Gå til innhold

Er det noen som har prøvd sleeve?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen prøvd å bruke en penissleeve under sex? Hvordan kjennes det ut for menn å ha den på? Jeg ble overrasket av mannen min en dag han kom hjem med en sånn. Den hadde klitorisvibrator også, så det gjorde st jeg kom veldig enkelt. Men den var så tykk så måtte bruke en del tid på å få den inni meg. Men med glidemiddel og godt forspill gikk det bra. Mannen min fikk også orgasme, selv om penisen hannrs var inni penishylsen. Han holdt bare lengre.:) Er det andre som syntes dette var deilig?:)

Anonymous poster hash: da608...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://www.sinful.no/menn/storre-penis/penishylse?gclid=CjwKEAjwgYKfBRDvgJeylem9xDUSJACjeQ7AFrGeKxlsUErhwyLmsYyLr-d3NctKs9kogOALeEOSRRoCD5fw_wcB

Hadde ikke hørt om det før nå, googlet og fant dette (link over). Min første tanke er at det ser ubehagelig ut, i alle fall med de med tagger/de som er knudrete? Blir man ikke fortere sår da?

Anonymous poster hash: 41240...712

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker det ofte. Bruker merket rxsleeve. De er naturtro, kroppsvarme og finnes i 24 varianter. Vi bruker en modell som heter zuma da han er stor i utgangspunktet. Med den på blir pakken 24cm rundt og 25cm lang. Mye glidekrem og dype himmelske orgasmer. Dyrt men anbefales.

Anonymous poster hash: ab5f5...c74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.sinful.no/menn/storre-penis/penishylse?gclid=CjwKEAjwgYKfBRDvgJeylem9xDUSJACjeQ7AFrGeKxlsUErhwyLmsYyLr-d3NctKs9kogOALeEOSRRoCD5fw_wcB

Hadde ikke hørt om det før nå, googlet og fant dette (link over). Min første tanke er at det ser ubehagelig ut, i alle fall med de med tagger/de som er knudrete? Blir man ikke fortere sår da?

Anonymous poster hash: 41240...712

Nei den fyller opp å kiler inni deg. Men du må være våt og gjerne bruke glidemiddel. Er himmelsk å føle seg så fylt opp av mannen sin;) De finnes også uten riller og nupper:)

Anonymous poster hash: da608...2c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker det ofte. Bruker merket rxsleeve. De er naturtro, kroppsvarme og finnes i 24 varianter. Vi bruker en modell som heter zuma da han er stor i utgangspunktet. Med den på blir pakken 24cm rundt og 25cm lang. Mye glidekrem og dype himmelske orgasmer. Dyrt men anbefales.

Anonymous poster hash: ab5f5...c74

Takk for tipset. Det skal jeg sjekke ut. Greit å prøve forskjellige typer og størrelser. Men passer de alle størrelser?:)

Anonymous poster hash: da608...2c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så føles det mye mere intimt enn å bruke vanlig dildo, fordi mannen din er jo inni deg tross alt, bare at han plutselig blir større og holder lengre. Mannen min kjenner en del og holder lengre ut også. Får alltid orgasme når vi bruker dette:)

Anonymous poster hash: da608...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette har vi aldri prøvd før! Ser spennende ut, typen har ganske stor fra før av, men kan jo være en spennende avveksling da han kommer litt fort noen ganger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vi aldri prøvd før! Ser spennende ut, typen har ganske stor fra før av, men kan jo være en spennende avveksling da han kommer litt fort noen ganger ;)

anbefales virkelig å prøve det:) Det kjennes godt ut for manneb også fordi han på en måte blir "runket" inni meg mens han har den på. Den presser jo rundt kuken siden musa blir enda mere fylt opp når han bruker den. Man kan velge lengde og tykkelse på den helt selv også. Er bare å prøvr seg frem. Må bare passe på at størrelsen passer mannen din. Bruker å stå inmvendige mål på de.:)

Anonymous poster hash: da608...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset. Det skal jeg sjekke ut. Greit å prøve forskjellige typer og størrelser. Men passer de alle størrelser? :)

Anonymous poster hash: da608...2c7

De finnes i 24 ulike design og størrelser og har ulike indre mål(dybde og omkrets. Rxsleeve kan og bestilles custom made indre hull, men det koster ekstra og jeg anbefaler ikke det hvis en ikke ønsker mindre indre hull på grunn av eventuell slank penis. De er fleksible og sitter bedre med et indre hull med mindre omkrets enn mannen. Dere må være to for å få den på, men da sitter den og vil i mørket se ut som en ekte, diger penis som du som jente vil ha glede av og som han vil digge å ha på, fordi han vil kjenne og føle effekten av en mye større penis.

