Gå til innhold

Jobb til sommer/høst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er så desperat at det ikke er mulig. Er en jente på 20 år fra oslo og får ikke jobb. Jeg var så "heldig" å få meg jobb på et sykehjem i januar, men har kanskje fått 3 vakter. Hvorfor ansetter de hvis de ikke har behov? Har fått beskjed om å ringe 1 gang i uka for å sette meg opp som ledig, og det gjør jeg. Men blir aldri ringt opp.

Fra Mai er jeg NØDT til å jobbe, jeg har ikke mer sparepenger og stipendet tar slutt. Jeg sender daglig ut søknader i både akershus og oslo og tar også ofte runder rundt i butikker for å levere søknader til daglige ledere. Jeg ringer opp 1-3 uker senere for å høre hvordan det går, men jeg får aldri napp.

Kontaktet nav og fikk et kurs i hvordan man skriver cv og søknad som gikk over en periode. Jeg har også hengt opp lapper og spurt meg rundt hos naboer og bekjente. Det er akkurat som om jeg er dømt til å ikke få jobb. Hva gjør jeg galt?

Jeg har et godt snitt fra vgs, jeg har 3 gode referanser og er flink til å prate for meg. Hva skjer? Er det noe jeg har gått glipp av nå?

Jeg er ingen lat ungdom som ikke står på, og for å være ærlig så føler jeg meg snytt av svenskene noen ganger.



Anonymous poster hash: 362dc...f24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...