Gå til innhold

18 år og altfor mange?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Personen som sier at det er over gjennomsnittet vet tydeligvis ikke hva vedkommende snakker om. Det kommer helt an på hvilken gruppe man ser på. Av alle mine venner og bekjente, fra 18-25 år er det flere som har ligget med over 15, enn de som har ligget med færre. Jeg lå på samme antall som deg, TS, da jeg var 18. Fikk meg da kjæreste som ikke har en dritt med den saken å gjøre. Har nok "roet" meg ned litt nå, selv hvis jeg skulle blitt singel, men lev livet, kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Personen som sier at det er over gjennomsnittet vet tydeligvis ikke hva vedkommende snakker om. Det kommer helt an på hvilken gruppe man ser på. Av alle mine venner og bekjente, fra 18-25 år er det flere som har ligget med over 15, enn de som har ligget med færre. Jeg lå på samme antall som deg, TS, da jeg var 18. Fikk meg da kjæreste som ikke har en dritt med den saken å gjøre. Har nok "roet" meg ned litt nå, selv hvis jeg skulle blitt singel, men lev livet, kos deg!

Enig. Det er nok litt forskjell også hvis man bor i en liten bygd enn i en storby. I sistnevnte er tilgangen på penis mye større og da blir det kanskje lettere å ha flere sexpartnere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 18 år og har hatt sex med 24 stykker.. Flere av dem har jeg vært men flere ganger men aldri som kjæreste eller holdt på..

Syntes dere dette er mange i forhold til hvor gammel jeg er?

Anonymous poster hash: df2eb...b41

Alt er relativt. Dette hadde vært mange for bare, si, 20 år siden. Men ikke nå. Er selv en jente på 19 og har hatt kanskje 30-40 gutter (har aldri holdt tellingen). De fleste av mine venninner har ligget med like mange. Og vet om en på kanskje 25 som for lengst har bikket hundre.

Anonymous poster hash: 6f847...dc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SoccerPlayer

Personen som sier at det er over gjennomsnittet vet tydeligvis ikke hva vedkommende snakker om. Det kommer helt an på hvilken gruppe man ser på. Av alle mine venner og bekjente, fra 18-25 år er det flere som har ligget med over 15, enn de som har ligget med færre. Jeg lå på samme antall som deg, TS, da jeg var 18. Fikk meg da kjæreste som ikke har en dritt med den saken å gjøre. Har nok "roet" meg ned litt nå, selv hvis jeg skulle blitt singel, men lev livet, kos deg!

Hva sa han til det?

Endret av SoccerPlayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er forskjellige, selv hadde jeg ikke blitt sammen med en som hadde ligget med 100, ikke bare tallet i seg selv, men føler at vi på mange andre plan ikke ville passet sammen. Mens det finnes masse gutter som ikke har noe problem med det og er mer kompatible.

F.eks så vil jeg anta at en som har ligget med 100+ har problemer med å være i forhold mens jeg ikke har det. Jeg foretrekker at jeg får være gentleman, og må jakte på musa hennes, og at hun er litt vanskelig på det.

Da sier det seg selv at slike jenter ikke har ligget med så mange, jeg har hatt jenter over som har villet inn i sengen på første date og kledd seg naken. Det får de selvfølgelig gjøre, men alt vi har gjort er å sove sammen, jeg med undertøy.



Anonymous poster hash: b8bb7...ea5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er mange. Men så er jeg ti år eldre enn deg, og har ikke bikket 10stk ennå.. ;)

Men jeg synes der er din sak. Du har ikke noe å forklare ovenfor venner eller fremtidig kjæreste. Hvis du hadde skikkelig lyst, og det var skikkelig digg, så for all del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke akkurat på deg ts. Sorry, men i såfall burde du roe kraftig ned. Er nok mange som ikke vil være i et forhold med ei som har hatt så mange partnere og så ung. Ikke så lett å ta deg seriøst da. Kvinner er jo også ofte bare ute etter en ting, ikke bare oss menn.

Hvorfor ikke? Flere i min vennekrets som har et antall som er større en TS og i tillegg er like gammel.. Hvorfor lyve på et nettforum hvor ingen/få vet hvem du er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personen som sier at det er over gjennomsnittet vet tydeligvis ikke hva vedkommende snakker om. Det kommer helt an på hvilken gruppe man ser på. Av alle mine venner og bekjente, fra 18-25 år er det flere som har ligget med over 15, enn de som har ligget med færre.

Nå er det vel ikke gjennomsnitt i din vennegjeng det var siktet til? Snittet på landsbasis, eller verdensbasis om du vil, er lavere. Selv gjennom et helt liv. Uten at det skal bety noe for TS. Hun får selv bestemme hvordan hun vil leve.

