Gå til innhold

Hva er favoritt fantasien deres?


Heine

Anbefalte innlegg

Jeg skal være helt ærlig å innrømme at jeg finner det pirrende å høre om jenters "småfrekke" fantasier. Hva er din favoritt fantasi. I tilfelle jeg skulle bli tent av å lese om det, ville det være galt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du finner bedre forum og nettsteder der ute for akkurat det der.



Anonymous poster hash: 968aa...ee0
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du finner bedre forum og nettsteder der ute for akkurat det der.

Anonymous poster hash: 968aa...ee0

Har du noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amémonos

Jeg som vanligvis har ganske mange spennende fantasier har av en eller annen grunn foretrukket en veldig lite original og skitten en i det siste:

Jeg møter drømmemannen, vi blir sammen og har het, lidenskapelig og virkelig altoppslukende sex. Punktum.

Siden du virker som en creeper tenker jeg at det er like greit å la være å dele noe mer kinky.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg møter drømmemannen, vi blir sammen og har het, lidenskapelig og virkelig altoppslukende sex. Punktum.

Siden du virker som en creeper tenker jeg at det er like greit å la være å dele noe mer kinky.

Jeg synes dette var fint, jeg. Ganske søtt. "Vi blir sammen..." liksom.

Litt sånn, "skal vi bli sammen, beibi"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amémonos

Jeg synes dette var fint, jeg. Ganske søtt. "Vi blir sammen..." liksom.

Litt sånn, "skal vi bli sammen, beibi"?

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Jeg som vanligvis har ganske mange spennende fantasier har av en eller annen grunn foretrukket en veldig lite original og skitten en i det siste:

Jeg møter drømmemannen, vi blir sammen og har het, lidenskapelig og virkelig altoppslukende sex. Punktum.

Siden du virker som en creeper tenker jeg at det er like greit å la være å dele noe mer kinky.

:skratte:

Spørs om ikke det lille dryppet du leverte her nå kan være nok til en ukes tilfredstillelse for TS :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amémonos

:skratte:

Spørs om ikke det lille dryppet du leverte her nå kan være nok til en ukes tilfredstillelse for TS :fnise:

Haha, ikke gjør narr. :skratte: Endret av Amémonos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en rekke frekke fantasier, noen tas kun frem når jeg onanerer. Men jeg har noen jeg kan tenke meg å leve ut også, og noen er svært detaljerte ;).

Favoritten nå for tiden går ut på at jeg møter en mann ute, vi kommer også i snakk med en annen kvinne og finner tonen over øl og masse latter, og planlegger deretter at vi alle skal dra hjem sammen. Han tror at vi skal ha trekant, men jeg og hun har derimot lagt andre planer... :lur: .

Vi sitter på hver vår side av ham i taxien på vei hjem, og bytter på å beføle ham utenpå buksen, og åpner kanskje glidelåsen opp også for å massere penisen hans litt, og ser sjåførens korte nysgjerrige blikk i speilet uten at han helt klarer å se hva som egentlig foregår der bak ;).

I det vi kommer inn døren, kler vi sakte av ham til han kun er iført boxer, og jeg beordrer ham til å sette seg på en pinnestol, der vi binder ham godt fast og tar et bind for munnen med hans villige samtykke. I det han tror vi skal gå i gang med å nyte og leke med ham, så lar vi ham derimot sitte der mens vi på putene og teppet på gulvet foran ham sakte kler av hverandre til bare våre sensuelle korsetter, hofteholdere og nylonstrømper gjenstår. Hun legger seg på rygg foran ham og lar foten sin sakte stryke opp og ned utenpå boxeren hans.... han er tent for lengst, men stønner nå av uforløst begjær....

Dog har vi tenkt å torturere ham litt til ;). Hun legger seg igjen på ryggen, og jeg dykker ned i underlivet hennes, smaker, sirkler og slikker. Hun vrir seg og puster tung av nytelse, og han stønner heftigere der han bundet fast tvinges til å se på oss uten å kunne delta... Jeg finner frem en vibrator fra vesken min og bruker denne på hennes klitoris mens jeg samtidig slikker henne forsiktig rundt analåpningen, hun klynker og hvisker at jeg ikke må slutte og sekunder etterpå ruller orgasmen gjennom henne som en bølge.

