Gå til innhold

TTHV-tråden


*Lene*

Anbefalte innlegg

Dette er en fortsettelse av tråden : "skjerpings i morgen, noen som henger med"

meningen var og få med flerer, så dere som leser: heng dere med oss

TTHV står for trening, trivsel, helse og velvære.

meningen med tråden er å backe hverandre opp på eksisterende trening, eller få andre i gang.

Vi roser og riser hverandre, deler sunne oppskrifter, rapporterer trening, treningsprogram, slanking/endring av livsstil, kort sagt ALT> som tthv står for :sjarmor:

Jeg starter rapporteringen:

Lørdag trente jeg dance-step 70 min

Skulle egentlig trent i går også, men var ikke helt i form.

I dag skal jeg på GR (grete roede kurs)

Ønsk meg lykke til :)

I kveld blir det spinning...

Håper vi snakkes....

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv med intens trening, og ingen utskeielser går vekta opp med 300 gram :frustrert:

IKKE MOTIVERENDE.

Men, jeg har akkurat fått det månedlige, så kan vel kanskje ha noe med veskeansamling i kroppen forhåpentligvis.

Men jeg står på videre, og håper på enda bedre uttelling neste mandag :)

I dag skal jeg trene bosu, og aerobic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt klart at det er pga mensen! Hold ut!

Jeg har gått ned denne uka, men bare 200 gram. Så jeg er vel ikke akkurat månedens slanker, men skal ikke gi opp. God trening i går, det er virkelig gøy med aerobic! Ny time i dag. Vurderer om jeg skal trene på onsdag, men synes vel egentlig ikke det er så lurt å trene 4 dager på rad (trener bare aerobic for tiden, så det blir ikke så variert).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke trent i går likevel :(

Trene 4 dager på rad er vel helt greit det, så lenge kroppen sier ja? Det er jo det viktigste ;)

I dag SKAL jeg trene, blir xyckling 70 min

Må jo legge meg i hardtrening til 25. august, da skal jeg nemlig sykle birken (birkebeiner'n) Er 9 mil :overrasket:

Blir morro da, gleder meg allerede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss_alexandria

Yey, ny tråd! :hoppe:

I går var det skikkelig heftig. Jeg dro broderen med på kickboxing og det var skikkelig slitsomt, men veldig gøy!

Så hadde jeg styrketrening på beina, 25 min på elipsemaskin og mageprogram. Litt vel mye på en dag, men jeg var så giret! :hoppe:

I dag har det blitt 2 timers slit med en uoppdragen hund som jeg skulle prøve å få til å gå skikkelig i bånd...masse løping, draing og gåing...sukk

Og nå skal jeg på en halvannen time med volleyball trening ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klappe: Bra jobba Miss Alexandria

Trenger tonnevis med tålmodighet når hunder skal oppdras ja, derfor foretrekker jeg mine 2 selvoppdragne katter :ler:

Spinte 70 min i går, og det var deeeeilig, SKIKKELIG deilig faktisk. Hadde aldri trodd jeg skulle synes det om en så lang spinningtime.

har konsekvent ikke gått på lengre timer enn 45 min.

Men timen hadde dødsbra musikk, og masse variasjon (ja, det går an på sykkel..hehe)

I dag rekker jeg ikke trene, skal bake masse rundstykker til dåpen søndag.

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg trene igjen! Kjenner at jeg er litt sliten etter en stressende uke på jobb, men det blir sikkert bra å trene så snart musikken kommer på og vi tar de første bevegelsene!

Satser på å trene på søndag også, så kan jeg spise en del med god samvittighet.

God helg til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss_alexandria

I går ble det styrketrening på overkroppen, så rett bort og trimmet den uoppdragne hunden i halvannen time i regnet, for å så løpe rett på vaskejobb med en venninne, hvor vi stod på som galne i 4 timer. Så jeg fikk virkelig kjørt meg!

I dag hadde jeg planer om styrketrening på beina og kardio, men nå har tiden gått så fort og jeg har planer for dagen, så det må jeg utsette til i morgen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kan jeg henge meg på?

