer opp igjennom tenårene og tyveårene.

Veldig mange personaliserer sine utsagn utifra valgene de selv tok, men når man er 18 er man som regel ikke moden til å oppretteholde et skikkelig forhold, langt mindre med en på 30.

Anonymous poster hash: b9b80...067

Dette er jo helt feil. Mentalitetsmessig er det stor forskjell på en som er 16 og 18 år. Det er mye større forskjell her enn for en som er 30 år og en som er 32. Jeg trodde dette var allmenn kjent.

Anonymous poster hash: f342f...152

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er greit. La jentene være sammen med personer på deres egen alder.

Anonymous poster hash: b5c97...116

Hva i alle dager. Har ikke jentene et valg selv da?

Anonymous poster hash: f342f...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare logisk å like jenter på rundt 18. Det er da jenter er i sin "beste alder" utsendemessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å tenne på dem er normalt. Det å utelukkende tenne på dem ville jeg syntes er spesielt. Selvsagt er det endel kvinner som legger på seg osv. utover men en kvinne i tyveårene er fortsatt fysisk attraktiv og har i tillegg vokst litt mer inn i seg selv - mesteparten av verdens supermodeller er jo 24-25.

Om du vil beholde dette synet vet jeg ikke, det kommer an på årsaken.

De fleste (attraktive) menn jeg kjenner rundt 30 tenner på attraktive kvinner i alle aldre, hovedsakelig kvinner unge 18+.

Dersom noen er overfiksert på en viss alder handler det som regel ikke om utseende i seg selv, men en fiksering på et visst segment. Jeg kjenner et par fyrer som faktisk har vedkjent seg dette. De dro ikke jentene da de selv var 17 og de vil gjerne få dem. Selv i voksen alder handler det om å realisere det som aldri skjedde da.

Det er jo dette "school girl" fantasien handler om for voksne menn. Det er ikke bare det at en jente er pen eller litt forbudt, det er en av jentene de gjerne skulle hatt sex med da de selv var 17.

Jeg synes ikke det er noe galt eller "feil" men av erfaring er det nok greit å tenke over hvorfor du er så fiksert på et visst segment. Akkurat vgs, så ungt som er lovlig og to år oppover, er jo veldig smalt.

Jeg er i begynnelse av tyveårene selv, men ser yngre ut. Jeg opplever oppmerksomhet fra eldre menn ganske ofte og det er ikke unormalt, men jeg kan lett identifisere de som enten har en midtlivskrise eller vil gjenoppleve sine yngre år, og dem er det mange av. Selv da jeg mistet jomfrudommen som 17åring til en på 25 var det et poeng for ham at han hadde hatt en så ung jente. De mennene som fokuserer så konsekvent på alder skyr jeg unna nå. Ikke fordi det er "ekkelt" men fordi det er noen mekanismer bak som handler mer om fetish og en viss bakgrunn en ekte tenning.

Anonymous poster hash: b9b80...067

Dette kan være tilfelle for meg. Jeg har aldri dratt særlig med damer, og spesielt ikke i ungdomstiden og på vgs. Var stormforelska i ei på 16 da jeg var 18, men ble avslag. Jeg hadde ikke sex før jeg var 20 (nesten 21), og det var med en jevnaldrende, og det har det vært siden..

Anonymous poster hash: 957e8...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil også si det er stor forskjell på 16 og 18, men det er også store variasjoner i modenhet der. Synes det er ganske ekkelt om en som nærmer seg 30 har sex med et barn på 16. Men nettopp fordi det er så store forskjeller på hvor man er i livet, tror jeg ikke seksuelt forhold er en spesielt god idé. Man er gjerne ekstremt sårbar i den alderen, vet ikke hva man vil/hva som er best for en, og den sexen kan fort bety noe veldig annet for henne enn det gjør for deg... Da jeg var 16 var jeg veldig opptatt av menn i 20-årene og jeg hadde sex med flere, så har brent meg på den selv :)



Anonymous poster hash: 8bd8f...562
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hummels

Det er bare logisk å like jenter på rundt 18. Det er da jenter er i sin "beste alder" utsendemessig.

Er de vel ikke? Mange jenter på 18 år som ikke er helt ferdig utviklet. Som ser ut som 15-16 åringer fortsatt. I 20-35 års alderen de ser best ut.

Endret av Baby_Blue
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei 18 år gammel jente og kjæresten min er 29. Han liker også jenter på min alder best. Fint for meg det hehe:)

Endret av Heishåps
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo helt feil. Mentalitetsmessig er det stor forskjell på en som er 16 og 18 år. Det er mye større forskjell her enn for en som er 30 år og en som er 32. Jeg trodde dette var allmenn kjent.

Anonymous poster hash: f342f...152

Ja, det er mer forskjell, men ikke stor forskjell i betydningen at en på 18 er mer såpass moden at hun matcher en på 30.

Grunnen til at det er en forskjell er at dette er utviklende år. Når man utvikler seg langt raskere enn i 30årene betyr dette rett og slett at man er under utvikling. Når årene ikke lenger teller like mye (som fra 30 til 32) er dette rett og slett fordi man er moden/voksen. Så om man er 30, 32 eller 35 og dater en på 40 er det ikke så viktig.

Det har skjedd mye fra man er 16 til 18 men man er enda tenåring så denne utviklingen er ikke relevant ift. å date en 10 år eldre.

Anonymous poster hash: b9b80...067

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette kan være tilfelle for meg. Jeg har aldri dratt særlig med damer, og spesielt ikke i ungdomstiden og på vgs. Var stormforelska i ei på 16 da jeg var 18, men ble avslag. Jeg hadde ikke sex før jeg var 20 (nesten 21), og det var med en jevnaldrende, og det har det vært siden..

Anonymous poster hash: 957e8...c03

Jeg regnet egentlig med det.

Hvilke valg folk tar som ungdommer er ikke representativt for deres generelle smak, eller din generelle verdi. Som regel er det ganske tilfeldig. Du er ikke 17 år lenger, og slik er det. At en jente på 17 er villig til å ha sex med deg tar deg ikke tilbake i tid. Ei heller bekrefter det din verdi - det er mer bekreftende for din attraktivitet om en jente på 25 har sex med deg, da de er mer selektive.

Jeg vet ikke hvordan man "fikser" din tankegang, jeg vet mange har den. Men det er noe å vite i alle fall.

Anonymous poster hash: b9b80...067

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei 18 år gammel jente og kjæresten min er 29. Han liker også jenter på min alder best. Fint for meg det hehe:)

Jeg er 43 år og samboer med en nydelig jenta på 19 år jeg elsker alt over her på jord. Vi har vært sammen i ca. 8 mnd. nå og hun er gravid (tvillinger på vei) :hug:

Anonymous poster hash: 70ba8...494

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei 18 år gammel jente og kjæresten min er 29. Han liker også jenter på min alder best. Fint for meg det hehe:)

Tja, dumt blir det jo kanskje når du ikke er 18 lengre!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 43 år og samboer med en nydelig jenta på 19 år jeg elsker alt over her på jord. Vi har vært sammen i ca. 8 mnd. nå og hun er gravid (tvillinger på vei) :hug:

Anonymous poster hash: 70ba8...494

Så koselig!:) enda et bevis på at alder ikke har noe å si:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...