Han stønner høyt nå, har svetteperler på brystet og i pannen og den stive pikken hans har på egen hånd funnet veien ut av boxeren og står rett opp som et pirrende fyrtårn foran oss. Han ser nå ut som han er i ferd med å rive seg løs fra stolen, men han er for godt bundet fast til å klare det.

Nå er det min tur, og jeg senker meg sakte ned mot ansiktet hennes mens hun masserer venusberget mitt og gir meg samme deilige behandling med tungen som jeg ga henne. Jeg nyter og stønner, men etter en liten stund stopper vi...

Nå er det endelig også hans tur ;). Hun klipper av ham boxeren, jeg tar den stive pikken hans i munnen, suger og slikker og nyter å kjenne den pulsere- men jeg lar ham ikke komme helt enda. Jeg setter på ham en penisring med en liten klitorisvibrator foran, han nikker, og jeg setter meg deretter overskrevs over ham mens han stønner og vrir seg. Jeg kjenner den deilige harde pikken lengtende trenge inn i meg, og jeg starter vibratoren....

Bak stolen har vår venninne smurt inn en finger meg glidemiddel og lar den forsiktig gli inn bak hos ham, og der lar hun fingeren sin forsiktig søke oppover og presse i den samme rytmiske takten som jeg rir ham i... mmm.

Han puster svært raskt nå, stønner og klynker. Jeg kjenner orgasmen bygge seg opp, og i det jeg kommer klarer ikke han heller holde seg lengre, han har fått av munnbindet nå, han rister og kommer med noen utydelige banneord han neppe bruker mye, og jeg kjenner jeg blir fylt av deilig varm sæd bare sekunder etter at jeg imploderer i en deilig, sterk pulserende orgasme.

Nå slippes han løs fra stolen, og jeg ber ham slikke henne igjen siden hun har rukket å bli tent på ny siden siste runde, og jeg ser på mens han velvillig dykker ned mellom bena hennes og gir henne dagens andre.

Etterpå slenger vi oss nakne ned i sofaen sammen i en haug, drikker litt mer vin, hører på musikk og snakker om opplevelsen.



Anonymous poster hash: 3cdba...a8f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm... ble faktisk tent av å skrive den ned ;).



Anonymous poster hash: 3cdba...a8f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yeahright

Jeg har en fantasi jeg tenker på stadig vekk, skulle ønske den ble sann.....

Drømmer om at jeg treffer en fyr, vi sier ikke noe til hverandre. Ikke ett eneste ord. Har bare lyst på hverandre og tar hverandre hemningsløst, rått og likevell mykt. Så går vi hvert til vårt.

Han klarer ikke glemme meg, og jeg glemmer ikke han, han tar kontakt og sier han vil ha meg.

Sjelevenner med en rå start :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At andre mannfolk knuller min kone, enten med meg tilstede, eller ikke :wow:

Har prøvd å få dette realisert, i mange år, men kommer ingen vei, og har for lengst gitt opp!!



Anonymous poster hash: e6cd6...75c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At andre mannfolk knuller min kone, enten med meg tilstede, eller ikke :wow:

Har prøvd å få dette realisert, i mange år, men kommer ingen vei, og har for lengst gitt opp!!

Anonymous poster hash: e6cd6...75c

Med mindre dere bor på landet, eller er svært kresne, så skulle vel ikke det være så vanskelig å få til :klo:?

Anonymous poster hash: 3cdba...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Med mindre dere bor på landet, eller er svært kresne, så skulle vel ikke det være så vanskelig å få til :klo:?

Anonymous poster hash: 3cdba...a8f

Litt tregt omløp i hodet her i dag ;). Det er sikkert din kone du har gitt opp å få med på dette....

Anonymous poster hash: 3cdba...a8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt tregt omløp i hodet her i dag ;). Det er sikkert din kone du har gitt opp å få med på dette....

Anonymous poster hash: 3cdba...a8f

Du fikk det med deg, hun nekter plent :-)

Ikke noe jeg kan gjøre med det............men så er det da en fantasi.

Anonymous poster hash: e6cd6...75c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...