Gå til innhold

Hva ville dere ha gitt i konfirmasjon? Min situasjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble invitert av kjæresten min til en konfirmasjonen til kusinen hans. Jeg kjenner egentlig ikke henne så veldig godt. Men Jeg har lyst å kjøpe en gave til henne a, for jeg har ikke lyst å dra dit tomhendt. Kan smykke være ei grei gave til henne?

Anonymous poster hash: 34ee1...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville vært på på gaven kjæresten din gav. Ett smykke fra dere to sammen er en helt fin presang det! Antar foreldrene hans gir gave i tillegg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, smykker er jo en kjempefin gave det, men kan jo være lurt å forhøre seg litt om hva slags smykker hun liker. Hvis jeg hadde vært i din situasjon hadde jeg bare vært med på gaven til kjæresten min.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst til å kjøpe en gave....

Hvis man er invitert og man velger å gå så er det vel en selvfølge med gave. Men kan dere ikke spleise på en gave da? Det ville jo vært naturlig hvis dere er å regne som et par...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp gave sammen med kjæresten din, noe annet er rart. Kjøp et smykke fra en gullsmedkjede. Da trenger dere ikke bekymre dere for om hun liker det eller ei, hun kan bytte det i noe annet. Det er fort at konfirmanter får mange like smykker, så greit å kjøpe noe som kan byttes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig har du med gave, men den kjøper du sammen med kjæresten din.



Anonymous poster hash: d3fa9...524
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke normalt at "par" kjøper en felles gave eller er jeg helt på tur nå? :klo:

Det er helt normalt.

Men: ts må forsikre seg om at hun virkelig er invitert av konfirmant med familie. Det er ikke kjæresten hennes som bestemmer om han vil ha med noen eller ei, selv om mange tror de automatisk kan ta med typen/dama på slike ting. Alternativet er at der står de i døra til pinlig stillhet og en bordplassering for lite (og mulig også en porsjon for lite dersom det ikke er koldtbord).

Anonymous poster hash: e4d10...422

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Hvis kjæresten din kjenner henne godt kan vel han plukke ut gave og så er den fra dere begge. Det vanligste er jo at par kjøper gaver sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...