Gå til innhold

Dumme ting kunder sier


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Dager på sportsbutikk er festlige.

Kunde: Jeg skal ha en jakke!

Meg: Hvilken type jakke er du på jakt etter?

Kunde: Det beste av det beste vel!

Meg: Ja da ska vi gå å se på fjellreven, mammut osv.

Kunde: NEI. Det er ikke det beste av det beste. Det beste av det beste er norsk.

Meg: Tenker du på Berghaus?

Kunde: NEI

Meg: Tenker du på Norheim?

Kunde: NEI. Bergans vel!

Meg: Vi selger ikke Bergans for tiden men Mammut har slått dem på en rekke tester. Hvilke type jakke er du på jakt etter?

Kunde: NEI. BERGANS ER BEST, BERGANS ER BEST. INGEN PROTEST.

Hørtes ut som hun ville starte et kamp rop. Festlige dame men djizzes, calm down.

... og Bergans er ikke best. sååååååååååå langt ifra :scorpis:

Haha, vi jobber i samme kjede :). Enig i den siste påstanden, har aldri hatt et merke med mer reklamasjoner på en Bergans, selv min egen dunkåpe( down lady parka) fikk dunlekkasje og måtte slås på reklamasjon.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne var ikke dum, men litt artig.

Kunde: (Holder opp to garnnøster) Hvilken farge likte du best av disse to?

Meg: Den lilla

Kunde: Ja, ja. Da tar jeg den andre.

Alltid kjekt å kunne hjelpe. :jepp:

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timber

Var ute og handlet for helga i går. Pga tekniske problemer så hadde de bare en kasse åpen, og han som satt der forsøkte å være så rask som mulig for å ta unna køa og beklaget seg. De fleste kundene forsøkte også å være raske med å pakke da for å gi plass til nestemann.

Så kommer det en person. Pensjonist. Som skal ha en ting til 10 kroner. Og han bruker jo en evighet med å både betale og snakke seg ferdig og skulle oppholde kassamannen som ble mer og mer fortvilet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg så jævlig over kunder som sier de har sagt noe de ikke har sagt:

Kunde: Jammen, jeg sa to pølser i chipsen!!!

Meg: Greit, da hørte jeg feil.

JEG HØRTE IKKE FEIL, DIN JÆVLA IDIOT

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Denne var ikke dum, men litt artig.

Kunde: (Holder opp to garnnøster) Hvilken farge likte du best av disse to?

Meg: Den lilla

Kunde: Ja, ja. Da tar jeg den andre.

Alltid kjekt å kunne hjelpe. :jepp:

Føler du bare bittebittebittelittegran at du har dårlig smak da? :fnise: :fnise:

Folk eier ikke antenner vetu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tiaen

Jeg irriterer meg så jævlig over kunder som sier de har sagt noe de ikke har sagt:

Kunde: Jammen, jeg sa to pølser i chipsen!!!

Meg: Greit, da hørte jeg feil.

JEG HØRTE IKKE FEIL, DIN JÆVLA IDIOT

Samme her, kjenner meg igjen. For noen dager siden hadde jeg en liknende opplevelse.

Kunde: Skal ha en hamburger

Jeg: Meny til?

Kunde: Neitakk, bare hamburgeren

Kunde, når maten er ferdig: Hvor er pommesfriten?

Jeg: Du sa du ikke skulle ha meny

Kunde: Det sa jeg ikke, jeg skulle ha meny

Er det mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det en eldre dame som etter jeg hadde mislykkes med å finne et nytt halogenrør og en stiftpære til henne sa "jaja, jeg får spørre en av guttene da". Enhver dumskalle klarer å lese på gamle pærer og finner ut hva som vil passe, men problemet her var jo at hun ikke visste hvilken styrke pærene hennes skulle være, hun hadde ikke med seg pakkene pærene hennes kom i og det stod ikke noe om styrke på pærene selv! Så der stod jeg da, og forsøkte å forklare at "vi har mange forskjellige varianter av denne pæren, men jeg kan ikke vite hvor mange watt det er du trenger siden det ikke står noe som helst på disse gamle pærene du har tatt med deg." "Mhmmm, dette kunne du ikke helt nei". Neivel, greit. Flott. Ta å spørr en av de dere guttene du da.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler du bare bittebittebittelittegran at du har dårlig smak da? :fnise: :fnise:

