Gå til innhold

Overnatting nord for Trondheim


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og samboeren min skal kjøre sørover til sommeren. Vi planlegger en dag i Trondheim. Men vi ønsker ikke å overnatte i Trondheim. Hvor nord for Trondheim er det fint å overnatte? Vi har to hunder med oss.

Anonymous poster hash: 394d8...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil dere bo på campingplass, anbefaler jeg Storsand camping i Malvik. Det ligger ved sjøen, og det er fint for hunder der, med store grøntområder og strender. Det tar ca 15 min å kjøre til sentrum derfra.

Det er også hoteller på strekningen Trondheim-Malvik-Stjørdal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så veldig fint ut der :-) Hyttene var fine og ikke var det så veldig dyrt. Det er et godt alternativ til overnatting.

Anonymous poster hash: 394d8...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grong er litt langt unna. Burde ha skrevet i hovedinnlegget at det må være maks to timer nord for Trondheim.

Anonymous poster hash: 394d8...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har reist mye med hund med overnatting rundt Trondheim. Mitt førstevalg er alltid Rica Hell. Hunden er velkommen, sengene er gode, servicen upåklagelig og frokosten fantastisk.



Anonymous poster hash: 10b17...f69
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hotellet så veldig fint ut, men det var for dyrt for vår lommebok. Men takk for forslaget :-)

Anonymous poster hash: 394d8...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotellet så veldig fint ut, men det var for dyrt for vår lommebok. Men takk for forslaget :-)

Anonymous poster hash: 394d8...a23

Det pleier å være helt andre priser om sommeren (og i helgene). Når det koster en hundrelapp ekstra eller det samme som en campinghytte er det ikke et spørsmål i mitt hode.

Anonymous poster hash: 10b17...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket prisene for når vi eventuelt skulle bo der og da kom prisen på over 2000kr. Og det synes vi er mye.

Anonymous poster hash: 394d8...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket prisene for når vi eventuelt skulle bo der og da kom prisen på over 2000kr. Og det synes vi er mye.

Anonymous poster hash: 394d8...a23

Det er i sommer? De har kampanjer om sommeren, de er sikkert bare ikke kommet enda. Dere trenger jo ikke å bestille noe nå. Det meste jeg har betalt der er 1200 kr. Vanlig pris er ca 800-900.

Anonymous poster hash: 10b17...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er i sommer. Vi velger nok å bestille noe billigere som vi kan bestille nå. Liker å ha alt klart i god tid :-)

Anonymous poster hash: 394d8...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det pleier å være helt andre priser om sommeren (og i helgene). Når det koster en hundrelapp ekstra eller det samme som en campinghytte er det ikke et spørsmål i mitt hode.

Anonymous poster hash: 10b17...f69

Det spørs jo hva man er ute etter da. Med to hunder, så er det jo fint med grøntområder og strender. Da er det kanskje ikke en god hotellfrokost som er viktigst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hotellfrokost er ikke så viktig. Men ellers er jeg veldig glad i å bo på hotell :-) Men har sett på hyttepriser og det blir langt billigere. Og hundene synes nok at hytte er best :P

Anonymous poster hash: 394d8...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar gjerne imot flere tips :-)

Anonymous poster hash: 394d8...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camping på Levanger eller Verdal da? Det blir ca 2 timer nord for Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Noen som vet om vi må ha med egne sengklær på Storsand camping?

Anonymous poster hash: 394d8...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...