Gå til innhold

Jenter-hva gjør dere med spermen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det renner ut for alltid, alt kommer iallfall ikke ut etter å bare ha sittet litt på do...:P Legger alltid litt papir i trusa. Sover ikke naken uannsett.



Anonymous poster hash: afc86...817
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

Joa men problemet blir når det er en kjapp en midt i hverdagen, på jobb/ på vei fra a-b osv oog jeg trodde jeg hadde tørka vekk alt men hadde ikke så mye tid og så fortsetter det å renne. Da stresser jeg med om det går gjennom eller bare å måtte være våt i trusa en stund-.- hadde vært like praktisk om spermen bare ble sugd opp i vagina :)

hahahaha...ja det ville vært fint ;)

men det går jo også an å sprute på utsiden av henne og da.....eller er det skikkelig nedtur kanskje? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at dette blir ansett som et "problem" ja.....Det er jo slik vi mennesker er konstruert...at vagina automatisk kvitter seg med spermen og renser seg selv er jo et ledd i slik det skal være....

:vetikke:

Jeg synes ikke det er noe galt i seg selv, men det betyr ikke at jeg vil sove med det, og ende opp med klissvåte lår, rumpe og en våt flekk på sengetøyet der jeg ligger. Jeg synes det er skikkelig irriterende iallefall, og foretrekker heller et tørt sengetøy og en tørr hud.

Jeg vet ikke helt hvor mye menn vet om dette emnet, men da jeg nevnte det til kjæresten min at jeg foretrekker å ha et håndkle liggende klart å soverommet pga jeg "lekker" etter sex, så bare så han rart på meg og spurte hvorfor jeg presset det ut, hvorfor vaginaen ikke bare absorberte spermen helt, og at jeg er ekkel som "lekker". (Han sa det med et glimt i øyet selvsagt, hadde ikke vært sammen med noen som syntes jeg var ekkel.) Men det gir meg iallefall inntrykket av at menn tror at spermen bare forsvinner inn i vaginaen til kvinnene og at den er like tykk med som uten det naturlige glidemiddelet til kvinnen... Stemmer dette? (Og nei, kjæresten min har hatt flere sexpartnere før meg.)

Av og til lurer jeg på hvordan typen hadde reagert om jeg hadde blandet en slags blanding av vann og fuktighetskrem og gnidd det utover hele skrittet hans og mellom låra - i tillegg til en svær og fin flekk under rompa hans - og sett om han hadde ønsket seg et handkle der han lå, eller om han selv kunne få skrittet sitt til å absorbere det. :sjenert: ... :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Jeg synes ikke det er noe galt i seg selv, men det betyr ikke at jeg vil sove med det, og ende opp med klissvåte lår, rumpe og en våt flekk på sengetøyet der jeg ligger. Jeg synes det er skikkelig irriterende iallefall, og foretrekker heller et tørt sengetøy og en tørr hud.

Jeg vet ikke helt hvor mye menn vet om dette emnet, men da jeg nevnte det til kjæresten min at jeg foretrekker å ha et håndkle liggende klart å soverommet pga jeg "lekker" etter sex, så bare så han rart på meg og spurte hvorfor jeg presset det ut, hvorfor vaginaen ikke bare absorberte spermen helt, og at jeg er ekkel som "lekker". (Han sa det med et glimt i øyet selvsagt, hadde ikke vært sammen med noen som syntes jeg var ekkel.) Men det gir meg iallefall inntrykket av at menn tror at spermen bare forsvinner inn i vaginaen til kvinnene og at den er like tykk med som uten det naturlige glidemiddelet til kvinnen... Stemmer dette? (Og nei, kjæresten min har hatt flere sexpartnere før meg.)

Av og til lurer jeg på hvordan typen hadde reagert om jeg hadde blandet en slags blanding av vann og fuktighetskrem og gnidd det utover hele skrittet hans og mellom låra - i tillegg til en svær og fin flekk under rompa hans - og sett om han hadde ønsket seg et handkle der han lå, eller om han selv kunne få skrittet sitt til å absorbere det. :sjenert: ... :fnise:

Hahahaha...nei jeg forstår selvsagt at det skal ut der det kom inn :fnise: Og selvsagt er det ikke behagelig å ligge hele natten å kjenne at det pipler og renner... :sjokkert: ....Jeg kan vel bare snakke for meg selv egentlig men jeg har veldig tynnflytende sperm, så det renner ut umiddelbart.....Og det blir enda mer rennede når det blander seg med hennes væsker.....

Men det er jo menn som har skikkelig tykk seig gugge også da....shit det må være hardt å få ut ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på do og trykker det ut. Når jeg går og legger meg renner det jo ut mer, så da putter jeg papir i åpningen så det ikke kommer på lakenet.

