Gå til innhold

Ny fjasetråd!


QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Gjest lurven

Fikk vite at jeg hadde drømt i dag, hehe. Taxisjåføren har mobilen min og jeg får den snart igjen :laugh:

Hva går du på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva går du på

Det var store mengder alkohol hvis du må vite det, bakfull i lange tider etterpå.

Historien var sånn at jeg var på byen, tok taxi hjem og mistet mobilen i taxien. Deretter hadde jeg ikke noe mobil og måtte kontakte taxiselskapet på epost. De svarte ikke på om de hadde mobilen min før det hadde gått 2 døgn. I mellomtiden (rett etter at jeg ble satt av taxien) hadde jeg drømt om at jeg fikk tilbake mobilen og at den egentlig var hos meg. Drømmen var så sterk og jeg drømte det når jeg var full, derfor visste jeg ikke om det var virkelighet eller ikke.

Skjønte du nå? Jeg ikke på narkotika og drikker svært sjeldent.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

oooooookai, trodde kanskje du hallusinerte eller noe, ikke rart du reagerte sånn hvis du drikker sjelden og ble så veeeldig full :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våknet i mårrest av en svært forvirrende drøm! Våknet opp sprengkåt...drømte at jeg ble runket!! hahahah :fnise: herregud den hjernen min er rar...har jeg en eller annen rar indre lyst om å være mann eller ? :sjokkert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våknet i mårrest av en svært forvirrende drøm! Våknet opp sprengkåt...drømte at jeg ble runket!! hahahah :fnise: herregud den hjernen min er rar...har jeg en eller annen rar indre lyst om å være mann eller ? :sjokkert::ler:

Kanskje du har svært god innlevelse i hvordan det ville føltes om du var en mann? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

Jeg våknet i mårrest av en svært forvirrende drøm! Våknet opp sprengkåt...drømte at jeg ble runket!! hahahah :fnise: herregud den hjernen min er rar...har jeg en eller annen rar indre lyst om å være mann eller ? :sjokkert::ler:

Runking er ikke så godt som det høres ut som

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du har svært god innlevelse i hvordan det ville føltes om du var en mann? :laugh:

hehehe ja kansje det :laugh::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal vel utrolig mye til, jeg mikset hårfarge hver dag i lange tider, hvor jeg måtte riste flaska i 5-10 minutter så fort jeg kunne, det var utrolig slitsomt, men fikk ikke runkearm :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk hvordan de hadde det før, når de ikke hadde funnet opp den ristemaskina som blander malig :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven

Det skal vel utrolig mye til, jeg mikset hårfarge hver dag i lange tider, hvor jeg måtte riste flaska i 5-10 minutter så fort jeg kunne, det var utrolig slitsomt, men fikk ikke runkearm :fnise:

Ristearm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti, nå er det varmt. I morgen skal jeg på stranden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er det med meg og skjebnen min. Jeg sier at jeg ikke liker kort hår, i neste øyeblikk har jeg vært hos frisøren. Game over :(:( Jeg hadde jo hår til korsryggen, RIP :( Nå må jeg vente en måned før jeg kan fikse det :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Hva er det med meg og skjebnen min. Jeg sier at jeg ikke liker kort hår, i neste øyeblikk har jeg vært hos frisøren. Game over :(:(Jeg hadde jo hår til korsryggen, RIP :(Nå må jeg vente en måned før jeg kan fikse det :daane:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...