Gå til innhold

Boktips til ferietur


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal snart på ferie i 20 dager, og trenger noe å lese på. Har lest alt av Jo Nesbø, Knausgård, Gert Nygårdshaug, Henning Mankell, Lars Kepler, samt noe av Unni Lindell og Samuel Bjørk. Så ja, jeg liker krim. Kom gjerne med alle mulige slags tips :)



Anonymous poster hash: fb011...a9f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skyggegutten av Carl Johan Vallgren

Ektemannens hemmelighet av Liane Moriarty

Stolpesnø av Marit Reiersgård

De ingen savner av Eystein Hanssen

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt med Camilla Lackberg og Gunnar Staalesen (har riktignok hørt dem i lydbokform og ikke lest dem "manuelt", men likte dem iallefall meget godt). Gillian Flynns Gone Girl er en slags krim som skilte seg ut i mengden, det samme (på en helt annen måte) men Hans Olav Lahlums krimserie. Likte begge.

Anonymous poster hash: fbf0f...1bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyggegutten av Carl Johan Vallgren

Ektemannens hemmelighet av Liane Moriarty

Stolpesnø av Marit Reiersgård

De ingen savner av Eystein Hanssen

:)

Takk :)

Jeg ville tatt med Camilla Lackberg og Gunnar Staalesen (har riktignok hørt dem i lydbokform og ikke lest dem "manuelt", men likte dem iallefall meget godt). Gillian Flynns Gone Girl er en slags krim som skilte seg ut i mengden, det samme (på en helt annen måte) men Hans Olav Lahlums krimserie. Likte begge.

Anonymous poster hash: fbf0f...1bb

Gunnar Staalesen har jeg lest et par bøker av, og det er var litt tungt å lese, pluss at jeg er for glad i filmene (Varg Veum) til at bøkene blir noen høydare :fnise: Ellers takk for gode tips!

Anonymous poster hash: fb011...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg ville tatt med Camilla Lackberg og Gunnar Staalesen (har riktignok hørt dem i lydbokform og ikke lest dem "manuelt", men likte dem iallefall meget godt). Gillian Flynns Gone Girl er en slags krim som skilte seg ut i mengden, det samme (på en helt annen måte) men Hans Olav Lahlums krimserie. Likte begge.

Anonymous poster hash: fbf0f...1bb

Jeg er enig med at Läckberg er bra, selv om jeg personlig riktignok kun har sett en film basert på en av hennes bøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...