Folk eier ikke antenner vetu

Nei, for hun valgte en blass beige farge. :opplyser:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg så jævlig over kunder som sier de har sagt noe de ikke har sagt:

Kunde: Jammen, jeg sa to pølser i chipsen!!!

Meg: Greit, da hørte jeg feil.

JEG HØRTE IKKE FEIL, DIN JÆVLA IDIOT

Jeg har sluttet å spørre om folk skal ha med papir til tobakken sin, for de som ikke skal ha de blir så sure.

Og da går det så her..

"Hvor er papiret mitt? JEG SKULLE HA PAPIR"

"Åja. Det hørte jeg ikke. hehehehhh"

-Fordi du ikke sa det!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sluttet å spørre om folk skal ha med papir til tobakken sin, for de som ikke skal ha de blir så sure.

Og da går det så her..

"Hvor er papiret mitt? JEG SKULLE HA PAPIR"

"Åja. Det hørte jeg ikke. hehehehhh"

-Fordi du ikke sa det!!

Mmmm, folk tror at vi vet hva de skal ha... Vi er jo tankelesere og greier, vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble akkurat kysset av en kunde på handa... Flere ganger. Så tok han handa mi og dro meg til seg.... Da ba jeg han dra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tiaen

Noen uker siden:

En kunde skulle til å betale for en genser. Av en eller annen grunn ble hun sur, og begynte å kjefte på meg på tysk, akkuratt som om hun forventet at jeg skulle forstå det. Vi er i Norge liksom. Jeg spørr: "Can you speak english"?, men hun fortsetter på tysk. Det ble til at jeg stod der i en halvtime for å prøve å forstå noe som helst.. Hun virket jo forbanna, så jeg trodde jo det kanskje kunne være noe alvorlig. Tilslutt måtte jeg bare ta genseren og si "Bye", fordi hun klarte å lage DEN svære køen, uten å engang bry seg.

Gjør alle butikkmedarbeidere i Norge en tjeneste, dra tilbake til Tyskland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en gjest som var dødelig allergisk mot tomater.. Litt senere får jeg en bestilling på ekstra ketchup fra akkurat samme bord (vedkommende satt alene).

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle bestille mat på Subway i dag. Det tok veldig, veldig lang tid for damen forsn meg fant ut at hun skulle ramse opp alt hun IKKE skulle ha før hun sa hva hun skulle ha. Greit nok om listen over hva man ikke ønsker er kortere enn listen over hva man ønsker. Det var ikke hennes liste.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag var jeg i banken, og tydeligvis hadde noen før meg tatt ut valuta. Plutselig hører jeg en godt voksen dame spørre en av de ansatte; "Unnskyld meg, men hva betyr dette?" mens hun pekte på kvitteringen. Til slutt fikk jeg med med hva den ansatte prøvde å forklare, og det var følgende: "Det som står der er kursen. Altså hva en norsk krone er verdt i euro." Dama bare gjentok det hun sa, og det ble nærmest en diskusjon for at dama virkelig ikke skjønte hva greia med denne kursen var... Dere skulle sett trynet til den ansatte etterhvert.... :skratte:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber fremdeles på kundeservice på pizzasjappe....

Telefonen ringer og dette møter meg..... "HEI JA har du en kalender foran deg? Når var påsken i år?" "eeeeh......" "DETTE BURDE DU VITE ALTSÅ, DET ER JO JOBBEN DIN!!!!"

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...