Gå til innhold

Gode restauranter i Krakow


Nimis

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til gode restauranter i Krakow?

-middels prisklasse

-koselig/romantisk atmosfære

-"sentrumsnært"

Noen som har noen forslag?

Kikker på nett, men det er så mye å velge i...... :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er masse restauranter rundt torvet i Gamlebyen. Ok, men dyrt og ikke så voldsomt høyt servicenivå. Mer passende for en øl eller et glass vin.

De gode restaurantene ligger ofte litt unna turistsentrum. Sjekk Tripadvisor.

Eneste restauranten jeg husker navnet på etter mitt besøk i Krakow (som forøvrig var en utrolig flott by) er en restaurant som heter Pod Baranem. Var rangert som en av de beste for noe år siden, ser den har falt noe. Men kanskje verd å sjekke ut? Sentral i alle fall. Ikke blant de billigste, men ikke dyrt i forhold til Norge. Vi fikk i allefall utsøkt mat og fantastisk service.

God tur til Krakow, kjenner jeg er bittelitt misunnelig :)



Anonymous poster hash: 2d0be...84e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er masse restauranter rundt torvet i Gamlebyen. Ok, men dyrt og ikke så voldsomt høyt servicenivå. Mer passende for en øl eller et glass vin.

De gode restaurantene ligger ofte litt unna turistsentrum. Sjekk Tripadvisor.

Eneste restauranten jeg husker navnet på etter mitt besøk i Krakow (som forøvrig var en utrolig flott by) er en restaurant som heter Pod Baranem. Var rangert som en av de beste for noe år siden, ser den har falt noe. Men kanskje verd å sjekke ut? Sentral i alle fall. Ikke blant de billigste, men ikke dyrt i forhold til Norge. Vi fikk i allefall utsøkt mat og fantastisk service.

God tur til Krakow, kjenner jeg er bittelitt misunnelig :)

Anonymous poster hash: 2d0be...84e

Har kikket øya både store og våte på tripadvisor, men det er så mye at man bir helt svett mellom øra.

Skal ta en titt på den du anbefalte, takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...