Gå til innhold

18 år og altfor mange?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest ClassyGirl

Hvorfor skal man angre på mange sexpartnere? Det er bare sex? Man lever bare en gang, så hvorfor leve i halvveis sølibat fordi man er redd for hva andre skal syns om deg? Og hvorfor være redd for hva en fremtidig kjæreste skal syns om det? Han har da ikke noe med og trenger heller ikke vite hvor mange du har hatt sex med.

Ha sex med hvor mange du vil du. Det er ikke skadelig, så lenge dere bruker kondom.

Anonymous poster hash: 9b49e...926

Takk for svar dere to siste.. Skal ta rådene og det dere skriver om til meg! Betyr mye:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

(...)

Ha sex med hvor mange du vil du. Det er ikke skadelig, så lenge dere bruker kondom.

Det her blir vel først "skadelig" når gleden kommer fra egoet og ikke fra sjelen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal man angre på mange sexpartnere? Det er bare sex?

Anonymous poster hash: 9b49e...926

Sex er sex ja, men det er ikke bare.

Sex tilrettelegger for graviditet og sykdommer. Ja, man kan bruke kondom, men uhell skjer. I tillegg er de med mange sexpartnere oftere langt mer disponert for å sporadisk droppe prevensjon.

En graviditet har store komplikasjoner - enten det er det psykiske ved abort eller det livsforandrende ved å få et barn.

Sex gir hormonelle reaksjoner - mer for kvinner enn for menn. At kvinner utvikler tilknytning i sterkere grad enn menn er et faktum, og noe som både kan bevises samt de fleste av oss har enten observert eller erfart, eller begge deler.

Som resultat har mange kvinner, kanskje en majoritet, ved et eller annet tidspunkt kjent seg "brukt" etter å ha blitt avvist etter sex, i motsetning til menn.

Sex er forskjellig, og oppleves forskjellig, for kvinner og for menn. "Dobbeltmoralen" når det gjelder antall partnere gir derfor en viss mening.

Jeg tror ikke noen egentlig er dumme nok til å benekte dette, de bare tviholder på et feministisk budskap de feilaktig tror kommer kvinner til gode, og insisterer på trykke det ned halsen på unge jenter som TS, under dekke av at de har hennes beste interesser i tankene (i motsening til sine egne).

Anonymous poster hash: ce17f...465

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Awzm me

Classy girl? :klo:

:fnise::fnise:

Men ja, det er mange. Men om du ikke synes det er mange selv, eller ikke bryr deg, så la være å nevne det, så får ingen andre vite det eller sjansen til å bry seg om det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal man angre på mange sexpartnere? Det er bare sex? Man lever bare en gang, så hvorfor leve i halvveis sølibat fordi man er redd for hva andre skal syns om deg? Og hvorfor være redd for hva en fremtidig kjæreste skal syns om det? Han har da ikke noe med og trenger heller ikke vite hvor mange du har hatt sex med.Ha sex med hvor mange du vil du. Det er ikke skadelig, så lenge dere bruker kondom. Anonymous poster hash: 9b49e...926

Greit nok at fremtidige kjærester kanskje ikke burde bry seg eller henge seg opp i antallet. Men det er likevel mange som gjør det. Så i dette tilfellet kan det kanskje være lurt for TS å underdrive antallet hvis/når den fremtidige kjæresten begynner å spørre og grave. Spørs selvfølgelig på hvordan han er. Noen gutter gir blanke; andre ville nærmest avskrevet henne som kjærestemateriale straks de fikk høre det høye antallet.

Anonymous poster hash: 47d2d...ce9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hummels

Tror ikke akkurat på deg ts. Sorry, men i såfall burde du roe kraftig ned. Er nok mange som ikke vil være i et forhold med ei som har hatt så mange partnere og så ung. Ikke så lett å ta deg seriøst da. Kvinner er jo også ofte bare ute etter en ting, ikke bare oss menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Er 18 år og har hatt sex med 24 stykker.. Flere av dem har jeg vært men flere ganger men aldri som kjæreste eller holdt på..

Syntes dere dette er mange i forhold til hvor gammel jeg er?

Anonymous poster hash: df2eb...b41

Du stiller feil spørsmål. Spørsmålet er, hva får du utav det? Om du føler deg bra i noen dager etterpå, kjør på. Om du etter kort tid føler deg tom, slutt med det og finn ut hva du bruke sex som erstatning for.

Antall er revnende likegyldig, årsak og konsekvens er viktig.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke akkurat på deg ts. Sorry, men i såfall burde du roe kraftig ned. Er nok mange som ikke vil være i et forhold med ei som har hatt så mange partnere og så ung. Ikke så lett å ta deg seriøst da. Kvinner er jo også ofte bare ute etter en ting, ikke bare oss menn.

Hvorfor ikke? Har venninner som har vært på dobbelt så mange da de rundet 18. Det er overraskende nok fullt mulig.

Dessuten trenger ikke TS å fortelle en potensiell partner om sitt sexliv.

