Gå til innhold

Han ønsker å bli ridd. Jeg = 88 KG


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest supernova_87

Jeg er tyngre enn deg og det har aldri vært noe problem å ri av den grunn, så det er nok ikke vekta.
Det at man blir svett under sex er jo bare helt naturlig og det synes nok kjæresten din også. Prøv å slippe deg litt mer løs, kjæresten din liker kroppen din, og da er det ingen grunn til at du skal være misfornøyd. Jeg skjønner at du er ukomfortabel, blir det det samme med lyset av? Kanskje det hadde gått an å prøve i begynnelsen? Eller du kan si at han må gi litt mer tilbakemelding om hva som er godt for han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sex med en chubby/bbw er bedre enn å ha sex med en radmager mye godt å ta i, jeg er selv radmager å min bedre halvdel er bbw å vi har den deiligste sex uansett stilling

Anonymous poster hash: e7d2e...bbc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer heller ikke å ri. Jeg har en helt normal kropp.

Jeg tror kanskje det er forid jeg er litt usikker. Skal jeg se han i øynene hele tiden? Hvordan ser puppene mine ut? Liker han det egentlig? Tror typen lyver.



Anonymous poster hash: a7380...a3b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
AnonymBruker, on 04 Aug 2014 - 21:58, said:

Jeg klarer heller ikke å ri. Jeg har en helt normal kropp.

Jeg tror kanskje det er forid jeg er litt usikker. Skal jeg se han i øynene hele tiden? Hvordan ser puppene mine ut? Liker han det egentlig? Tror typen lyver.

Anonymous poster hash: a7380...a3b

Eller du kan bare godta at andre mennesker faktisk syns du er flott, selv om du ikke gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Jeg klarer heller ikke å ri. Jeg har en helt normal kropp.

Jeg tror kanskje det er forid jeg er litt usikker. Skal jeg se han i øynene hele tiden? Hvordan ser puppene mine ut? Liker han det egentlig? Tror typen lyver.

Anonymous poster hash: a7380...a3b

Han lyver garantert ikke. Du ville nok bli utrolig lettet og glad om du fikk være en liten stund i hodet hans og oppleve hvor godt han har det med deg. Masse av dette dere "tror" om dere selv stemmer ikke overens med virkeligheten tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Må du på død og liv deise opp og ned på kuken hans hele tiden mens du rir? Kan du ikke sette deg nedpå og gni fitta di frem og tilbake for din egen nytelse? Jeg vet ikke hva han liker, men jeg setter i alle fall stor pris på at dama nå og da bare bruker kuken min uten tanke på min nytelse. Da er det bare å ri og gni det du orker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han lyver garantert ikke. Du ville nok bli utrolig lettet og glad om du fikk være en liten stund i hodet hans og oppleve hvor godt han har det med deg. Masse av dette dere "tror" om dere selv stemmer ikke overens med virkeligheten tror jeg

Hyggelige ord!

Men han tar aldri initativ til det. Og han kommer aldri i stillingen.

Anonymous poster hash: a7380...a3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg red eksen min ofte, og jeg veide da godt over 110 kg. Ikke noe problem, han syntes det bare var deilig. ;)



Anonymous poster hash: 64d72...bb0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betryggende å lese denne tråden! Jeg er også en stor dame - kjæresten min veier litt mer enn meg, men han er høyere og muskuløs. Jeg føler meg ikke direkte lekker når jeg rir ham, føler meg klumsete og tung og får det ikke ordentlig til...

Men det gikk opp for meg nå at han ofte tar initiativ til at jeg skal sitte på topp, og at han ser veldig fornøyd ut og uttrykker det samme når jeg gjør det. Kanskje han ikke synes jeg ser klumsete og kvapsete ut likevel? ;)

Motivasjon for å trene mer knebøy er det faktisk - jeg vil få det til :)



Anonymous poster hash: 086c7...86f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg red eksen min ofte, og jeg veide da godt over 110 kg. Ikke noe problem, han syntes det bare var deilig. ;)

Anonymous poster hash: 64d72...bb0

Kan jeg spørre hvor du gjorde av hendene?

Jeg veier ikke like mye, men typen får vondt når jeg har hendene på skulderne hans.

Anonymous poster hash: a7380...a3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Hyggelige ord!

Men han tar aldri initativ til det. Og han kommer aldri i stillingen.

Anonymous poster hash: a7380...a3b

Eg trur kanskje det må gå opp for deg at utruleg mange menn syns det er deilig å sjå ei naken dame sitje skrevs over han og uttnytta kuken han. Han har utsyn til musa di, puppene dine og nytinga i ansiktet ditt .Trur nesten ikkje det kan bli betre for menn!

Han bryr seg katten i om du har hengepuppar, strekkmerker eller andre ting. Han set pris på at du nyter HAN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Kan jeg spørre hvor du gjorde av hendene?

