Gå til innhold

Hvordan få lokale filer over på Iphone?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har prøvd mange ganger nå, men får det bare ikke til ....

Har 3 sanger som jeg har kopiert fra Youtube fordi de ikke fantes på Spotify eller Itunes. Har lest at man kan høre på lokale filer på mobilen, slik som med de andre sangene, men hver gang jeg prøver, så står det bare at de ikke er synkronisert.

Jeg har gjort det på akkurat samme måte som alle de andre sangene jeg har. De som allerede ligger på Spotify går helt fint an å synkronisere, men de lokale filene lar seg ikke gjøre det. Under musikklisten min på mobilen vises de bare i grått.

Kan noen være så snille og hjelpe meg?



Anonymous poster hash: 8a90c...683
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zeitgeist

Ligger filene på datamaskinen din?

I såfall legger du de til i iTunes-biblioteket (Fil --> Legg til fil i biblioteket --> der du har lagret sangene fra YT), kobler iPhonen din til iTunes-biblioteket ditt, og "skyver" over de sangene du vil ha til iPhonen.

Ikke akkurat verdens beste forklaring, men håper du forstår. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger filene på datamaskinen din?

I såfall legger du de til i iTunes-biblioteket (Fil --> Legg til fil i biblioteket --> der du har lagret sangene fra YT), kobler iPhonen din til iTunes-biblioteket ditt, og "skyver" over de sangene du vil ha til iPhonen.

Ikke akkurat verdens beste forklaring, men håper du forstår. Lykke til!

Tusen takk for forklaringen :) Men jeg har problemer med å koble iPhonen min til iTunes, det står at jeg er logget inn, men mobilen min vises ikke( i så tilfelle vet jeg ikke hvor man ser det).

Trenger også hjelp til å finne den iTunes appen jeg kan ha på mobilen for å spille av sangene, virker som de som er i App store ikke er de riktige? Hva heter appen?

Og en siste ting som er nokså viktig: går det an å spille av sangene uten nett? Det går an på Spotify, men da i mot betaling selvfølgelig.

Huff, ble mye spørsmål og mas nå, håper du orker å hjelpe meg :)

Anonymous poster hash: 8a90c...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mille988

hei! Noen som vet hvordan man får snapchat symbole i statuslinjen på iphone? jeg har 5s og finner det ikke på nettet noen steder! hahaa desp

post-89420-0-65969100-1421717913_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...