Gå til innhold

Tarot 15 August 2014


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva positivt vil skje i livet mitt i år?

Om jeg rakk det :nigo:

Sverddronningen.

62.jpg

Du vil ikke synes at årets vinter blir så gale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en mann fra fortiden min som nylig har tatt kontakt med meg igjen. Hva vil han?

På forhånd tusen takk! :D Lover tilbakemelding når jeg finner mer ut av han selv, haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Solen.

19.jpg

Nu må du ha i bakhodet at jeg ikke er god på ja/nei spørsmål, men det ser pinadø ut som at jeg svarer ja, her ja.

Nææ-ææhhh, regner med at det var svar til spm2!

Tøøøøøft! :helen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en mann fra fortiden min som nylig har tatt kontakt med meg igjen. Hva vil han?

På forhånd tusen takk! :D Lover tilbakemelding når jeg finner mer ut av han selv, haha!

Sverdridderen.

61.jpg

Han vil vel ikke så mye egentlig, han fikk bare en lys ide om at det var en smart ting å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sverdridderen.

61.jpg

Han vil vel ikke så mye egentlig, han fikk bare en lys ide om at det var en smart ting å gjøre.

Takk! Får prøve å ta han med en klype salt fremover, hehe. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir kjærlighetslivet mitt framover?

4/Beger.

39.jpg

Du vil bare få henvendelser av fyrer du ikke er interessert i, du heller rir naken gjennom byen enn å vise deg ute ilag med noen av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4/Beger.

39.jpg

Du vil bare få henvendelser av fyrer du ikke er interessert i, du heller rir naken gjennom byen enn å vise deg ute ilag med noen av dem.

Som vanlig med andre ord, hehe :) Men takk!

Sist gang spurte jeg deg om det ville bli noe mer med han jeg datet, og du sa ja. Det utviklet seg over ganske lang tid og ble mer seriøst, men nå ser det ut til at han har trukket seg (bare til oppdatering :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6/Rods.

27.jpg

Her har du Dorothy etter eventyret i Oz, det gikk da veldig bra for henne, selv om det ble noen knall og fall på ferden. Stol på at du får det til, og vær målbevist og det her går bra.

Spennende! Tusen takk for svar :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som vanlig med andre ord, hehe :) Men takk!

Sist gang spurte jeg deg om det ville bli noe mer med han jeg datet, og du sa ja. Det utviklet seg over ganske lang tid og ble mer seriøst, men nå ser det ut til at han har trukket seg (bare til oppdatering :) )

Det er så mannfolk det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig kjæreste, så du får svare om det fremdeles er greit, om det ikke går så bare ignorer;

Vil vi klare å holde ut hele året han er borte i militæret?

6/Sverd.

55.jpg

Jo, det vil dere nok, men på den annen side du vil bli adskillig mer selvstendig på det her året og vil forstå at livet på den andre siden (som singel) ikke er så ille, som mange skal ha det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det ikke finnes regler uten unntak, så kan kanskje du for en gangs skyld ta en anonym bruker med? :)Hvordan blir resten av året?



Anonymous poster hash: 365e7...a44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Siden det ikke finnes regler uten unntak, så kan kanskje du for en gangs skyld ta en anonym bruker med? :)Hvordan blir resten av året?

Anonymous poster hash: 365e7...a44

Kanskje den dagen helvete fryser til. ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er betatt av en fyr, kommer det til å bli noe mellom oss i nærmeste framtid?

Narren.

0.jpg

Ja, men du må ta sjansen og hoppe over usikkerheten og gi en beskjed om hva du vil, du også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje den dagen helvete fryser til. ;)

Lov å prøve seg vettu :)

Anonymous poster hash: 365e7...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...