Jeg veier ikke like mye, men typen får vondt når jeg har hendene på skulderne hans.

Anonymous poster hash: a7380...a3b

Be han ta hendene opp til deg. At han har overarmen ned i senga og armen rett opp. Så heldt du han i hendene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Be han ta hendene opp til deg. At han har overarmen ned i senga og armen rett opp. Så heldt du han i hendene.

Eg trur kanskje det må gå opp for deg at utruleg mange menn syns det er deilig å sjå ei naken dame sitje skrevs over han og uttnytta kuken han. Han har utsyn til musa di, puppene dine og nytinga i ansiktet ditt .Trur nesten ikkje det kan bli betre for menn!

Han bryr seg katten i om du har hengepuppar, strekkmerker eller andre ting. Han set pris på at du nyter HAN!

På en prikk slik flere av oss menn tenker! Damene trenger ikke vurdere å tenke noe på det engang. Vi menn er svært enkle sånn. Vi bare nyter i bøtter og spann med damen vi har klaffet med :)

Veldig bra formulert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Hyggelige ord!

Men han tar aldri initativ til det. Og han kommer aldri i stillingen.

Anonymous poster hash: a7380...a3b

Jeg kan si såpass at det hender vi nyter såpass hardt at vi blir litt "tåkete og snøvlete" :fnise: ....Og som dere kvinner, er også vi menn forskjellige når det kommer til "treffpunkt" på kjønnsorganene våre. Mulig han ikke kommer fordi han i den stillingen ikke blir "truffet" i den grad som i andre :) Det betyr ikke at han missliker den av den grunn. Å ha samleie med en kvinne er godt uansett om man kommer av en stilling eller ikke...det betyr svært lite. Og det betyr garantert IKKE at han syntes du ikke ser bra ut i den stillingen. det tror jeg du kan være helt trygg på. Om han tenker en prosent likt meg som mann, så vet jeg det er sant

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvor du gjorde av hendene?

Jeg veier ikke like mye, men typen får vondt når jeg har hendene på skulderne hans.

Anonymous poster hash: a7380...a3b

Jeg er en annen AB, men svarer likevel.

Jeg har hendene "overalt", på brystet til kjæresten min, på meg selv og puppene mine, på lårene til kjæresten min hvis jeg bøter meg bakover...

Jeg "kunne ikke" ri før jeg ble sammen med nåværende kjæreste. Det har nok mye med at jeg var mer opptatt av meg selv og hvordan jeg tok meg ut. Det var flaut, fordi jeg veide 20-30 kg mer enn han under meg, og det var flaut å slippe seg løs og nyte. Nå, derimot, er jeg mindre selvopptatt, og mer opptatt av å nyte. For min del er der kjemien med mannen som er avgjørende, og jeg har heldigvis truffet blink. :)

Men jeg tar til meg tips om å trene rumpe/lår, for gurimalla så slitsomt det er å ri... :fnise:

Anonymous poster hash: bc673...103

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan jeg spørre hvor du gjorde av hendene?

Jeg veier ikke like mye, men typen får vondt når jeg har hendene på skulderne hans.

Anonymous poster hash: a7380...a3b

Har jeg egentlig ikke tenkt så mye over. I grunn litt "overalt". Ofte ved at han hadde armene over hodet og jeg holdt ham nede. ;)

Anonymous poster hash: 64d72...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter også med å ri. Er normalvektig, men av en eller annen grunn ligger alt fettet på magen og ikke noe på rumpe og lår. Så han (og jeg) får vondt når bena mine i rumpa er så harde. Ikke at jeg deiser ned på han av all min makt, jeg gjør det rolig og så lett som mulig.. Bakfra er nesten umulig siden bena mine treffer han sånn..

Usj..!!!! Går dette an å trene eller? :P ville heller vert rundere med fett på rumpa enn dette her..

Anonymous poster hash: d350c...cac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer heller ikke å ri. Jeg har en helt normal kropp.

Jeg tror kanskje det er forid jeg er litt usikker. Skal jeg se han i øynene hele tiden? Hvordan ser puppene mine ut? Liker han det egentlig? Tror typen lyver.

Anonymous poster hash: a7380...a3b

Mye av dette tenker jeg også på under akten

TS

Anonymous poster hash: 4786a...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer du å bare sitte og kun bruke musklene i underlivet for å "melke" ham, om du forstår? Uten å ha penis helt inne i deg? Så roterer du underlivet, lage sirkler og åttetall, og kjenn hvor fantastisk det føles inne i deg. Når du har gjort det en stund, så trer du deg helt ned på penisen hans. Om du lener deg framover, så han har tilgang til brystene dine, og du lener deg med mye av tyngden i hendene/armene, og i hovedsak letter og senker på stumpen, og variere hvor langt inn du tar penisen hans, så bør du faktisk få ham til himmels, og deg selv! Lykke til!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...