Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Gjest Maria_Marihøne

Maria Marihøne: Jeg så i en annen tråd at du er gravid - gratulerer så mye! :klemmer: Jeg lurer på om alt går bra og du er er i god form? Og om du har fått noen mat-dillaer, og i så fall hvilke?

Takk :) Alt er bra foreløpig. Formen derimot er ikke mye å skryte av, men håper den kommer seg snart :) Jeg har ventet og ventet på at denne mat-dillaen skal kicke inn, men ingenting foreløpig. Det er noen ting som er bedre å spise enn andre ting, f.eks grønne epler og salte drops. Men ingenting jeg MÅ ha.

Spørsmål tilbake til deg, Flair: Har du barn? Hvis ikke, ønsker du deg barn i fremtiden?

Vampen: Hva er romantikk for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HunterLady

Hunterlady: En one night stand i lakk eller lær?

Lær

De testa den da jeg var til utredning, på sykehuset, men jeg fikk ikke noe spesifikt tall. De sa jeg lå i topp 10% av befolkningen. Aner ikke hvordan det ligger an i tall.

Testen de har lagt ut på hjemmesiden til mensa, sier 140, men den (og den "ekte mensa-testen") er veldig langt unna de skikkelig testene de bruker i psykiatrien.

Har du fått testa din?

Ikke av den seriøse typen, men har tatt den standardgreia som ble vist på tv for noen år siden. Har også tatt National Geographic sin. Er ganske gjennomsnittlig. Ligger på ca 125. :)

HunterLady: Øl, vin eller sprit?

Rødvin.

Norah:Hvem er ditt største forbilde/rollemodell? Hvilke typer mennesker anser du som å være dårlige forbilder (utenom opplagte ting som kriminelle, rusavhengige osv)?

Endret av HunterLady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie

Fasting Drue: Jeg så et eller annet sted at du skrev at drømmedama burde snakke en annen dialekt enn østnorsk. Hvorfor det, egentlig?

(Har jeg fulgt alle reglene nå, forresten? Hehe.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fasting Drue

Drømmedama kan gjerne snakke varianter av østnorsk, men ikke standardnært sørøst-norsk. Hmmm, nei, jeg veit ikke helt hvorfor...det gir bare mer karakter, føler jeg. Men jeg har vært forelska i veldig mange Oslo-jenter, altså, så det er ikke akkurat et krav :fnise:

Ludovie: hvor ofte barberer du deg under armene?

Yme: kan du bake brød?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ludovie

Ludovie: hvor ofte barberer du deg under armene?

Øh.

post-23409-0-51554500-1340037656_thumb.j

Sånn ca. hver fjerde til femte uke? Fnis.

Hunterlady: Liker du klassisk musikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fasting Drue

Haha

Badabing: hvis du måtte bruke et av disse kjøretøyene hver dag i ett år, hadde du valgt å kjøre rundt i en liten red-bull bil...

red-bull-bilen.jpg

...eller en varebil?

varebil1.jpg

Endret av Fasting Drue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Øh.

Hunterlady: Liker du klassisk musikk?

Det er ikke noe jeg hører på veldig ofte, men jeg liker noe av det. Liker f.eks Pachabel eller hva han heter :gjeiper: Så med andre ord er jeg ikke akkurat innsiktsfull innen denne genren!

Også liker jeg Secret Garden. Telles det som klassisk musikk?

SemperFi: Hva er din absolutt dårligste kvalitet i følge deg selv? Og hva er din dårligste kvalitet i følge andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Alt er bra foreløpig. Formen derimot er ikke mye å skryte av, men håper den kommer seg snart :) Jeg har ventet og ventet på at denne mat-dillaen skal kicke inn, men ingenting foreløpig. Det er noen ting som er bedre å spise enn andre ting, f.eks grønne epler og salte drops. Men ingenting jeg MÅ ha.

Spørsmål tilbake til deg, Flair: Har du barn? Hvis ikke, ønsker du deg barn i fremtiden?

Vampen: Hva er romantikk for deg?

He he, det kommer nok - særlig litt uti!

Ja, jeg har barn :) Hadde forresten superdilla på frukt, noen dager greide jeg bare spise grønnsaker, men ofte bare en type om gangen, gjerne 2-3 dager - og da måtte jeg ha bare den grønnsaken, hvis jeg tok noe annet isteden så fikk jeg voldsomt vondt i magen og kastet opp. En gang spiste 1 kilo med rå gulrøtter. He he, vi bodde et lite sted akkurat da og jeg tror hele nabolaget hadde fått det med seg, for de ringte gjerne og spurte om de skulle ta med noe fra butikken :fnise:

Flair: Tar du sol? Hvis ja, hvor ofte?

Jeg tar aldri sol. Eller, kanskje en gang annet hvert år eller så, hender en sjelden gang at jeg plutselig får lyst, men da er det for kosen med å ligge i varmen. Ikke fordi jeg ikke er forfengelig - jeg bare syns bare huden min er fin som den er, då da ser jeg ikke vitsen.

Flair står du på ski, brett eller andre former for vintersport?

Jaaa! Står alpint, og gjerne langrenn. Pluss at jeg aker i lysløyper når jeg får sjansen, men det kan vel knapt kalles en sport! Men dritgøy er det, når vi er en hel gjeng. (Og jeg er veldig flink til å pushe de andre av banen!)

Semper: Liker du brunost? Og hva er det absolutt værste du har smakt i hele ditt liv?

-Leon-: Hvor mange ganger har du vært innom denne tråden?