Anonymous poster hash: ef162...816

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Hvorfor ikke? Flere i min vennekrets som har et antall som er større en TS og i tillegg er like gammel.. Hvorfor lyve på et nettforum hvor ingen/få vet hvem du er?

Nettopp derfor. Ingen vet hvem du er og da er lett å skryte og lyve også. Skjønner ikke at unge jenter kan oppføre seg som (sorry men sant) horer. Er gutter/menn som oppfører seg sånn. Når jenter holder på blir det bare for ekkelt for min del.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at unge jenter kan oppføre seg som (sorry men sant) horer. Er gutter/menn som oppfører seg sånn. Når jenter holder på blir det bare for ekkelt for min del.

Haha, seriøst? Du kan pule rundt så mye du vil, men ikke de du puler med? Hvordan i helvete får du det regnestykket til å gå opp?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, seriøst? Du kan pule rundt så mye du vil, men ikke de du puler med? Hvordan i helvete får du det regnestykket til å gå opp?

Gikk ikke helt opp for meg heller.. Syntes det er helt rart hvordan noen menn mener at de kan pule rundt og syntes det er helt ok, men hvis jenter gjør det er det HELT feil!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er ikke ekkelt hvis gutter/menn holder på sånn?

Nei, for menn er det omvendt. Jo flere en mann har vært med, jo mer attraktiv er han.

Anonymous poster hash: 775c7...63f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, for menn er det omvendt. Jo flere en mann har vært med, jo mer attraktiv er han.

Anonymous poster hash: 775c7...63f

Om en mann er attraktiv eller ikke går jo ikke på hvor mange han har vært med eller ikke.. I hvertfall ikke for meg da:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Haha, seriøst? Du kan pule rundt så mye du vil, men ikke de du puler med? Hvordan i helvete får du det regnestykket til å gå opp?

Jepp. Jeg liker å pule damer, men liker ikke at damene jeg ligger med har hatt mange partnere før meg. Det er ekkelt. Driter i hva andre mener om meg men de jeg har ligget med har vertfall ikke hatt noe i mot det. Spør alltid hvor mange partnere de har hatt før meg. Om de har hatt 1-5 er greit. Men flere enn 5? Nei da får de ikke noe hos meg. Kaller jeg de hva jeg vil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke hatt lyst til å prøve å få til noe forhold med deg hvis jeg hadde vist at du hadde hatt sex med så mange. Hadde jeg vært forelsket kunne jeg sikkert sett forbi det.

Det er ikke det at det er noe galt i å ha hatt mange partnere, men noen av oss syns det kan være litt... vet ikke helt hvordan jeg skal legge ord på hva jeg tenker rundt dette, men jeg kunne ikke tenkt meg å være med noen som har vært med over 10 stk., iallfall i den alderen.

Men tror ikke de fleste menn ville brydd seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jepp. Jeg liker å pule damer, men liker ikke at damene jeg ligger med har hatt mange partnere før meg. Det er ekkelt. Driter i hva andre mener om meg men de jeg har ligget med har vertfall ikke hatt noe i mot det. Spør alltid hvor mange partnere de har hatt før meg. Om de har hatt 1-5 er greit. Men flere enn 5? Nei da får de ikke noe hos meg. Kaller jeg de hva jeg vil.

Hvor mange kan du ha, da? Og hva er forskjellen på 5 og 10? At det er større sjanse for at du kommer lavere på rangstigen?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Hvor mange kan du ha, da? Og hva er forskjellen på 5 og 10? At det er større sjanse for at du kommer lavere på rangstigen?

Jeg har så mange jeg vil. Holder meg til ei for gangen så klart. Men hvis jenter har hatt flere enn 5 kuker inni seg så stikker ikke jeg den inn der. Æsj!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er i et forhold eller har planer om å gå inn i et. Så ikke si dette til fyren uten han mer eller mindre tvinger det ut av deg og t.o.m. da så ville jeg vurdert å kuttet det tallet i to. Uten å høres veldig prippen ut.

Jeg hadde ikke brydd meg rundt antallet hennes. Det eneste jeg hadde spurt henne var om hun har vært flink med å passe på seg selv angående prevensjon, og særlig kondomer.

Jeg ser mer ned på ei jente som har hatt sex med 10 ons der alle var uten kondom, enn med ei jente som har hatt sex med 100 der hun var flink og brukte kondomer på samtlige.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så mange jeg vil. Holder meg til ei for gangen så klart. Men hvis jenter har hatt flere enn 5 kuker inni seg så stikker ikke jeg den inn der. Æsj!

Når skal du konfirmeres?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...