Gå til innhold

Lurer på rare ting-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nix. Det eneste som fungerer er å koble fra og til routeren, og laste inn siden på nytt. Det er så forferdelig, fordi da må jeg reise meg opp og gå to meter :P

 

Hm?

 

!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nix. Det eneste som fungerer er å koble fra og til routeren, og laste inn siden på nytt. Det er så forferdelig, fordi da må jeg reise meg opp og gå to meter :P

Merkelig! Se det på den lyse siden, da får du litt trim xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I klesbutikker finnes det jo massevis av klær i haugevis av størrelser og fargevarianter. Både ute i butikken og bak på lageret. Men alt blir jo ikke solgt ut, og etter hvert går klærne ut av sortimentet fordi nye ting skal inn eller en ny sesong kommer og så videre. Må jo være masse som ikke blir solgt.

 

Spørsmålet: Hvor blir det av alle klærne som blir til overs? Klærne som ikke ble solgt? Tenker både for dyrere butikker og alt annet som bikbok og cubus. 

 

 

Har jeg også lurt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bra at det blir lagra så kan de brukes som eksempel i framtida :)

Hvorfor er fisk sunt men ikke ku eller kylling?

Anonymous poster hash: b2c58...420

 

 

Fisk inneholder flereummmettede fettsyrer som er sunt og kolesterolsenkende, kyllingkjøtt inneholder enumettede fettsyrer og er også ganske sunt. Ku inneholder mettede fettsyrer som man ikke skal ha for mye av.  Veldig enkelt forklart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg også lurt på.

Trodde jeg hadde svart jeg, men en del kastes. Mesteparten blir gitt/solgt til diverse organisasjoner. Skal ligge link noen sider tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm?

 

!

 

Det skal jeg jammen prøve neste gang - takk!

(Jeg ble ganske forvirrret av artikkelen, men "learning by doing" har forbløffet meg før.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

Er det farlig å blø i øret? Jeg er blodig i venstre øra mi fordi jeg har drevet og presset fingeren min inn og ut av øra mi fordi det er så deilig. Noe som bringer meg til spørsmål nummer 2. Hvorfor er det så deilig å plassere fingeren på øre vippa og presse den inn mot øret? Føles nesten som en øre orgasme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som synger i kor? Jeg lurer på om man blir opplært i å synge sånn overdrevent/animert? Lurer alltid på dette når jeg ser kor på tv. Selv små barn, i alle fall enkelte av dem synger med en mimikk som er meget fascinerende/distraherende. Og i så fall, hvorfor er det slik? :vetikke:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artikulering. Ja, man blir opplært til det. For at teksten skal komme tydelig fram gjennom melodien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du går i søvne store deler av natta - og kanskje til og med gjør noe aktivt - vil du fortsatt føle deg like uthvilt som ellers når du våkner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artikulering. Ja, man blir opplært til det. For at teksten skal komme tydelig fram gjennom melodien.

Ahhh, takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Er det farlig å blø i øret? Jeg er blodig i venstre øra mi fordi jeg har drevet og presset fingeren min inn og ut av øra mi fordi det er så deilig. Noe som bringer meg til spørsmål nummer 2. Hvorfor er det så deilig å plassere fingeren på øre vippa og presse den inn mot øret? Føles nesten som en øre orgasme

Noen som vet?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det farlig å blø i øret? Jeg er blodig i venstre øra mi fordi jeg har drevet og presset fingeren min inn og ut av øra mi fordi det er så deilig. Noe som bringer meg til spørsmål nummer 2. Hvorfor er det så deilig å plassere fingeren på øre vippa og presse den inn mot øret? Føles nesten som en øre orgasme

 

 

Kan jeg ikke tenke meg - i hvert fall så lenge det ikke går hull på trommehinna. Blir det vel bare som et sår ellers på kroppen? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

Legen sa det var farlig men han var ung så jeg var ikke sikker. Er deg noe som heter øre orgasme? For følelsen jeg får til tider når jeg gjør dette er så deiilig! Men så får jeg vondt etterpå, rare greier o.O

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen sa det var farlig men han var ung så jeg var ikke sikker. Er deg noe som heter øre orgasme? Får følelsen jeg får til tider når jeg gjør dette er så deiilig! Men så får man vondt med etterpå, rare greier o.O

Har hørt om det ja. Har også lest at øret er en erogen sone eller hva jeg skal kalle det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har vært med på å rydde opp i noen hus tilhørende noen gamle slektninger. Der fant vi blant annet noen gamle vinflasker som faktisk skal ha gått ut på dato for tjue eller tretti år siden. Kan dette muligens være verdt noe? Hvor kan man gjøre av slike  flasker, når man ikke har lyst til å beholde slike selv?

 



Anonymous poster hash: b7314...8de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt an på hvilken vin det er snakk om. Noen typer vin blir jo bare bedre og bedre med årene, andre typer vin bør drikkes så snart som mulig. Hør feks med en vinkjenner på ditt nærmeste vinmonopol, eller se om du får kontakt med en sommelier på internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det ett slags kontrollorgan eller noe som har i oppgave å kontrollere om årstallet og alle opplysningene på vin-etiketten  samsvarer med den faktisk  alderen på vinen? Ellers er det vel fritt frem for vin-produsenter å skrive for eksempel 1850 på noen vinflasker som egentlig er fra 2010?

 

Dermed kan vel vin-produsentene tjene en solid ekstra slant, ved å selge vinflasker som dem påstår er en veldig gammel  årgangsvin? Finnes det i så fall noen eksempler på at noen slike svindel-metoder har blitt avslørt, eller kan man være relativt trygg på at etiketten på vinflaskene faktisk stemmer overens med innholdet på flaskene?

 



Anonymous poster hash: b7314...8de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...