Gå til innhold

Småtteri du blir sinna for


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Gjest Badebuksa

Slenger med en passende åpningsvideo.

Ja, hva for noe småtteri blir du sinna for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jean Valjean

Det mest idiotiske jeg blir sint eller irritert over. Er nå spillerene på FIFA ikke løper eller senter der jeg vil de skal sentre. 

 

Jeg blir irritert på spillerene. Noe som er ganske tullete egentlig siden det er jeg som styrer spillerene

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lett for å bli irritert og sint på tullinger som alltid skal sutre og klage over andre menneskers oppførsel.

 



Anonymous poster hash: 073b4...96b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C'est la vie:)

Når jeg kommer på at jeg har glemt noe i huset etter at jeg akkurat har låst døren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir sinna når jeg må hente noe i den 70cm høye boden min! Skader meg, kræsjer i noe, ødelegger noe, det jeg skal hente sitter fast... Grrrr, blir forbannet av at det er så trangt!!  :krangle:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg må bråbremse fordi folk kjører inn i rundkjøringen uten å se om det faktisk er biler der fra før. Folk som ikke overholder vikeplikt eller bruker blinklys. Generelt litt irritabel i trafikken med andre ord :-) Ellers blir jeg irritert over mennesker som er enig med alle og ikke står for noe som helst. 

 

Edit: og sommertimeplan på treningssenteret  :rasende:

Endret av Nana
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ikke klarer et oppdrag på GTA. Uansett om det var GTA 3, GTA San Andreas eller GTA 4, fy faen så forbanna jeg blir når jeg må prøve 20 ganger og ender opp med å dø hele tiden. Heldigvis kunne jeg hoppe over oppdragene etter 3 faila forsøk i GTA 5.

 

Når jeg kommer ett minutt forsent og er tydelig stressa, og folk finner på å kommentere "du er sent ute!" Ahhh, da blir jeg sinna.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklister som driter i trafikkreglene og at det plutselig er min feil hvis jeg kjører på dem når de f.eks kjører på rødt.

Folk som ikke respektere min personlige/intime sone. Nei du trenger ikke ta på meg eller stå klin inntil meg for å snakke til meg.

Folk som alltid legger seg borti ting de IKKE har noe med. Vil jeg ha råd så spørr jeg.

Folk som syter og ikke gidder gjøre noe med det selv!

Mandager! Trenger jeg si mer?!

Folk som ikke vet hva man bruker dasskosten til!

De som sniker i køen og skal bare!

Venting. Har null tålmodighet!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Menneskelyder. Eting og pusting. Då får eg lyst til å kaldkvele personen.

No som eg egentlig skulle øvd, men sitter her istedenfor.

Når eg har greidd å legge øreklokkene mine heime, og må da gå heim igjen uten musikk.

Oppmerksomhetsjuke og skyttere folk. Hold. Kjeft.

Når eg speler fifa og får litt panikk, da glemmer eg alt eg har lært og berre trykke på randome knapper.

Når ein person hakker ned på meg, men gjer det dobbelt så ille sjølv!

Når foreldrene mine går på dass og gjer det umenneskelig å være på badet, rett før eg står opp.

Folk som ikkje holder avtaler.

Folk som er enige med alle. "Eg syns veggen skal være rød." "Enig." "Eg syns veggen skal være blå." "Enig."

Når det er edderkopper på rommet mitt. "KOFFOR ER DÅKKE PÅ MITT ROM?!"

Når kattene har flått.

Venting. Fyfaen.

Når folk fiser i nærheten av meg.

Når noken gjer noke idiotisk, så får eg skylda!

Når øreklokkene mine plutselig slutter å fungere.

Når eg er blakk.

Uhygeniske folk, F.eks ein person i klassa mi som ikkje vasker henda etter å ha vore på dass, men så kliner grisehendene sine i håret mitt! Åååååh, blir så forbanna!

Sauementalitet.

Når ingen griper inn i mobbing.

Dyremishandling.

Barnemishandling.

Folk som misforstår alt eg seier!

Når ingen trur på meg når eg snakker sant.

Folk som kaller meg lav og svak. Eg er ikkje lav og eg er ikkje svak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg aaakkurat har lagd med nedpå, så ringer alarmen for p-pilla.. Skjer alt for ofte  :glare:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veeeeldig mye... :sint: men tar to. Når håret klistrer seg til lipglossen. Og når jeg har masse å bære, og nøklene gjemmer seg svært godt oppi veska. :rasende:

Anonymous poster hash: aed65...b9b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som prater når de egentlig ikke har noe å si.



Anonymous poster hash: 94760...9cc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som NYNNER på offentlig sted! Hvorfor tror de at andre mennesker er interessert i å høre på akkurat den sangen de selv har på hjernen? Ok så har de en fin dag og nynner litt fordi de er glade, men å plage andre med sin lydforurensning er rett og sett egoistisk. Pluss at det alltid er de med dårlig stemme som nynner, og man hører aldri hvilken sang de nynner på.

Småbarnsmødre som synger for barna sine på T-banen er nesten like ille. Nei, barnet ditt får ikke varige mèn og traumer om du ikke synger Bæ bæ lille lam på offentlig sted.

Og ikke få meg til å begynne å snakke om rumenerne som spiller trekkspill på T-banen. Der sitter jeg i ro og mak og hører på musikken min når den plutselig blir overdøvet av Lambada på trekkspill! Hadde jeg hatt bedre råd skulle jeg ha betalt dem 1000 kr for å slutte å spille.

 

Aaaargh!!!   :rasende:

 

 

 



Anonymous poster hash: 03c7e...41d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå : Folk som ikke leser grupperegler på facebook- grupper. Og som forventer at andre skal gjøre jobben for dem der, så dem slipper å sette seg inn i ting og lete litt selv. Og gir man råd om hvordan man kan lære seg det, da får man kjeft!

Må ta meg en pause derfra et par dager, selvom jeg liker den gruppa så godt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for mye! Forsøker virkelig å ta meg selv i nakkeskinnet.

 

Jobber på en bar, og det er alltid en fyr innom som må sette seg i baren, og for hver forbanna slurk han tar: "Ahhh!" Og her om dagen tiltet det bittelitt i hodet mitt, så jeg tok vannglasset mitt, tok en stor slurk, så på han og freste "AHHH". Det skjer innemellom. Er ikke så bra å holde alt inne i seg hele tiden!



Anonymous poster hash: 17d28...327
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Folk som står veldig nærme oppi ansiktet mitt når de snakker med meg, og har dårlig ånde i tillegg :sur:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå for tiden blir jeg mektig irritert/sinna av folk som ikke gidder å gjøre enkle ting selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...