Når dere skal bruke den er det viktig å bruke glidekrem på penis og inni sleeven. Særlig på ca halvparten av ytre del av penis. Resten skal være tørr slik at den sitter godt. Brett den og smør penis og åpningen. Du squiser ut luften og han trer den nedpå. Når han er i bunn bretter dere den ned på og vips så er det bare å smøre deg og din kjærestes nye penis. De er store så bruk god tid. Du styrer prosessen, da vil det fungere best. Du vil raskt oppleve noe anderledes, noe fantastisk, noe unikt.

Søk rxsleeve på youtube. Dere vil ikke angre, en felles greie som du og typen deler til begges glede.

Kos dere. Så hører vi hvordan det gikk.

Anonymous poster hash: ab5f5...c74

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De finnes i 24 ulike design og størrelser og har ulike indre mål(dybde og omkrets. Rxsleeve kan og bestilles custom made indre hull, men det koster ekstra og jeg anbefaler ikke det hvis en ikke ønsker mindre indre hull på grunn av eventuell slank penis. De er fleksible og sitter bedre med et indre hull med mindre omkrets enn mannen. Dere må være to for å få den på, men da sitter den og vil i mørket se ut som en ekte, diger penis som du som jente vil ha glede av og som han vil digge å ha på, fordi han vil kjenne og føle effekten av en mye større penis.

Når dere skal bruke den er det viktig å bruke glidekrem på penis og inni sleeven. Særlig på ca halvparten av ytre del av penis. Resten skal være tørr slik at den sitter godt. Brett den og smør penis og åpningen. Du squiser ut luften og han trer den nedpå. Når han er i bunn bretter dere den ned på og vips så er det bare å smøre deg og din kjærestes nye penis. De er store så bruk god tid. Du styrer prosessen, da vil det fungere best. Du vil raskt oppleve noe anderledes, noe fantastisk, noe unikt.

Søk rxsleeve på youtube. Dere vil ikke angre, en felles greie som du og typen deler til begges glede.

Kos dere. Så hører vi hvordan det gikk.

Anonymous poster hash: ab5f5...c74

Ja disse skal sjekkes ut;) Her blir det liv, rai rai;)

Anonymous poster hash: da608...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm....Dette høres spennende ut. Men det er ikke fare for å "tråkke i ett vepsebol" her nå da?

Jeg tenker..... Menn er jo gjerne veldig sensitive når det kommer til deres penis og dens funksjon og størrelse. Hvordan vil det bli oppfattet om kvinnen i forholdet kommer med ett forslag om at mannen skal ta på seg en " penisforstørrer/forlenger"??? Jeg ser for meg at mannen kanskje kan bli fornærmet, og det er jo ikke noe jeg ønsker:-)



Anonymous poster hash: d2b8b...ef0
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Penisprotese rett og slett? Menns variant av plastpupper? En understreking av at han alene ikke er god nok?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Hmm....Dette høres spennende ut. Men det er ikke fare for å "tråkke i ett vepsebol" her nå da?

Jeg tenker..... Menn er jo gjerne veldig sensitive når det kommer til deres penis og dens funksjon og størrelse. Hvordan vil det bli oppfattet om kvinnen i forholdet kommer med ett forslag om at mannen skal ta på seg en " penisforstørrer/forlenger"??? Jeg ser for meg at mannen kanskje kan bli fornærmet, og det er jo ikke noe jeg ønsker:-)

Anonymous poster hash: d2b8b...ef0

Personlig hadde jeg avsluttet hele sexlivet, og dermed forholdet, om min partner hadde krevd noe slik av meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig hadde jeg avsluttet hele sexlivet, og dermed forholdet, om min partner hadde krevd noe slik av meg.

Men du må huske at hele verden dreier seg om kvinner og kvinners behov!

Anonymous poster hash: 545ea...3af

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm....Dette høres spennende ut. Men det er ikke fare for å "tråkke i ett vepsebol" her nå da?