Anonymous poster hash: 9dce5...8a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar et håndkle mellom bena og tørker litt. Noen ganger legger vi oss rett for å sove etterpå, andre ganger løper jeg på do, tisser, og presser litt ut. Er ikke noe problem egentlig, bortsett fra om vi legger oss til å sove rett etterpå, og det blir liggende inni der, og jeg skal trene neste morgen. Da kan det bli litt fuktig i trusa :P (det ligger som oftest litt igjen inni der uansett) Bryr meg fint lite, man blir så vant med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Ser ikke problemet med å sove i klisset sammen etterpå. Liker at sex er litt grisete.

Er så hjertens enig!

Sex er jo strengt tatt "utveksling av kroppsvæsker" når jeg tenker meg om :)

En klissete damekropp er ikke å forakte mener nå jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha...nei jeg forstår selvsagt at det skal ut der det kom inn :fnise: Og selvsagt er det ikke behagelig å ligge hele natten å kjenne at det pipler og renner... :sjokkert: ....Jeg kan vel bare snakke for meg selv egentlig men jeg har veldig tynnflytende sperm, så det renner ut umiddelbart.....Og det blir enda mer rennede når det blander seg med hennes væsker.....

Men det er jo menn som har skikkelig tykk seig gugge også da....shit det må være hardt å få ut ja :fnise:

Sæd er litt som "motsatt" blod. Det begynner som tyktflytende (koagulert), men løser seg opp og blir mer tyntflytende etter en stund. Det blir altså mer flytende etter en stund helt uavhengig av kvinnen. Det er nok en mekanisk laget nettopp for å forhindre at alt bare renner ut med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alltid et håndkle liggende på rommet, så når vi er ferdig får jeg håndkleet og tørker meg godt.
Ligger som gjerne og koser litt før jeg går på do, tisser og tørker godt med papir, eventuelt tar jeg en klut bare for å føle meg litt fresh.
Aldri opplevd at det renner noe mer ut etter det :)



Anonymous poster hash: 9cdd2...cc4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går alltid og tisser etter samleie siden det forebygger UVI, og da kniper jeg ut så mye av sæden som mulig i samme slengen. Vasker meg gjerne kjapt med en fuktig klut også.

Hvis han har sprutet ekstra mye (noen dager siden sist utløsning f.eks.) så renner det gjerne ut litt mer i løpet av natten. Iblant våkner jeg av at jeg er våt mellom lårene, men vi har som regel noen papirlommetørkler i nattbordskuffen som fikser det greit :)



Anonymous poster hash: 96022...7cc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa men problemet blir når det er en kjapp en midt i hverdagen, på jobb/ på vei fra a-b osv oog jeg trodde jeg hadde tørka vekk alt men hadde ikke så mye tid og så fortsetter det å renne. Da stresser jeg med om det går gjennom eller bare å måtte være våt i trusa en stund-.- hadde vært like praktisk om spermen bare ble sugd opp i vagina :)

Tørk vekk det meste, og ta på truseinnlegg da vel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør ingenting. Aldri fått UVI. Bruker truseinnlegg hvis jeg skal være oppe, eller dagen etterpå.



Anonymous poster hash: a4439...aab
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_KnightOwl

Kan ikke helt fatte at dere utsetter dere for det griseriet som det medfører.

Hvaslags griseri medfører det, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør meg ingenting om jeg bare "lar" det være igjen etter akten. :vetikke:
Sæd ser ikke jeg på som noe negativt og ekkelt, man får bare bytte oftere på sengen. :fnise:

Men ofte går jeg på do for å tømme meg hvis man ikke bare skal sove rett etterpå da.
.... Så, det kommer helt an på situasjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hahahaha...ja det ville vært fint ;)

men det går jo også an å sprute på utsiden av henne og da.....eller er det skikkelig nedtur kanskje? :fnise:

Absolutt nedtur. Nestbest (i fjeset) ville heller ikke Vært så lett å fikse. sånn i farta da ift sminken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke problemet med å sove i klisset sammen etterpå. Liker at sex er litt grisete.

Nå er det vel damen som strengt tatt da "sover i klisset" siden det renner ut mellom mine bein og ikke hans skal det godt gjøres at han sover i klisset med meg uansett om vi ligger inntil. Med mindre han sovner halvveis inni meg da.

Anonymous poster hash: b9cef...d9c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Absolutt nedtur. Nestbest (i fjeset) ville heller ikke Vært så lett å fikse. sånn i farta da ift sminken.

Oi..føles det faktisk sånn? Altså er det litt skuffende å bare skyte på magen eller puppene også? Det trodde jeg faktisk ikke.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt nedtur. Nestbest (i fjeset) ville heller ikke Vært så lett å fikse. sånn i farta da ift sminken.

Signerer den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...