Gå til innhold

Småting du kan! *selv-klapp på skulderen*


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Gjest Funky Punk

Det må jo være tidenes sjekketriks på bygdedans!:-P

Haha, ja kanskje jeg skulle vært med på noe sånt en gang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Galactica

Jeg kan slikke meg selv på nesa ! :D

Og nå sitter det sikkert fjorten stykker rundt om i landet og prøver på det samme... :jepp:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Denne tråden er for NYE talenter for min del... For i dag fant jeg ut at jeg er en tiger til å lage tresverd!

Og så... fant jeg ut at jeg er rå på å gjøre om terrassen min til en fullrigger sjørøverskute. En svær parasoll som mast og storseil, clever use of møbleringen rundt på terassen og putekassen er såklart skattekiste.

Dæven så mye jeg kan med småunger rundt meg!

(Jeg er også flink til å dele ut distraksjonslollipop og krølle meg sammen i sofaen og trekke pusten på KG).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan holde hendene ved siden av hverandre og så, samtidig på begge hender, først 'sprike' med tomlene , så med pekefingrene, så langfingrene, så ringfingrene og til slutt lillefingrene.

Samtidig på begge hender.

Folk får fnatt når de ser jeg 'deler' fingrene mellom langfinger og ringfinger på begge hender samtidig :fnise:

Trodde egentlig alle kunne det der, men tydeligvis ikke

Edit: Måtte sjekke om jeg fremdeles kunne, og jeg kunne:

Stå med strake ben og legge hele håndflatene fast ned på gulvet med håndleddene helt inntil stortærne.

Brukelig egenskap i det daglige ? Absolutt ikke :fnise:

Du tok de tingene jeg skulle skryte av!

Bortsett fra at jeg legger hendene i gulvet helt bak ved hælene :laugh:

Dessuten kan jeg vifte med neseborene :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg jobba i fotobutikk og tok passbilder kunne jeg se på kunder som kom inn i butikken om de skulle ha passbilde :jepp: Jeg hadde rett i minst 95% av tilfellene.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppendeglad: Nå har jeg fått mange ideer til hva jeg skal øve meg på å kunne! Takk alle sammen. :pls:

Og så kom jeg på en ting til jeg kan: Jeg kan se hvor mye folk vinner når de skraper TRISS-lodd på svensk TV4 - før de er ferdig med å skrape! :Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest imponerende jeg kan må være å ta tunga opp til nesa og å gå i spagat. Sistnevnte forstår jeg ikke hvordan jeg fremdeles får til, ettersom jeg aldri tøyer og burde egentlig vært stiv som en planke...

Ellers beundrer jeg virkelig de som kan bevege på ørene! Herregud, jeg skjønner ikke hvordan det er mulig. Det er noe jeg forsøkt å mestre siden jeg var liten, men jeg har aldri lyktes:(

Åja! Også har jeg en sånn "magisk" greie inni meg som gjør at jeg av og til vet hvor mye klokka er uten å ha sett på den. Plutselig får jeg for meg at klokka er 14:23, så ser jeg på klokka, så er den akkurat 14:23. Etter en stund tenker jeg at nå er den sikkert 14:28, og så er den det. Det er mystisk!

Endret av AnnaBell93
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Det mest imponerende jeg kan må være å ta tunga opp til nesa og å gå i spagat. Sistnevnte forstår jeg ikke hvordan jeg fremdeles får til, ettersom jeg aldri tøyer og burde egentlig vært stiv som en planke...

Ellers beundrer jeg virkelig de som kan bevege på ørene! Herregud, jeg skjønner ikke hvordan det er mulig. Det er noe jeg forsøkt å mestre siden jeg var liten, men jeg har aldri lyktes:(

Åja! Også har jeg en sånn "magisk" greie inni meg som gjør at jeg av og til vet hvor mye klokka er uten å ha sett på den. Plutselig får jeg for meg at klokka er 14:23, så ser jeg på klokka, så er den akkurat 14:23. Etter en stund tenker jeg at nå er den sikkert 14:28, og så er den det. Det er mystisk!

Du vet at nå må vi ha bilde av deg i bikini i spagaten, mens du holder oppe en plakat som viser hvor mye klokka er.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at nå må vi ha bilde av deg i bikini i spagaten, mens du holder oppe en plakat som viser hvor mye klokka er.

Enig :jepp: Det beste ville vel vært om jeg i tillegg hadde tunga på nesa mens jeg febrilsk forsøkte å vrikke på ørene. Det hadde blitt et pent bilde tror jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Enig :jepp: Det beste ville vel vært om jeg i tillegg hadde tunga på nesa mens jeg febrilsk forsøkte å vrikke på ørene. Det hadde blitt et pent bilde tror jeg.

Tror alle bilder blir pene av deg uansett hva du gjør :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan se om det er tispe eller hannhund på lang avstand. Har rett ca. 98% av gangene :danse:

Jeg er også helt RÅ på å gi meg selv "klapp på skulderen" :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Kan skrive med begge hender

- Kan skjele med vilje på begge øyne...

- Kan plystre med vidåpen kjeft...

- Leser kroppspåk svært godt... ser når folk juger.

- Kan vifte med ørene

- Løfter øyenbrynene uavhengig av hverandre

- Kan ta begge håndflatene i gulvet med rette ben

Kommer sikkert på mer...

Var ikke SÅ koffert, jeg er bare mester i å finne koffert der det ikke er noe, kan gjøre det med nesten hva som helst.

Talent! :opplyser:

Jeg også :D

Er sikkert herda etter mange år med faste medisiner. Jeg kan t.o.m svelge piller uten vann :jepp:

Og så kan jeg gå ned i spagaten. Uten oppvarming.

Samma her... Begge deler.

Edit: Måtte sjekke om jeg fremdeles kunne, og jeg kunne:

Stå med strake ben og legge hele håndflatene fast ned på gulvet med håndleddene helt inntil stortærne.

Brukelig egenskap i det daglige ? Absolutt ikke :fnise:

Tja... :lur:

Jeg klarer å bevege øynene uavhengig av hverandre, men da må jeg konsentrere meg. Da får jeg det ene øyet til å "stå stille" mens jeg beveger det andre øyet, folk blir ganske fascinert av det.

Som i intermitterende skjeling?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Vet ikke om det tells som talent, men kan ta 10 pushups på fingertuppene mine.

Før kunne jeg ha 3 pushups på bare 3 fingre(greier ikke lengre så må trene meg opp igjen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg fjerner også alltid sminke og pusser tennene før jeg legger meg. Uansett hva. Så full at jeg måtte krype inn døra og sovnet i gangen? Av en eller annen grunn våkner jeg med renset ansikt dagen etter. Magi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan gå ganske langt på hendene. Dog lettere i min barndom for nå får jeg så vondt i håndleddene av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er flink til å stå opp grytidlig om morran, selv når jeg ikke skal noe spesielt.

Jeg våkner og registrerer at jeg er i live, slenger beina ut over sengekanten, strekker meg og står opp.

Alt skjer i løpet av få sekunder og er veldig ukomplisert - jeg er flink - og i tillegg er jeg i godt humør med èn gang. :nigo:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig flink til å komme meg hjem når jeg blir for full. Det er som om noe inni meg skrur på en knapp som uler "nå mister du kontrollen - du må hjem!!!" når jeg kommer til et visst stadie. Så da stikker jeg hjem. Ofte uten å si hade til vennene mine da, det er litt dumt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan skjele med øynene med vilje - ett inn mot nesa og det andre rett frem. Jeg kan også slikke meg på nesa og rape på kommando. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...