Og hvis du kunne velge å bli stilt det ultimate spørsmålet, hva ville det vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SemperFi: Hva er din absolutt dårligste kvalitet i følge deg selv? Og hva er din dårligste kvalitet i følge andre?

Min dårligste egenskap, hmm ... Jeg tror dette er det vanskeligste spm jeg kan få.

Men jeg får stadig høre at jeg er høylytt.

Selv kan jeg være veldig stolt og sta, men jeg gir meg om jeg vet at jeg har feil. Eller om motparten legger fram harde fakta.

Hva med deg Jagerkvinne?

Maria_Marihøne er du allergisk mot noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Maria_Marihøne er du allergisk mot noe?

Penicilin. Ikke noe annet som jeg vet om.

Norah: Hva er det dyreste plagget du eier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fasting Drue: Hva slags mat liker du aller best?

Maria_Marihøne: Vet du om det er en jente eller gutt du skal få? (Gratulerer så mye forresten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fasting Drue

kaffemor: hva slags forhold har du til ex'er? (hvis du har noen)

semperfi: spiller du fifa?

Endret av Fasting Drue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må bli indisk, men det spiser jeg bare på restaurant. Sjeldent jeg lager det (prøver å lage det?) selv.

Men rent generelt, så liker jeg mat som ikke er "overtilberedt", dvs. friske og gode råvarer, enkelt tilberedt. Gjerne med masse olivenolje - jeg spiser 1-2 liter olivenolje i måneden.

kaffemor: hva slags forhold har du til ex'er? (hvis du har noen)

semperfi: spiller du fifa?

Nå bryter du reglene her, mor.

Har du lagt inn hemmelig skrift? Jeg får en beskjed når jeg skal svare deg? :klo:

Jeg har forsåvidt et godt forhold til den ene eksen min. Snakker med han noen ganger, men har egentlig ikke noe behov for det. Er et kapittel i livet mitt som er over :) En annen har jeg null kontakt med, men det er like greit. Han var ikke helt god..

Fasting Drue: Har du hatt mange kjærester?

Rofl: Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Fasting Drue

Maria_Marihøne: hvor mange venner har du på facebook?

Endret av Fasting Drue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Tilbake til deg, Norah: Tenk på den beste filmen du har sett. Hva er det som gjør akkurat denne filmen best?

Klarer ikke bestemme meg....jeg hadde en enorm Stanley Kubrick-periode i mine yngre dager(spesielt opphengt i A Clockwork Orange), og synes The Piano var det mest fantastiske jeg noensinne hadde sett som ung tenåring.

Men nå.......klarer ikke velge. Har alltid hatt en forkjærlighet for rå sosialrealisme og/eller mørke filmer med merkelige vendinger. Samme med litteratur :sjenert:

Norah:Hvem er ditt største forbilde/rollemodell? Hvilke typer mennesker anser du som å være dårlige forbilder (utenom opplagte ting som kriminelle, rusavhengige osv)?

Hm....største forbilde......jeg har mange personer jeg har stor respekt for, men har ingen konkrete personer jeg ser uendelig høyt opp til.

Men samlet sett har jeg stor respekt for mennesker som har blitt født inn i en virkelighet med liten grad av frihet, og som trosser den til tross for at det er regelrett farlig for dem til fordel for andre.

Anna Politkovskaja er jo en sånn type person, som fortsatte sitt journalistiske virke og kritikk av Putin regimet og Tsjetsjenia-krigen - til tross for at hun risikerte livet ved å gjøre det.

Nå ble jo hun myrdet, og akkurat det er jo ikke endel av "beundringen" min - men mer at jeg har stor respekt for mennesker som arbeider for frihet og likhet i situasjoner hvor det virkelig ikke er selvsagt eller enkelt.

Rusmisbrukere har jeg ikke manglende respekt for, jeg har langt mer respekt for dem enn jeg har for eksempelvis Stein Erik Hagen, John Fredriksen eller denne "fotballfrue"(og sånne type talentløse bloggefolk) for å si det sånn.

Type mennesker som jeg mener er dårlige forbilder.....griske, platte, uærlige, ekstremt opptatt av materielle verdier, kunnskapsløse på et plan som er skadelig for holdninger, kalkulerende, hatske og manglende empatiske evner med overlegg.

Norah: Hva er det dyreste plagget du eier?

Bunaden er det dyreste plagget jeg nå eier og noensinne kommer til å eie.

Etter det kommer brudekjolen, men den skal jeg ikke beholde. Men brudekjolen har en dyrere engangskostnad om man tenker på hvor ofte man skal bruke den.

Rofl: Hva gjør du oftest på en lørdag kl 02.00?

Endret av norah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

semperfi: spiller du fifa?

I do, FIFA12 på PS3.

Men jeg må innrømme at det har blitt lite spilling i det siste pga studiet jeg går på. :sukk:

Jeg må ta en tur opp igjen for å hente PS3'n og TV'n så blir det mer spilling.

Spiller du FIFA?

Wednesday. Hva er din ultimate chille dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Semper: Liker du brunost? Og hva er det absolutt værste du har smakt i hele ditt liv?

Jeg kan spise brunost om noen utfordrer mer, men jeg liker ikke konsistensen og ettersmaken. Men det er mange andre oster jeg liker! :)

Absolutt verste jeg har smakt husker jeg ikke, men det var noe jeg brakk meg på.

Men for det meste er jeg altetende, bortsett fra at jeg får mageknipe av sau/lammekjøtt. Jeg vet ikke hvorfor, men kanskje det er bakteriefloraen? :(

Yme

Spiller du noen instrumenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...