Gå til innhold

SniKkSnAkK tråden for hygge og sosial småprat


Kamikatze

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk Tigern :blomst: Kill Bill vibber nå

Da har jeg vel fått til en smooth transition over fra Kelly Rowland til Sia. Så da overlater jeg til noen adre å ta det videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Love that! I like your taste ;)

No hablo inglés.

Det må være slitsomt å være Sean Connery og måtte gå rundt i de kjipe klærne han har på seg når han spiller James Bond i Goldfinger...

Den der blå shortsen var jo fryktelig i seg selv, og så måtte han ta på en slags lyseblå one-piece utenpå.. Grusomme greier. Kanskje de ikke hadde arbeidsmiljølov i 1964?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No hablo inglés.

Det må være slitsomt å være Sean Connery og måtte gå rundt i de kjipe klærne han har på seg når han spiller James Bond i Goldfinger...

Den der blå shortsen var jo fryktelig i seg selv, og så måtte han ta på en slags lyseblå one-piece utenpå.. Grusomme greier. Kanskje de ikke hadde arbeidsmiljølov i 1964?

Filmbransjen bruker ikke arbeidsmiljølov, de bruker stuntmenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gal av alle lydene utenfor her. Naboen som lukker bildøra, den andre naboen som tramper, den tredje naboen som kommer dritings hjem. Jeg vet at jeg er problemet, men jeg føler jeg klikker snart :fnise: Hvorfor kan ikke alle bare være musestille? Hysj hysj ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gal av alle lydene utenfor her. Naboen som lukker bildøra, den andre naboen som tramper, den tredje naboen som kommer dritings hjem. Jeg vet at jeg er problemet, men jeg føler jeg klikker snart :fnise: Hvorfor kan ikke alle bare være musestille? Hysj hysj ;)

Det er ikke for ingenting en bruker mørke vinterkvelder på youtube, for å sjekke ut offgrid homesteading. :jepp:

Mye kan døyves med å kjøre Nature Sounds som bakgrunnsstøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:blomst:

Sitter og funderer på hvilken pappvin jeg skal kjøpe på polet i morgen? Rød eller hvit? Noen som har noe å anbefale? Så skal jeg kjøpe solsikkefrø til småfuglene ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke for ingenting en bruker mørke vinterkvelder på youtube, for å sjekke ut offgrid homesteading. :jepp:

Mye kan døyves med å kjøre Nature Sounds som bakgrunnsstøy.

Må ha den på voldsomt høyt da, siden lyden av bildøra høres ut som en bombe med etterdrønn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst:

Sitter og funderer på hvilken pappvin jeg skal kjøpe på polet i morgen? Rød eller hvit? Noen som har noe å anbefale? Så skal jeg kjøpe solsikkefrø til småfuglene ute!

Er planen å dømme kartongen og se på fuglene spise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er planen å dømme kartongen og se på fuglene spise?

Det er faktisk veldig koselig å se småfuglene og ekornet krangle og hamstre fuglemat! Fuglene spiser jo på dagtid når det er lyst, og da drikker ikke jeg. Tenkte å nyte ett glass rødvin til allt det morsomme som skrives her på KG!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...