Gå til innhold

Får dere nok sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får ikke nok sex, i og med jeg er singel og aldri har sex.

Men det er ikke noe jeg savner noe særlig.

Seconded.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

??

Egentlig bare en måte å si at jeg mener / tenker det samme som deg, eller at vi er i lik situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig bare en måte å si at jeg mener / tenker det samme som deg, eller at vi er i lik situasjon.

dere burde ha sex :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får absolutt ikke nok sex, men sånn er livet som alenemor. Andre ting må prioriteres, så da må jeg bare kaste meg over de sjansene jeg får de få gangene jeg er alene i hus, og min gode venn tilfeldigvis har tid og lyst. :P Begynner å bli en stund siden nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne nok fått meg hver dag om jeg ønsket/orket! Men med unger og mye annet som stjeler krefter så blir det ikke mulig.. Har sex ca 2-3 ganger i uken. Er fornøyd med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får noe hver gang jeg møter kjæresten, som er nesten hver dag. Men akkurat nå har jeg hatt mensen siden nyttårsaften (You heard me), og da ble det litt mindre, gitt.. :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke bare bare å ha sex! :P

Hehe, nei er jo ikke det :P

Egentlig bare en måte å si at jeg mener / tenker det samme som deg, eller at vi er i lik situasjon.

Aha, det var det jeg trodde :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aha, det var det jeg trodde :fnise:

hehe, men er litt uenig med "en det er ikke noe jeg savner noe særlig." den biten da, det er sikkert noe jeg tenker at jeg ikke savner det, fordi at det er så lenge siden det ble no action på meg! :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, men er litt uenig med "en det er ikke noe jeg savner noe særlig." den biten da, det er sikkert noe jeg tenker at jeg ikke savner det, fordi at det er så lenge siden det ble no action på meg! :sjenert::fnise:

Joda, det er klart man savner det litt.. Man er da ikke aseksuell heller :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke dekket mine seksuelle behov i det hele tatt per dags dato. Sjelden sex, alltid på samme tidspunkt og som regel uten noe "spice", kun det vanlige og kjedelige. Dessuten nekter damen meg både oral og det og prøve anal. Tror jeg skal gå fra henne, dette blir bare for dumt. Faen.



Anonymous poster hash: fdb23...53e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...