Jeg har endel ufrivillig trening om dagen, men hey, det er jo også trening! Måtte levere bilen på verksted i går, og måtte jo komme meg hjem igjen også. Tok likesågodt sykkelen med og syklet en mil i oppoverbakke. *pes* I dag var det handletur til fots, deilig det også! Er igrunnen veldig fint å ikke ha bil. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, klart du kan henge deg på spirito, kjempebra med flere på "laget"

Helgen min har bestått i tilberedelse av dåp sammen med søs. Ikke tid til trening, og det har blitt mye uvettig spising. Koste meg skikkelig på dåpen i går også, så resultatet på GR i dag blir nok ikke spesielt tilfredstillende :(

Men men, som man reder osv...

Tror jeg skal prøve å rekke en spinning økt i kveld.

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ALLE TTHV- mennesker....

Jeg blir med på denne tråden,passer meg bra tror jeg....

Jeg har jobbet natttevakter i helgen,så da er et igrunn blitt bare jobb!!

Men til gjengjeld i går gikk jeg på dobbelt time på treningssenteret!!!

1 time i sal aerobic + styrke og 1 time spinn!!! og gjett om jeg følte meg tipp,topp!!! :klappe: og klar for siste natt!!

Og den dårlige samvittigheten for gotteriet jeg spiste lørdag ble i allfall litt mindre!!

Og nå drar jeg på spinn 45 + styrke 30!!!

Så får vi se om jeg sovner etterpå......... ;)

Ellers prøver jeg og holde meg til south beach dietten er i fase 2,og håper å ta av ca 4-5 kg til,så skal jeg være fornøyd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Gøy med nye folk! Jeg har hatt en fin helg, med trening fredag og søndag. Er litt overrasket over at jeg er støl i armene i dag, fordi jeg trente step i går uten styrketrening! Tror jeg må ha gjort noe riktig med innsatsen i armene...

Er spent på veiing i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!!

tenkte at jeg skulle være med i denne tråden igjen etter et langt opphold....

vekta har gått fælt oppover så nå vil jeg ha av ihvertfall 10 kilo.... lei av å tenke på det....

skal prøve å få til en spinningstime i morgen... møter i dag. men d kan være ganske travelt med jobb,venner , familie og trening.......... hva er south beach dietten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veiedag mandager, rapporterer her tirsdag morgen :)

Hyggelig at flere vil være med.

Mener å huske du, Thei, var med fra begynnelsen av på den gamle tråden?

Miss: Kjempebra at du henger med

Yohooo :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei!

Jeg slenger meg på! begynner IMORGEN med trening og nytt, bedre kosthold. de to siste månedene har ting sklidd ut, men NÅ skal jeg ta kontrollen igjen!

jeg tar veiedag hver tirsdag. skal på trening imorgen, og da finner jeg ut vekta mi.

Målet er å gå ned 5-6 kg i første omgang.

Digg at dere starta en ny tråd. den andre hadde 185 sider, og det er ikke så motiverende for nybegynnere, da tror de at dere har hatt "klubben" gående i mange å. (og det har vel noen av dere også:P)

uansett, jeg er med fra imorgen!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!! :grine:

Hvorfor snublet jeg inn i denne tråden da??..

*serpositivtpådet*

Jeg skal ned ti kg til jul. Det er vel et ralistisk mål? alt som er mer en ti kg ser jeg på som julegratiale :)

Så da går jeg og legger meg nå. I morgen har jeg heldigvis trening på programmet der jeg vet jeg får svettet litt. Så skal jeg tørke støv av trimsykkelen min og sykle 1 time hver kveld... samt tenke litt nøyere gjennom det jeg putter i munnen...

klar ferdig START!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellfiol og maxifula: :velkommen:

Dødsbra at dere har bestemt dere for å være med oss :)

Noen her har vært med i mange år, men mange faller fra dessverre.Gøy med nye!

Dette er ikke bare en tråd for slankere, men for de som vil leve sundt og avbalansert med trening og sunne vaner.

Her pusher, riser, roser og motiverer vi hverandre! Så suuupert at så mange nye vil være med på "ny" tråd! :hoppe:

Selv var vekta mi i stillstand på GR, men selvfortjent etter en mildt sagt "feit" helg!

I dag skal jeg trene aerobic.

Ha en strålende dag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...