Jeg personlig skjønner ikke hvordan noen får det til, men det er ikke min sak å dømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg syntes at jeg på 20 som har hatt rundt 15 er mye. Og det synes jeg vel forsåvidt fortsatt.



Anonymous poster hash: abb34...b7f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde hatt over 30 da jeg var 19. Fant etter hvert ut at jeg var ensom, og fikk i hvert fall selskap for en natt om jeg lå med en mann. Det ble i tillegg etter hvert en slags samlemani - jeg telte hvor mange nasjoner jeg hadde ligget med, hvor mange yrker, fylker i Norge osv. Jeg var trist og ensom, og mennene ble tidsfordriv og selskap.

Når jeg ser tilbake på det i dag, så angrer jeg ikke. Jo, et par av dem skulle jeg ønske jeg ikke hadde ligget med, men jeg angrer ikke på tallet. Jeg fikk meg en kjæreste som ikke brydde seg om tallet, og jeg har lært mye om meg selv. Tok aldri skade av det jeg gjorde. Det eneste jeg merker er fordømming når folk får vite om det.

Jeg synes ikke du bør spørre her på KG om folk synes det er mye da. Du vet hva folk kommer til å svare, og det er opp til deg om det er for mye eller ikke. Hvis du liker sex, bruker beskyttelse og ikke har noe mot å ligge med mange forskjellige, så kunne ikke jeg brydd meg mindre, i hvert fall.



Anonymous poster hash: 7af89...e1d
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhodet ikke, fordi det er ikke min sak å dømme.

Synes dette er det beste svaret i hele tråden! Ta dette til deg TSa

Anonymous poster hash: cb41f...163

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Hvorfor ikke? Har venninner som har vært på dobbelt så mange da de rundet 18. Det er overraskende nok fullt mulig.

Dessuten trenger ikke TS å fortelle en potensiell partner om sitt sexliv.

Jeg personlig skjønner ikke hvordan noen får det til, men det er ikke min sak å dømme.

For det er lett å dikte opp hvor mange partnere man har hatt. Hva tror du ikke jeg gjorde når jeg var 17-18. Jeg måtte alltid være den som hadde ligget med flest jenter. Så jeg løy litt om partnere. At unge jenter har ligget med så mange synes jeg bare er ekkelt. Ekkelt å tenke på at så og så mange pikker har vert inni musa hennes før meg. Det et deiligt når jeg ligger med ei som ikke har ligget med noen. Da er jeg den første :P uansett hadde jeg vert sammen med ei som jeg fant ut hadde ligget med maaange og ikke hadde nevnt det så hadde vertfall jeg blitt fly forbanna! Endret av Baby_Blue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For det er lett å dikte opp hvor mange partnere man har hatt. Hva tror du ikke jeg gjorde når jeg var 17-18. Jeg måtte alltid være den som hadde ligget med flest jenter. Så jeg løy litt om partnere. At unge jenter har ligget med så mange synes jeg bare er ekkelt. Ekkelt å tenke på at så og så mange pikker har vert inni musa hennes før meg. Det et deiligt når jeg ligger med ei som ikke har ligget med noen. Da er jeg den første :P uansett hadde jeg vert sammen med ei som jeg fant ut hadde ligget med maaange og ikke hadde nevnt det så hadde vertfall jeg blitt fly forbanna!

Du er den verste type fyr.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du har det greit med det tallet, så må det da være greit. Det som imidlertid kan være mindre greit er om det ligger noe annet enn ren glede over å ha sex bak at du har ligget med det antall du har. Hvis det er sånn, bør du kanskje ta en runde med deg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva som er "mange" er relativt.

Bor du i østre Finnmark og har hatt sex med halvparten av de jevnaldrende i nærheten, så er det mange. Bor du i Oslo, og driver med masse fritidsaktiviteter som gjør at du stadig møter nye mennesker er det ikke mye.

Anonymous poster hash: c7577...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved å ligge med så mange så er det noen partnere som vil velge deg bort, både nå og senere i livet. Klarer du å holde det hemmelig så er jo det en fordel, har det begynt å gå rykter så er jo det noe som vil henge ved en stund.

Men det er jo ikke sikkert du er interessert i partnere som synes tallet ditt er for høyt.



Anonymous poster hash: b8bb7...ea5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Du er den verste type fyr.

For at jeg ikke liker at jenter skal ligge med haugevis av menn og oppfører seg som horer? Ja jeg kan bare være den verste type fyr. Jeg sier meninga mi uansett. Bryr meg en faen hva folk mener. Dere kvinnfolk klager på at vi menn går fra dame til dame så oppfører dere dere like galne. Er det en slags hevn? Eller er dere kanskje like kåte og sexgal som oss menn?

Endret av Baby_Blue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om folk synes 10 eller 20 er mange, så har de fleste ikke så mange seksualpartnere i gjennom et helt liv engang, men en kan snu litt på det, det er nok noe hun synes er greit nå men, den dagen hun selv har en sexuell aktiv datter, så ser hun sikkert på det med litt andre øyne

Anonymous poster hash: 6e879...e95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...