Gå til innhold

Noen som har vært på Hvar?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg og kjæresten skal ta en hopp på tur nå i august og lurer litt på å reise til Hvar.

Er det noen som har vært her som kan komme med noen anbefalinger? Er det bra uteliv? Bra resturanter? Flott å bade? Noe man må gjøre mens man er her?



Anonymous poster hash: 01698...610
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen har vært på Hvar tydeligvis :P



Anonymous poster hash: 01698...610
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært der for noen år siden. Vi bodde i gamlebyen i Stari Grad. Sjarmerende sted. Vi prøvde ikke utelivet annet ann at vi gikk ut og spiste. Det var mange små restauranter der. Om morgenen gikk vi til den lokale bakeren og den lokale slakteren.

Byen Hvar er mer turistifisert og har trolig bedre uteliv enn Stari Grad.

Endret av LukaFrost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan er utelivet? Maten? Menneskene?



Anonymous poster hash: 25d12...a4d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er her akkurat nå faktisk! Helt fantastisk sted, min 5 gang her på Hvar. Hvis dere får tid anbefaler jeg dere å reise til Brac/Bol, Krk og Dubrovnik i tillegg til Hvar. Det går ferger over. Vi bor på Amfora og anbefaler hotellet på det varmeste! Anbefaler også å ta taxi båten til stranda Carpe Diem og dagstur til Blue og Greenpeace cave :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har værtd er!! Man flyr til split og kan enten ta hurtigbåt (2 timer ish) til hvar by, eller, om hurtigbåten er full, kan man ta lokal båt til starigrad by på hvar øya og derifra går det busser til hvar by. Var en del kråkeboller i vannet, så jeg kjøpte meg badesko hehe. Veldig fint og varmt der. Både familiested, par, eldre og yngre, mye uteliv men også rolig. Muligheter for jogging og sykling blant annet. Lite biltrafikk der, da hvar by er kun for fotgjengere. Lite kriminalitet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...