Jeg tenker..... Menn er jo gjerne veldig sensitive når det kommer til deres penis og dens funksjon og størrelse. Hvordan vil det bli oppfattet om kvinnen i forholdet kommer med ett forslag om at mannen skal ta på seg en " penisforstørrer/forlenger"??? Jeg ser for meg at mannen kanskje kan bli fornærmet, og det er jo ikke noe jeg ønsker:-)

Anonymous poster hash: d2b8b...ef0

Hvis man skal bruke en sånn, så er det viktig å gjøre det med en mann som er trygg på seg selv, og at han ikke føler han må bruke den fordi den er for liten eller noe sånt. Er flere som har skrevet at mannen ikke hadde liten penis. Er jo mest fordi det er spennende å prøve noe nytt, og fordi den blir enda tykkere. Menn som skal bruke sånne må se på det som en artig avkobling fra vanlig sex, og positiviteten med å holde ut lengre. Når jeg og mannen bruker dette, er det fordi det gir spenning og ikke fordi gan har liten penis.:) Er jo det samme som at man i et forhold leker med en dildo som er større. Har ingen ting med at den er for liten. Men mannen min syns det er spennende å "leke" at han har stor penis. Er jo også veldig deilig for meg;)

Anonymous poster hash: da608...2c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De finnes i 24 ulike design og størrelser og har ulike indre mål(dybde og omkrets. Rxsleeve kan og bestilles custom made indre hull, men det koster ekstra og jeg anbefaler ikke det hvis en ikke ønsker mindre indre hull på grunn av eventuell slank penis. De er fleksible og sitter bedre med et indre hull med mindre omkrets enn mannen. Dere må være to for å få den på, men da sitter den og vil i mørket se ut som en ekte, diger penis som du som jente vil ha glede av og som han vil digge å ha på, fordi han vil kjenne og føle effekten av en mye større penis.

Når dere skal bruke den er det viktig å bruke glidekrem på penis og inni sleeven. Særlig på ca halvparten av ytre del av penis. Resten skal være tørr slik at den sitter godt. Brett den og smør penis og åpningen. Du squiser ut luften og han trer den nedpå. Når han er i bunn bretter dere den ned på og vips så er det bare å smøre deg og din kjærestes nye penis. De er store så bruk god tid. Du styrer prosessen, da vil det fungere best. Du vil raskt oppleve noe anderledes, noe fantastisk, noe unikt.

Søk rxsleeve på youtube. Dere vil ikke angre, en felles greie som du og typen deler til begges glede.

Kos dere. Så hører vi hvordan det gikk.

Anonymous poster hash: ab5f5...c74

Fåes dette i noen norske nettbutikker??

Anonymous poster hash: 3c83d...53b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fåes dette i noen norske nettbutikker??

Anonymous poster hash: 3c83d...53b

De har en del forsljellige varianter på sexbutikker ja. Akkurat rx- sleeve vet jeg ikke. Men hvis du googler på kondomeri eller sexbutikker vil du finne mange varianter på de forskjellige nettbutikkene. Eller dra til et kondomeri i nærheten du bor. De selges ganske mye av ifølge damen bak kassen vi snakket med.:) Mange velger dette fremfor en dildo siden mannen tross alt er inni damen. Morro å prøve noe nytt. Jeg får iallefall god nytelse når mannen bruker det.;)

Anonymous poster hash: da608...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

De har en del forsljellige varianter på sexbutikker ja. Akkurat rx- sleeve vet jeg ikke. Men hvis du googler på kondomeri eller sexbutikker vil du finne mange varianter på de forskjellige nettbutikkene. Eller dra til et kondomeri i nærheten du bor. De selges ganske mye av ifølge damen bak kassen vi snakket med. :) Mange velger dette fremfor en dildo siden mannen tross alt er inni damen. Morro å prøve noe nytt. Jeg får iallefall god nytelse når mannen bruker det. ;)

Anonymous poster hash: da608...2c7

Det endelige beviset for at menn sin penisstørrelse på KG er bare bløff!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det endelige beviset for at menn sin penisstørrelse på KG er bare bløff!

Hehe ja har nå hatt sex med en good del. Kan ikke si å ha møtt på alle disse kjempekukene. Alle hadde innenfor 10-18 cm, bortsett fra to stykker som hadde mindre enn det. Nesten alle hadde mellom 12-15 cm, så dere kan slappe helt av.:)

For meg har ikke størrelsen noe å si, bortsett fra at det er digg å prøve noe nytt. Mannen min syns også det er spennende.:)

Anonymous poster hash: da608...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig hadde jeg avsluttet hele sexlivet, og dermed forholdet, om min partner hadde krevd noe slik av meg.

Det er jo ikke snakk om, "å kreve". Det er jo bare ett forslag til å feks teste noe nytt.

Det høres mer spennende ut for meg da, å bli knullet av en "dildo" som sitter på mannen, enn en vanlig dildo. Tanken er mer pirrende, på at mannen tar på seg feks en større dildo, og har den tredd utenpå kuken sin. Da får man jo nærheten også.

Ville aldri krevd at mannen brukte, om han ikke ville. Vil heller ikke foreslå det, om jeg skjønner at det vil bli tolket feil....

Anonymous poster hash: d2b8b...ef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...