Gå til innhold

fra sykepleier til master i biomedicin.


Stancy

Anbefalte innlegg

hei,

lurte på om noen av dere som er sykepleiere vet om biomedicin studiet er aktuelt for sykepleiere?

ringte dit for å høre, hun virket litt usikker og sa at det er bare å søke, men jeg vil gjøre meg sikkert... har dere hørt eller vet om noen sykepleiere som har kommet in i master i biomedicine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest elle82

Jeg sjekket opp i det selv noen år tilbake og mener jeg da fant ut at man som sykepleier må ta endel studie poeng innen kjemi og biokjemi (på universitetet) for å være kvalifisert til masteren. Men det burde jo ærlig talt studie veilederen på studiet kunne svare på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jeg ta de fagene og studie poeng mens jeg er student? eller må jeg blir ferdig med studiet først.??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Studiet er tilrettelagt spesielt for bioingeniører, farmasøyter og radiografer. I tillegg kan også andre søke opptak, eksempelvis ingeniører og cellebiologer."

Så, nei sykepleiere tas ikke opp i studiet



Anonymous poster hash: 9fed0...617
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noe annet studei innom master som jeg kan ta?? utenom at den går innom sykepleie... jeg vil bli kvit den sykepleierollen. og satser på en master som er utenfor sykepleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Studiet er tilrettelagt spesielt for bioingeniører, farmasøyter og radiografer. I tillegg kan også andre søke opptak, eksempelvis ingeniører og cellebiologer."

Så, nei sykepleiere tas ikke opp i studiet

Anonymous poster hash: 9fed0...617

Dette er ikke en korrekt implikasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ta master i tverrfaglig samarbeid i helsesektoren (husker ikke korrekt ordlyd) Den er for alle helse og sosial bachelorer.



Anonymous poster hash: 5de7d...6d7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elle82