Gå til innhold

Striptease!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg og kjæresten har gått til innkjøp av ett nytt sexspill. Det går ut på at vi skal trekke hvert vårt kort, hver uke, i ett helt år. Vi har annenhver uke, så har det seg sånn at jeg fikk trekke første uke. Yeeeey..... or ney...!

Fikk i oppgave at jeg skal ha en striptease hvor jeg selvfølgelig skal ende opp naken... Hvordan gjør jeg det slik at det blir mer sexy enn komisk? Er ikke noe super danser så..... Hvordan blir det enklest mulig for meg å fullføre uten at det blir altfor pinlig? Det skal gjøres på soverommet.

HJELP MEG!



Anonymous poster hash: 846d0...895
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sett ham på en stol eller på senga og gjør det meste av stripteasen som lapdance. Det gjør ting litt lettere hvis du ikke helt stoler på danseferdighetene dine.

Og ha på deg klær som er lette å fjerne - en tettsittende kjole er ikke fullt så sexy hvis du må hive etter pusten og veive med armene i et kvarter fordi glidelåsen setter seg fast i håret ditt mens du prøver å dra kjolen over hodet.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter! Ja jeg tenker ett skjørt som jeg kan "slippe" rolig og sensuelt av meg, og en skjorte hvor bare to av knappene er igjen, samt BH og truse som jeg kan "gi han" når det er tatt av!
Jeg vet at komisk er sexy men grunnen til at vi har kjøpt dette spillet er sånn at vi skal få igang sexlivet vårt... Vi har vært sammen i 3 år og på grunn av mine usikkerheter ved det å ta intinativ, så det blir så dumt hvis det blir FOR komisk med tanke på at det kan få meg til å føle usikkerhet igjen! Vi har ikke hatt sex på ca 9 mnd eller noe sånt...... Så vil at dette skal funke og at det skal tenne han!



Anonymous poster hash: 846d0...895
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok han blir glad for det uansett jeg :D Komisk er bra det, da slipper man at det blir kleint :D Good luck :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nok han blir glad for det uansett jeg :D Komisk er bra det, da slipper man at det blir kleint :D Good luck :D

Takk! Jeg håper det! Som trøst så har vi opplevd kjempemye komiskt til nå de gangene vi har hatt sex og vi synes begge det er morsomt å snakke om den dag idag!

Anonymous poster hash: 846d0...895

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SHIT! Nå er han i dusjen å gjør seg klar.... Er så PISSE nervøs som jeg ikke har vært før..... Fytti katta, kjenner kvalmen griper meg....



Anonymous poster hash: 846d0...895
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SHIT! Nå er han i dusjen å gjør seg klar.... Er så PISSE nervøs som jeg ikke har vært før..... Fytti katta, kjenner kvalmen griper meg....

Anonymous poster hash: 846d0...895

Det kommer til å gå bra! :)

Fokuser på at du skal ha det morsomt selv, ikke på å imponere ham.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer til å gå bra! :)

Fokuser på at du skal ha det morsomt selv, ikke på å imponere ham.

Puuuuh...... Jeg får prøve på det... Skal i dusjen selv etterpå så kanskje det hjelper på etter jeg har barbert alt, skrubbet kroppen å føler meg litt fresh selv også....

Anonymous poster hash: 846d0...895

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puuuuh...... Jeg får prøve på det... Skal i dusjen selv etterpå så kanskje det hjelper på etter jeg har barbert alt, skrubbet kroppen å føler meg litt fresh selv også....

Anonymous poster hash: 846d0...895

Jeg er enig, fokuser på å ha det gøy :) Da blir det bedre for begge, enn at du skal synes at det er kleint eller ukomfortabel! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ifra hvordan det gikk! Lykke til TS :D :D



Anonymous poster hash: 087e1...0c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ni måneder uten sex??? :overrasket: Lykke til!!

Anonymous poster hash: accc3...3d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge du ender opp naken til slutt så er han nok fornøyd uansett hvordan dansinga så ut...



Anonymous poster hash: bbf6e...613
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!!! Det gikk kjempebra! Jeg ringte ei veninne å frika ut mens han var i dusjen igår. Hun fortalte meg at jeg MÅTTE ikke danse skikkelig, men at jeg kunne kle av meg sakte å flørtende. Endte opp med at vi sovna sliten å svett begge to så.... Vellykka- Ja DET var det! :danse: Neste uke er det hans tur til å trekke ett kort på Torsdag! Er spent på hva han må gjøre for meg!
Føler meg utrolig letta og avslappa idag når jeg tenker på at det gikk så bra, vi begge kom, vi begge hadde det deilig, vi begge sov godt, og vi begge er glad idag! NO MORE FRUSTRASJON OVER NULL SEXLIV! Forhåpentligvis! Han ble veldig fornøyd! :)



Anonymous poster hash: 846d0...895
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei jenter!!! Det gikk kjempebra! Jeg ringte ei veninne å frika ut mens han var i dusjen igår. Hun fortalte meg at jeg MÅTTE ikke danse skikkelig, men at jeg kunne kle av meg sakte å flørtende. Endte opp med at vi sovna sliten å svett begge to så.... Vellykka- Ja DET var det! :danse: Neste uke er det hans tur til å trekke ett kort på Torsdag! Er spent på hva han må gjøre for meg!

Føler meg utrolig letta og avslappa idag når jeg tenker på at det gikk så bra, vi begge kom, vi begge hadde det deilig, vi begge sov godt, og vi begge er glad idag! NO MORE FRUSTRASJON OVER NULL SEXLIV! Forhåpentligvis! Han ble veldig fornøyd! :)

Anonymous poster hash: 846d0...895

Herlig! Var det kleint? :)

Du får fortelle oss hva han trekker på torsdag da!:-D

Anonymous poster hash: 087e1...0c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! Var det kleint? :)

Du får fortelle oss hva han trekker på torsdag da!:-D

Anonymous poster hash: 087e1...0c8

Var utroooolig kleint men han håndterte det bra. Han småflirte litt men han tok seg raskt i nakken, og det ble veldig hyggelig!

Haha jeg er så UTROLIG spent selv!! Spillet er sånn at hvis det er noe som må planlegges på forhånd så får man ikke lov til å fortelle partneren sin om det, men dersom det er noe som ikke trenger planlegging kan man velge selv! Kjenner jeg han rett så blir han ikke å si det før han plutselig bestemmer seg for å gjøre det! HÅÅÅÅPER han forteller meg det med en gang dersom det ikke er noe som vil trenge planlegging, for jeg er så syyykt spent nå! :D Kanskje jeg skulle laget en egen tråd som forteller om alle kortene vi trekker? Haha :P

Anonymous poster hash: 846d0...895

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wohoo, du er tøff! Jeg hadde dødd på meg, men sikkert klart å gjennomføre etter en romantisk middag med tilstrekkelige mengder vin til. Han kommer sikkert til å elske det uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...