Gå til innhold

Jenter-hva gjør dere med spermen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere har sex, han kommer inne i deg, dere legger dere for å sove. Altså, spermen renner jo mere og mere ut, og det blir klissete,ekkelt og..veldig vått.

Jeg pleier å gå på do,tisse og samtidig la det meste av spermen renne ut, men kommer alikevell en del mer ut når jeg legger meg i sengen igjen.

Hva gjør du?

Anonymous poster hash: 9fa86...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er maange tråder om dette allerede.. Men for å svare da, jeg går på toalettet, sitter der gjerne en stund så spermen får renne ut og tørker meg nøye.. Så legger jeg meg igjen og det pleier å gå greit :P



Anonymous poster hash: 034e3...870
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaster den veggimellom.

:ironi:

Jeg går på do, sitter der noen sekunder, tørker meg og går og legger meg igjen. Null problem.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar to fingre inn, og vasker fingrene i vasken, og sånn fortsetter jeg til jeg vet det er "tomt" og så tisser jeg, før jeg hopper i seng! :fnise:



Anonymous poster hash: 01122...3bd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rir litt på armlenet til ene stoffstolen vår. Da blir jeg kvitt alle etterlatenskaper. Den stolen skal på dumpa snart uansett.



Anonymous poster hash: 649da...474
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samler det i en krukke på nattbordet. Eventuelt har man f.eks. et håndkle man kan ligge på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legger den pent under dyna, sove godt min skatt♡ er den litt ekstra skjelven en kveld synger vi en sang mer enn vanlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder papiret klart når han tar den ut, trykker litt og tørker vekk, går på do, tørker og lager en type minitampong av papir hvis jeg skal være være oppe, hvis ikke så puttee jeg noen flak dopapir i trusen og legger meg.

Anonymous poster hash: af0e4...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørker med papir når vi er ferdig, går på do og tisser og tørker bort resten der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørker med papir når vi er ferdig, går på do og tisser og tørker bort resten der

Kan ikke helt fatte at dere utsetter dere for det griseriet som det medfører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stapper inn en tampong, får aldri bort alle restene.

Anonymous poster hash: daae9...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg holder papiret klart når han tar den ut, trykker litt og tørker vekk, går på do, tørker og lager en type minitampong av papir hvis jeg skal være være oppe, hvis ikke så puttee jeg noen flak dopapir i trusen og legger meg.

Anonymous poster hash: af0e4...3a3

Sover du med truse på ? Sikkert ikke noe galt i det, men syntes det hørtes så stusselig ut av en eller annen grunn. :)

Anonymous poster hash: b6995...587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mannfolk flest sperm som ligner flubberslim eller? :klo:

Når sæden kommer ut igjen har den ofte endret konsistens veldig! Blir mye tynnere og rennende på veien 💦

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Here comes: i skapet på det ene nattbordet har vi alltid rene håndklær som har vært i tørketrommelen og blitt brukt god tøymykner på. Hver gang etter sex strekker han seg etter ett av disse håndkleene. Jeg tørker meg med det, går og tisser, hvis det er på dagen legger jeg i ett truseinnlegg hvis jeg skal vente med dusjen. Det med håndukene er kanskje sært, men utrolig digg med ett mykt, fluffy håndkle på musa etter en heftig omgang 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan ikke helt fatte at dere utsetter dere for det griseriet som det medfører.

Syns ikke det er noe stort problem jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Syns ikke det er noe stort problem jeg

Merkelig at dette blir ansett som et "problem" ja.....Det er jo slik vi mennesker er konstruert...at vagina automatisk kvitter seg med spermen og renser seg selv er jo et ledd i slik det skal være....

:vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at dette blir ansett som et "problem" ja.....Det er jo slik vi mennesker er konstruert...at vagina automatisk kvitter seg med spermen og renser seg selv er jo et ledd i slik det skal være....

:vetikke:

Joa men problemet blir når det er en kjapp en midt i hverdagen, på jobb/ på vei fra a-b osv oog jeg trodde jeg hadde tørka vekk alt men hadde ikke så mye tid og så fortsetter det å renne. Da stresser jeg med om det går gjennom eller bare å måtte være våt i trusa en stund-.- hadde vært like praktisk om spermen bare ble sugd opp i vagina :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _LilleMy

Tar på meg truse, går til badet, tisser og så legger jeg meg - da renner det ikke ut igjen før jeg står opp neste morgen, og da går jeg for å tisse igjen :P Synes ikke det er noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...