Gå til innhold

Kunne du hatt et ONS med denne kvinnen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dersom hun der er sykelig overvektig er det noe galt med verden. Hun var ikke slank, men det er da mellomting

Ved BMI over 35 med livsstilsrelatert sykdom har du sykelig overvekt

Fakta er fakta. Er man så overvektig at det øker sjansen for en rekke sykdommer inkl hjertesykdommer er man per definisjon sykelig overvektig. Man bør kalle en spade for en spade.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hun sitter på en måte som får henne til å se ut som en fleskebolle! tipper hun ser bedre ut i en mer flatterende stilling!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fakta er fakta. Er man så overvektig at det øker sjansen for en rekke sykdommer inkl hjertesykdommer er man per definisjon sykelig overvektig. Man bør kalle en spade for en spade.

eh, ok? Hvilke fakta sikter du til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen gutter hadde sagt nei til henne om hun lå i sengen deres med sprikende bein og våt rennende fitte



Anonymous poster hash: 2510b...0f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, om hun var sjarmerende. Sur og grinete? No way

Anonymous poster hash: 72d4d...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Er du et fruktfat selv? Anonymous poster hash: b0a8a...ce6

Hva har det med saken å gjøre? Man må få lov å mene at noen er feite,tynne,for lave eller for høye selv om man ikke er noe fruktfat selv.

Regner med du og har meninger om ha som appelerer til deg, så ikke sitt på din høye hest å prøv å være så jævla politisk korrekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Jeg har heller ikke sex med bolledeig.



Anonymous poster hash: 011b2...fb7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj, stakkars dame med diger mage.



Anonymous poster hash: e212d...0b7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh, ok? Hvilke fakta sikter du til?

En BMI over 32 har vært forbundet med en doblet dødelighet blant kvinner over en 16-årsperiode.[22] I USA er fedme beregnet til å forårsake 111 909 til 365 000 dødsfall per år,[2][19] mens 1 million (7,7 %) av dødsfall i EU er tilskrevet overvekt.[23][24] I gjennomsnitt reduserer fedme forventet levealder med seks til syv år: [2][25] en BMI på 30-35 reduserer forventet levealder med to til fire år,[26] mens alvorlig fedme (BMI> 40) reduserer forventet levealder med 10 år.[26]

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke hatt problemer med å si nei.

Er vant med litt..andre typer damer om man kan si det slik..

Det der er ikke min greie.

ingen gutter hadde sagt nei til henne om hun lå i sengen deres med sprikende bein og våt rennende fitte

Anonymous poster hash: 2510b...0f1

Anonymous poster hash: 4be62...af0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Whitestripes

Helt greit å si at, nei, jeg ville ikke hatt sex med henne, men å si æsj om andre mennesker, er virkelig lavmål. Helt greit å ha preferanser, men man trenger virkelig ikke rakke ned på de som ikke faller innenfor sine preferanser for det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fakta er fakta. Er man så overvektig at det øker sjansen for en rekke sykdommer inkl hjertesykdommer er man per definisjon sykelig overvektig. Man bør kalle en spade for en spade.

Hun her har et godt stykke igjen før hun kan defineres som sykelig overvektig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj, stakkars dame med diger mage.

Anonymous poster hash: e212d...0b7

Jeg syns det så ut som om damen hadde det helt ok, jeg.

Helt ærlig så syns jeg mer synd på de som aldri kan unne seg noe godt fordi de er redde for å legge på seg. Da kan vi snakke om stakkars.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jeg enig i. Synes ikke det er særlig attraktivt med jenter som er overfokusert på trening og kosthold, nærmest nevrotiske.

Men hun på bildet var allikevel for rund for min smak.

Finnes da en mellomting.

Jeg syns det så ut som om damen hadde det helt ok, jeg.

Helt ærlig så syns jeg mer synd på de som aldri kan unne seg noe godt fordi de er redde for å legge på seg. Da kan vi snakke om stakkars.

Anonymous poster hash: 4be62...af0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg enig i. Synes ikke det er særlig attraktivt med jenter som er overfokusert på trening og kosthold, nærmest nevrotiske.

Men hun på bildet var allikevel for rund for min smak.

Finnes da en mellomting.

Anonymous poster hash: 4be62...af0

Javel, så ikke ligg med henne da. Ikke verre enn det. Jeg tror ikke hun trenger et klapp på hodet etterfulgt av et "stakkars" av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun her har et godt stykke igjen før hun kan defineres som sykelig overvektig.

Vel. Jeg tipper hun er over 35 i BMI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kunne gjort det på en dårlig dag. men da typ 3 på kvelden nach siste utvei type ting. :P



Anonymous poster hash: c05d9...cda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...