Gå til innhold

Består du blyanttesten så har du digge pupper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Glem det tullete idealet med store pupper, det som gjelder er små spretne pupper. <3

Anonymous poster hash: 1ea14...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blyanttest? :forvirra:

Om du klarer å holde en blyant mellom brystene uten at den faller ned.

Anonymous poster hash: 4a051...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest earthquake

Om du klarer å holde en blyant mellom brystene uten at den faller ned.

Anonymous poster hash: 4a051...87c

Ok... Hvilken vei da? Om det er vertikalt har man jo store sannsynligvis, og horisontalt kan jeg ikke skjønne skal gå ann...

Men men, hva vet vel jeg? Aldri hørt om engang :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Du må gjerne like små spretne pupper, men kom ikke her og lat som at du ved å skrive denne tråden, hvor du tross alt er ganske bestemt på hvilke pupper som faktisk "gjelder", letter et enormt samfunnspålagt puppeideal fra skuldrene våre. Det ville forbauset meg om hovedinnlegget ditt ble det bidraget som fikk kvinner på KG med et anstrengt forhold til egen kropp til å slappe av litt mer, for å si det sånn.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blyanttesten var vel heller for å finne ut om man har hengepupper eller ikke, ikke hvor store eller små de var ;)

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok... Hvilken vei da? Om det er vertikalt har man jo store sannsynligvis, og horisontalt kan jeg ikke skjønne skal gå ann...

Men men, hva vet vel jeg? Aldri hørt om engang :P

Blyanttesten er for å finne ut om du har hengepupper. Det du gjør er at du legger en blyant under puppen,og henger den igjen, så har du strøket glatt. Faller den ned, så har du bestått. Det er altså dette TS tilsynelatende mener skal avgjøre forholdet vårt til egne pupper, i all sin motstand mot idealer.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest earthquake

Blyanttesten er for å finne ut om du har hengepupper. Det du gjør er at du legger en blyant under puppen,og henger den igjen, så har du strøket glatt. Faller den ned, så har du bestått. Det er altså dette TS tilsynelatende mener skal avgjøre forholdet vårt til egne pupper, i all sin motstand mot idealer.

Okei, takk for forklaringen! Ble mildt sagt forvirra av TS sin beskrivelse.

Jeg mener personlig at alle pupper er fine, små som store :laugh:

Ts, du må være en smule arrogant som mener at det er små som "gjelder". Du kan jo si at det er det du foretrekker, men at det er det som "gjelder" er vel å ta litt hardt i?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Vel. Du må gjerne like små spretne pupper, men kom ikke her og lat som at du ved å skrive denne tråden, hvor du tross alt er ganske bestemt på hvilke pupper som faktisk "gjelder", letter et enormt samfunnspålagt puppeideal fra skuldrene våre. Det ville forbauset meg om hovedinnlegget ditt ble det bidraget som fikk kvinner på KG med et anstrengt forhold til egen kropp til å slappe av litt mer, for å si det sånn.

Pft, snakk for deg selv. En anonym bruker på KG syns jeg har digge pupper. Dette skal jeg leve på lenge!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror TS har misforstått hva blyanttesten er. Man har bestått testen når blyanten faller ned, ikke når den blir liggende under puppen. Store pupper henger naturlig nok raskere enn små. Så til større de er, til mindre er sansynligheten for at blyanttesten bestås.

Men som en annen bruker nevner: blyanttesten brukes for å sjekke om man har hengepupper, ikke for å sjekke om man har store eller små pupper.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, nei,nei... Alle har missforstått... Det er om å gjere å få flest mulig blyanter til å henge igjen. Det er eg ganske god på... Om ikkje eg hugsar feil kunne eg holde oppe ein blyant med puppene på barneskolen, lenge før tyngdekraften begynner å ta ein igjen;p

Men altså, kvifor lager ein sånne nedverdigende ord om deler av kvinnekroppen. Hengepupper, flatbrystet, bollemus, flaggermus, når sånne navn og sånne tester kan virke negativt på en femteklassings sjølvfølelse er det noko hakkande gale med samfunnet vårt!

Ord som hengepupper er med på å objektifisere kvinnekroppen, og det er så uvesentlig, med ein god bh så består ein jo uansett denne uvesentlige testen, synd at ein ikkje har eit tilsvarande plagg ein kan bruke for å holde nivået av intellekt oppe

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Null problemer med blyant-testen her i gården, selv om jeg ikke har små sprett-pupper. Så hvis TS mener bare slike er akseptabelt, så feiler han stort.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har jeg da? Siden jeg bruker 80 DD, og får ikke noen blyant til å sitte under puppene mine.

Så er ikke bare små pupper som ikke har noe heng.

Både små pupper, og store pupper er fine!!!!!

Klarer ikke å forstå denne krangelen om små mot store pupper greia...

Blir for dumt...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har jeg da? Siden jeg bruker 80 DD, og får ikke noen blyant til å sitte under puppene mine.

Så er ikke bare små pupper som ikke har noe heng.

Både små pupper, og store pupper er fine!!!!!

Klarer ikke å forstå denne krangelen om små mot store pupper greia...

Blir for dumt...

Da har du skummelt utstående pupper.

Anonymous poster hash: bc57d...1f5

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du skummelt utstående pupper.

Anonymous poster hash: bc57d...1f5

Hahahaha :-D

Kan ikke akkurat si at jeg har det gitt...

Har litt heng i mine, men ikke såpass at en blyant eller penn vil feste seg. Den detter ned så fort jeg slipper den.

Men kjekt å kunne gå i en stram topp uten at de hopper og spretter vilt :P

Endret av MissPierce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...