Gå til innhold

Nøkkelfuglekasse ramlet ned


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En slik en:

http://www.likecool.com/Sparrow_Key_Ring_with_Birdhouse_%E2%80%94_Just_the_thing_for_the_person_who_can_never_find_their--Accessories--Home.html

Den henger i en sånn skikkelig tapebit, bom fast egentlig.

I morrest våknet jeg av en flaske som ramlet i gangen, en tom halvlitersflaske. Har steingulv i gangen så derav bråket. Tenkte ikke mer over det, ting faller jo ned av seg selv støtt og stadig uten at det trenger å være merkelig.

Da jeg sto opp så jeg at fuglehuset lå ved siden av flasken. Det var vel det som hadde kommet borti flasken slik at den hadde bikket.

MEN, fuglehuset satt hardt fast i bakken. Hadde ramlet med den tapebiten ned og jeg måtte virkelig bruke krefter for å få den opp. Den hadde "ramlet" en og en halv meter bortover gulvet også..

Dette synes jeg er merkelig!

Vi har to stykker og samboeren min skulle prøve å demonstrere hvordan den andre villa ha fallt, men den satt jo bom fast. Litt av tapetet løsnet så vi bestemte oss for å ikke prøve å løsne den også..

Noen som har noen forklaring? Den har virkelig ramlet langt og virkelig hardt! Den veier jo ikke mye...



Anonymous poster hash: 0c37f...a01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eneste jeg kan komme på er jo at den ønsket å hilse på gulvet da. Og hva vet vel du, kanskje han og gulvet i månedsvis har kastet lengsels fulle blikk mot hverandre. Kroppene deres begjærer hverandres kjærtegn. Ja, det hang en annen fuglekasse der men det var ikke dette han ønsket. Han ønsket noe mer, noe annet. Gulv. Gulv ville gi han det han søkte, gulv ville gjøre tilværelsen komplett.

Men neeeeida fuglekasser får tydeligvis ikke lov til å ha gulvsex uten at eieren av huset skal klage på det og blottlegge privatlivet deres på kg. Way2go

Anonymous poster hash: 4a2f9...86e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette spørsmålet hører hjemme under fysikk og mekanikk og ikke religion, alternativt og filosofi.

Forøvrig støtter jeg teorien om at kassen og gulvet hadde drømt om hverandre. Men så kom du å rev dem fra hverandre med makt, når de endelig hadde overkommet alle hindringer så de fikk muligheten til å være sammen. :grine:

Be om unnskyldning med det samme og legg kassen tilbake på gulvet. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...