Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Det er godt mulig det er henne da. Hvorfor legger du ut hennes ansikt????

Anonymous poster hash: fa9e5...d05

 

 

Enten så er du ironisk, eller bare veldig naiv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er meg, 175 cm høy og 72 kg. Akkurat nå ligger jeg i senga mi og orker ikke å gå ut, for jeg føler meg så fæl. Har en søster som er 50 kg og mye penere enn meg, og sliter veldig med det. Noen som har råd til hvordan å akseptere kroppen man har?

 

Anonymous poster hash: 51c29...a00


Anonymous poster hash: 51c29...a00



Anonymous poster hash: 51c29...a00

post-37809-0-51957000-1438176938_thumb.j

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er meg, 175 cm høy og 72 kg. Akkurat nå ligger jeg i senga mi og orker ikke å gå ut, for jeg føler meg så fæl. Har en søster som er 50 kg og mye penere enn meg, og sliter veldig med det. Noen som har råd til hvordan å akseptere kroppen man har?

Anonymous poster hash: 51c29...a00

Anonymous poster hash: 51c29...a00

Anonymous poster hash: 51c29...a00

Please. Prøver å provosere...

Anonymous poster hash: 4a201...f0c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Please. Prøver å provosere...

Anonymous poster hash: 4a201...f0c

Provosere? 

Anonymous poster hash: 51c29...a00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Dette er meg, 175 cm høy og 72 kg. Akkurat nå ligger jeg i senga mi og orker ikke å gå ut, for jeg føler meg så fæl. Har en søster som er 50 kg og mye penere enn meg, og sliter veldig med det. Noen som har råd til hvordan å akseptere kroppen man har?

Anonymous poster hash: 51c29...a00

Anonymous poster hash: 51c29...a00

Anonymous poster hash: 51c29...a00

Syns du har en fin kropp, og god figur.

Så du kan begynne med å ikke misunne din søster, elsk heller din egen kropp, som faktisk ser bra ut. Dermed vil det bli enklere for deg å akseptere kroppen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg følte meg dristig i dag og, siden magemusklene har tittet litt frem igjen etter en tid med alt for dårlig kosthold! :bolledeig:

Endret av Querido
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg følte meg dristig i dag og, siden magemusklene har tittet litt frem igjen etter alt for dårlig kosthold! :bolledeig:

 

Æsj, nå man skulle hatt wide-screen! :(    Fin mage!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekker mage :tommel:

 

 

Æsj, nå man skulle hatt wide-screen! :(    Fin mage!!

 

Tusen hjertelig takk!  :smilyblomst:  Jeg er nok alt for glad i godterier og kaker til at musklene kommer ordentlig frem, men jeg er fornøyd som jeg er, as we all should be!  :biggrin:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind

Tusen hjertelig takk! :smilyblomst: Jeg er nok alt for glad i godterier og kaker til at musklene kommer ordentlig frem, men jeg er fornøyd som jeg er, as we all should be! :biggrin:

Du har perfekt mage Querido :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Det er ikke lett basert på den magen å se at du har spist noe annet en sunt :) Jeg hadde vært så stolt om jeg hadde en slik slank mage :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Jeg følte meg dristig i dag og, siden magemusklene har tittet litt frem igjen etter alt for dårlig kosthold! :bolledeig:

:hakeslepp:

Anonymous poster hash: a9007...d8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dette er meg, 175 cm høy og 72 kg. Akkurat nå ligger jeg i senga mi og orker ikke å gå ut, for jeg føler meg så fæl. Har en søster som er 50 kg og mye penere enn meg, og sliter veldig med det. Noen som har råd til hvordan å akseptere kroppen man har?

 

Anonymous poster hash: 51c29...a00

Anonymous poster hash: 51c29...a00

Anonymous poster hash: 51c29...a00

 

Digg!

attachicon.gifIMG_1196.JPG

 

Jeg følte meg dristig i dag og, siden magemusklene har tittet litt frem igjen etter alt for dårlig kosthold! :bolledeig:

Digg! 

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind

Du er sannelig raus med komplimentene, Winza! Det skal du virkelig ha.

:)

Winza kan dette med å sette pris på en flott kvinnekropp/pent kvinneansikt når han ser det, og vil gjerne uttrykke det. Tror ikke han sier det kun for å være hyggelig.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg følte meg dristig i dag og, siden magemusklene har tittet litt frem igjen etter en tid med alt for dårlig kosthold! :bolledeig:

 

Dette er en helt fantastisk kvinnemage. Akkurat slik jeg liker den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Jeg følte meg dristig i dag og, siden magemusklene har tittet litt frem igjen etter en tid med alt for dårlig kosthold! :bolledeig:

Absolutt en fin mage og kropp! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

attachicon.gifIMG_1196.JPG

 

Jeg følte meg dristig i dag og, siden magemusklene har tittet litt frem igjen etter en tid med alt for dårlig kosthold! :bolledeig:

 

Mi Querida, no tengas nada a frustrarte, estas linda - al menos en la mitad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dette er meg, 175 cm høy og 72 kg. Akkurat nå ligger jeg i senga mi og orker ikke å gå ut, for jeg føler meg så fæl. Har en søster som er 50 kg og mye penere enn meg, og sliter veldig med det. Noen som har råd til hvordan å akseptere kroppen man har?

 

 

 

 

attachicon.gifIMG_1196.JPG

 

Jeg følte meg dristig i dag og, siden magemusklene har tittet litt frem igjen etter en tid med alt for dårlig kosthold! :bolledeig:

 

 

 

dere har fine mager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...